Goodreads Needs to Have a Convention! discussion

33 views
Other > Clickables!

Comments Showing 1-50 of 60 (60 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by [deleted user] (new)

CLICK AND HOLD->


message 2: by [deleted user] (new)

held the egg


message 3: by [deleted user] (new)

^^ Thank you oh so much.


message 4: by [deleted user] (new)

no problem :)


message 5: by [deleted user] (new)

Did it, booyah.


message 6: by Carson (new)

Carson T (carsont) so did I..it looked a bit emo so I felt I needed to cheer it up ^.^


message 7: by [deleted user] (new)

XD Thanks...?


message 8: by Chris (new)

Chris | 32 comments CLICK IT.


Iviana (The Sign Painter) Mʘ‿ʘP (thesignpainter) OOhh is it gonna be a cyndiquill?


message 10: by Chris (new)

Chris | 32 comments yes.


message 12: by [deleted user] (new)

XD HAI THER. I stole it...JKJKJKJKJKJKJKJK.


message 13: by Tahtipolya (new)

Tahtipolya Clicked All


message 14: by [deleted user] (new)

Oh, why thank you.


Iviana (The Sign Painter) Mʘ‿ʘP (thesignpainter) Vanster wrote: "CLICK AND HOLD-> "

OMG IT'S A LUXIO NOW!!!!!!


message 17: by [deleted user] (last edited Aug 19, 2010 07:24AM) (new)

Iviana (The Sign Painter!) wrote: "OMG IT'S A LUXIO NOW!!!!!!"

IK. It evolved last night. YAY. And I holded your skitty. I BET YOU DON'T KNOW WHAT THIS IS->


message 18: by Chris (new)

Chris | 32 comments Click It.


message 19: by [deleted user] (new)

Ayay! You guessed correctly!


message 20: by [deleted user] (new)

O.o Ahh, I see. I can also read unknown writing fluently, it was just natural to me. Not too very hard. I don't watch much of them, but I'm pretty good at telling the eggs and stuff. ^^


Iviana (The Sign Painter) Mʘ‿ʘP (thesignpainter) Chris wrote: " Click It."

Growlithe, muk or Koffing, Magikarp, Eggsicute (idr how to spell it)


message 22: by [deleted user] (new)

Yeah, it's not that hard for me. How much didja get for the cards? O.o....XD


message 23: by [deleted user] (new)

*nodnod* I see.


message 24: by Chris (new)

Chris | 32 comments Click this one too.


message 25: by Tahtipolya (new)

Tahtipolya clicked all again.


message 26: by Tahtipolya (new)

Tahtipolya Is joining free?


message 28: by Tahtipolya (last edited Aug 19, 2010 04:46PM) (new)

Tahtipolya Yay!Absolutly free?No paying in the future or anything like that? (Some are like that O.o)


Iviana (The Sign Painter) Mʘ‿ʘP (thesignpainter) one more...



message 31: by Tahtipolya (new)

Tahtipolya Soccerdog816 wrote: "Yay!Absolutly free?No paying in the future or anything like that? (Some are like that O.o)"

Just wondering.


Iviana (The Sign Painter) Mʘ‿ʘP (thesignpainter) Yeah. It's free.


message 33: by Tahtipolya (new)

Tahtipolya Ok.


message 35: by Tahtipolya (last edited Aug 21, 2010 07:34AM) (new)

Tahtipolya Adopt your own at http://www.virtuadopt.com


Is it free to join there to?


message 36: by Sam (new)

Sam | 35 comments Yep.


message 37: by Tahtipolya (new)

Tahtipolya :D


message 38: by Tahtipolya (new)

Tahtipolya I signed up :D


message 39: by Tahtipolya (new)


message 40: by Sam (new)

Sam | 35 comments Yay! I'm Sparrowstar1. Who are you?


message 41: by Tahtipolya (new)

Tahtipolya Rayquaza, do you know codes for the team rocket hideout?


message 42: by Sam (new)

Sam | 35 comments You have to win them. They change all the time.


message 43: by Tahtipolya (new)

Tahtipolya Oh, can you see other people's profiles?


message 44: by Sam (new)

Sam | 35 comments Yeah.


message 45: by Tahtipolya (new)

Tahtipolya Ok.


message 46: by Tahtipolya (new)


message 47: by Tahtipolya (new)


message 48: by Tahtipolya (new)


message 49: by Chris (new)

Chris | 32 comments Click it and than hold.


message 50: by Tahtipolya (new)

Tahtipolya ok


« previous 1
back to top