Les nenes que llegien al lavabo Quotes
Les nenes que llegien al lavabo
by
Sebastià Portell132 ratings, 3.86 average rating, 28 reviews
Open Preview
Les nenes que llegien al lavabo Quotes
Showing 1-4 of 4
“Matilda era, en efecte, l'adaptació cinematogràfica del clàssic per a joves i no tan joves de Roald Dahl. La història d'una nena incompresa pels seus pares que no només llegia al lavabo, sinó que llegia per tota la casa quan ells no hi eren i que fins i tot s'atrevia a exigir-los -quines coses de demanar- que li donessin més llibres”
― Les nenes que llegien al lavabo
― Les nenes que llegien al lavabo
“Nosaltres, el monstre, som el miracle. La història no ens havia previst. Institucions socials com les «acadèmies d'art, els sistemes de mecenatge, les mitologies del creador diví, l'artista com a superhome o com a marginat social» tampoc no hi han ajudat gaire. Som, llegim, escrivim. Formam part d'una cultura i la qüestionam, l'assumim com a pròpia, la refeim, la reinterpretam, des del lloc altre que ens ha estat donat. Altre però lloc, al cap i a la fi. Malgrat tot, hi som. Ho feim. I ho feim també com a acte de resistència: la nostra transgressió és existir i no amagar- nos, fer ressonar el nostre viure en l'esquema preestablert de qui ens volia neutralitzar.”
― Les nenes que llegien al lavabo
― Les nenes que llegien al lavabo
“Les nenes que llegien al lavabo d'amagat, mig a les fosques, a altes hores de la matinada, no han de tenir por de reconèixer-se a en aquest mirall on la dissidència, quan riu, quan viu, quan llegeix i escriu a la manera més seva, pot arribar a tenir ulls de serp. Les nenes que llegíem al lavabo, els bords, les histèriques, els rars, existim i hem decidit fer-ho a la nostra genuïníssima manera. Nosaltres no hem de tenir por. Nosaltres som el monstre.”
― Les nenes que llegien al lavabo
― Les nenes que llegien al lavabo
“Quan som petits no sempre posam nom a certes sensacions, a segons quins estats d'ànim, però estic convençut que hi són. Potser el Sebastià de set anys era feliç, però no ho sabia perquè ningú li havia ensenyat a dir-ho.”
― Les nenes que llegien al lavabo
― Les nenes que llegien al lavabo
