The Marrige Group discussion

25 views
has anybody else noticed that marriage is spelled wrong?

Comments Showing 1-48 of 48 (48 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

Katie (pony up) | 320 comments blair


message 2: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments hahaha i dint notice that it was spelt rong! hahaha


Katie (pony up) | 320 comments what was spelt wrong?


message 4: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments "marrige." it was supposed to b spelt "marriage!"


message 5: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments yep pretty much!


message 6: by *Ann Claire* (new)

*Ann Claire*  | 64 comments Yeah i noticed but i thought it was spelled wrong on purpose. Buti didnt know why it would be. :*0


Katie (pony up) | 320 comments or he spelt it wrong


message 8: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments hey never gets on anymor!!! :(


message 9: by James (new)

James | 155 comments dude i know who you should marry if she is probably up to it i think Madoline baxter would.



message 10: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments wait who shood she mary?


message 11: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments hahahaha yeah dude gosh!!


message 12: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments hahaha ya


message 13: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments :):):):)):):

^
L hehehe ps. that is an arrow if u can c it


message 14: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments no u cant. u no, it looks really different b4 u post it. and r still typin on it


message 15: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments here silly!!!


message 16: by James (new)

James | 155 comments why the FUCKKKK do i keep doing that.


message 17: by James (new)

James | 155 comments she should marry blair.have you seen how close they get.


message 18: by Owen (new)

Owen | 142 comments james do u remember me i went to elemtary school with u? i think u were in ms.elis's class with me


message 19: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments hey owen, do i no u?


message 20: by Owen (new)

Owen | 142 comments no but i know hugh,augusta,john,mason,david,ann claire,clark,tom,nick,and probably more


message 21: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments o thats kool! Hughs my bby!!! <3


message 22: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments hehehehehehe ummmmmmmmmm NOPE idk u!!!!!!


message 23: by Owen (new)

Owen | 142 comments i talked to a lot of people at the holy ball. where was i wen i was talking to u


message 24: by Owen (new)

Owen | 142 comments idk u to cassie


message 25: by James (new)

James | 155 comments ?.


message 26: by Owen (last edited Jan 04, 2009 07:17AM) (new)

Owen | 142 comments but i will try to give u all a picture of what i look like.i am tall, i have long hair,but its not as long as u would think,its just touches my shoulders.i am an athlete,i like american eagle and abercrombie and i am funny,good looking,o yeah...i sing i act and i play piano.


message 27: by Owen (new)

Owen | 142 comments i have a high ego.


message 28: by Owen (new)

Owen | 142 comments ok i still dont remember who u are


message 29: by [deleted user] (new)

Owen wrote: "but i will try to give u all a picture of what i look like.i am tall, i have long sexy hair,but its not as long as u would think,its just touches my shoulders.i am an athlete,i like american eagle ..."

Sure..*cough*cough*




message 30: by Owen (new)

Owen | 142 comments clark thats getting old


message 31: by [deleted user] (new)

What's getting old??? my gorgous face??


message 32: by James (new)

James | 155 comments yeah i remember you but i moved to arkansas in third grade


message 33: by Owen (new)

Owen | 142 comments Oh then I met u in the 3grade


message 34: by Owen (new)

Owen | 142 comments Clark that was a good burn even thou it was on me


message 35: by [deleted user] (new)

thanx


message 36: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments yeh it was!!!!!!!!! and u dont look very tall in that picture


message 37: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments owen


message 38: by Owen (new)

Owen | 142 comments i am not that tall i am 5foot 4


message 39: by [deleted user] (new)

Almost taller than u!!


message 40: by Stephen (new)

Stephen (SlashRocks) | 85 comments haha i'm two inches taller then you blair.hahahaahahahah


message 41: by Stephen (new)

Stephen (SlashRocks) | 85 comments hahaha very funny i'm not a girl you must have mistakein me for will.know you can't disagree on that.its so fun to dis on will.


message 42: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments ur just embarased that u got burned soo bad!!!


message 43: by Stephen (new)

Stephen (SlashRocks) | 85 comments i'm not ryin to turn the table cause i got burned i get burned on ya'll all the time.


message 44: by James (new)

James | 155 comments side tracked wierdos


message 45: by Tom (new)

Tom | 90 comments owen u arent five foot 4 im 5 foot 2


message 46: by Cassie!!! 8 ) (new)

Cassie!!! 8 ) Chico!!!! (cassgirl) | 380 comments well, idk him, so i cant say anyhting


message 47: by [deleted user] (new)

LOL


message 48: by Owen (new)

Owen | 142 comments i might be 5 foot 3 idk


back to top