Music Rox my Dancing, Playing, Singing, Listening etc. Sox!!! discussion

34 views
Other > Random Chatting

Comments Showing 1-21 of 21 (21 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Laina (new)

Laina (laineyru) ACHOO! phew... feels good to get that out of my system! :D


message 2: by [deleted user] (new)

LOLZ!


message 3: by Laina (new)

Laina (laineyru) me he he he.... I ♥ Robin Hood!


message 4: by Brigid ✩ (new)

Brigid ✩ interesting. ;D


message 5: by Laina (new)

Laina (laineyru) *shakes head* i feel SOO misunderstood....


message 6: by ♥ Rachel♥ (new)

♥ Rachel♥   (i_got_a_jar_of_dirt) | 13 comments lolz, bless you laina!


message 7: by Laina (new)

Laina (laineyru) :D Seriously, though, I'm addicted to Robin Hood! But I shall stop talking of it now... haha. Um... what else can I talk about? Erm... LOLLIPOPSSSSS!!!


message 8: by Laina (new)

Laina (laineyru) (that was a snake saying that... hehee)


message 9: by [deleted user] (new)

okey dokey then


message 10: by Laina (new)

Laina (laineyru) :D


message 11: by Sequoia (new)

Sequoia Poths | 204 comments i love lollipops! blue razzberry is the best! =D


message 12: by Sequoia (new)

Sequoia Poths | 204 comments omg don't you just love it when ur cold, then you wear something that comes out of the dryer? it's so warm and comfy!!


message 13: by Rose (new)

Rose  | 58 comments YESSSSSSSSSS!!! that's sooooooo soo comfy!! =) me loooooooooooves it =)


message 14: by [deleted user] (new)

TOTALLY omg it feels so good.


message 15: by Sequoia (new)

Sequoia Poths | 204 comments Lol


message 16: by kate (new)

kate (kmluft) | 8 comments OK this is like so my page
SNOW IS SOOOOOOOOOOOOO COOL I LOVE IT ITS ALL WHITE AND FLUFFY AND AWESOME!!!!!! I LOVE SNOW


message 17: by Elaine (new)

Elaine (caladhiel) Happy 2009 everyone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


message 18: by kate (new)

kate (kmluft) | 8 comments OMG i just went skiing and im like so good at falling!!! i can fall on my butt, either sides, i can completely roll over and hurt my stomach, and last but not least i can fall over create this huge cloud of snow and stab my jaw with the ski poll!!! ha ha ha ha
i finally went down the hill without falling but i was going uncontrollably fast and then i finally figured out how to slow down!!!!


message 19: by Elaine (last edited Jan 03, 2009 09:32AM) (new)

Elaine (caladhiel) LOL! Skiing is so much fun, but........snowboarding is better!!!! =P I LOVE snowboarding!
Yeah, I'm pretty much perpetually bruised (especially my knees). Besides my knees, I have a bruise on my foot right now as well (though it's getting better), from where I stopped a hockey puck with my figure skates. Painful. :D


message 20: by P (new)

P (preethib) | 37 comments ouch!


message 21: by Elaine (new)

Elaine (caladhiel) It's all better now! I went indoor rock climbing yesterday for the first time, so some of my muscles are sore, but I'm use to it. :)


back to top