House Of Night Lovers discussion

24 views
Characters > Erik

Comments Showing 1-50 of 129 (129 new)    post a comment »
« previous 1 3

Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) The dude was a total ass in Tempted and needs to get a rain-check.


message 2: by Kay (new)

Kay Sammi *A Need So Beautiful* wrote: "The dude was a total ass in Tempted and needs to get a rain-check."

I don't believe that I liked him before!
I hated stark and loved him!(WHAT THE HELL WAS I THINKING)


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) ((YOU WERE BEING INSANE!!!!))


message 4: by Zee (last edited Jun 30, 2011 12:20AM) (new)

Zee Definetely:)
I don't hate the guy though, come on she was his girlfriend.


message 5: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments Ethereal K.K wrote: "Sammi *A Need So Beautiful* wrote: "The dude was a total ass in Tempted and needs to get a rain-check."

I don't believe that I liked him before!
I hated stark and loved him!(WHAT THE HELL WAS I..."


LOL!!!!!! But Erik was okay in Awakened so I kinda forgave him :P


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) yeah....


message 7: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments Let's see what happens in Destined.


message 9: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments Can;t wait!


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) yeah!!


Lexi (Pink Jellyfish) (blackjack13) | 121 comments Natshane wrote: "Let's see what happens in Destined."

kyaaahhh natie-dottie im so curious!
if she ends up wid freakin heath i'll have paper for a BBQ feast!


message 12: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments Lexi (Crazy Daisy) wrote: "Natshane wrote: "Let's see what happens in Destined."

kyaaahhh natie-dottie im so curious!
if she ends up wid freakin heath i'll have paper for a BBQ feast!"


LOL! I don';t think she can betray Stark!


Lexi (Pink Jellyfish) (blackjack13) | 121 comments i do think she can betray starkie!! she is such a sluttie!


message 14: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments Oh, she's better in Awakened!


Lexi (Pink Jellyfish) (blackjack13) | 121 comments true......but deep down she still loves heath...


message 16: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments I know, he's her childhood friend, but still...


Lexi (Pink Jellyfish) (blackjack13) | 121 comments I WANT HER WID STARKIE!! how many books will be in the series?


message 18: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments 14 I guess.


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) I think there is one more after Destined and that's it.


message 20: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments I think so too.


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) kk


message 22: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments But I forgot how many books in total :P


message 23: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments But I forgot how many books in total :P


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) me too...


message 25: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments Dang.


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) Hmmmm


message 27: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments what?


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) just thinking


message 29: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments About what?


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) my boy


message 31: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments Awww, I don't have a boy yet though.


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) Get one soon that loves you!! Then you can join the group star-struck


message 33: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments Haha! I wish! But I rather stay single, that way I could crush on multiple guys at once, haha...

But I'm thinking college.


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) Mmmmm....can't think about that. I'm only in Middle School


message 35: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments I'm going off to college next year so....


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) Good luck with that!! What are you going to major in?? And where are think of going??


message 37: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments Thanks, well I'm thinking of majoring in chemistry and taking up a course called Culinology.


message 38: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments I'm gonna study locally though:(


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) My sister is in bio. She goes to college in Kingston, ON, Canada


message 40: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments Cool! I love bio but chem more.

Gtg, it's dinner time. TTYL!


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) TTLY!


message 42: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments Okay!


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) kk


message 44: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments I'm back, but going for dinner again later (was taking a shower just now)


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) yeah!! you back!! I was forced to design my charries room at an rp site!


message 46: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments AHHH! I'm going off again! Talk to you in a few hours!


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) where ya going and why???


message 48: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments I just went to eat dinner and played with my dog (she's nuts) and I'm finally back!


Fault In Our Stars (KingdomHeartsII) yeah!!


message 50: by Natshane (new)

Natshane | 441 comments Miss ya! Haha


« previous 1 3
back to top