Team Reading discussion

61 views
Just For Fun > Dude... we need more JUST FOR FUN DISCUSSIONS!

Comments Showing 101-150 of 273 (273 new)    post a comment »

message 101: by Brittney (new)

Brittney | 288 comments sorry, i know a bunch of people are spelling stuff wrong on purpose...but i cant tell if Drew is or not...you put mist insted of missed!!!!! lol, sorry just had to tell ya...


message 102: by Philip, co-moderator-raider (new)

Philip | 391 comments Mod
i didn't laugh when you missed. i was just happy you had the guts to try. it makes convo more fun when people decide to go for it. : )


message 103: by Drew (new)

Drew Becker (majordew6) | 142 comments i misspelled it on purpose,but mr.habeckers rite,it was fun


message 104: by Jimmy (new)

Jimmy converse (nbj55) | 359 comments ok, i do admit, i was laughing pretty hard when she did miss


message 105: by Jimmy (new)

Jimmy converse (nbj55) | 359 comments Bacon makes everything better.


message 106: by Kelsey, moderator (last edited Mar 22, 2010 05:58PM) (new)

Kelsey | 700 comments Mod
heyy i fell bad about what drew said but what Habecker said made me feel better and i new everyone would be mad at me if i didnt because did you hear everyone yelling at me to go and man dude i got GUTS


message 107: by Brittney (new)

Brittney | 288 comments before the bell BIT is boring, lol


message 108: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
ya miss when im puting my swetshirt on scare me


message 109: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
heyyy mr.habecker tell brittney dont get on during BIT lol JK


message 110: by Brittney (new)

Brittney | 288 comments haha, i posted my last message during BIT =D


message 111: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
ya and then scared me


message 112: by Brittney (new)

Brittney | 288 comments mhmm XD


message 113: by Drew (new)

Drew Becker (majordew6) | 142 comments U GOT ON DURIN BIT!!!!!!!!!!
niiice
i shoulda done that
BIT is borin,but mrs.robinson isnt as bad as everyone says,as long as u get on her good sidw
;)


message 114: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
im on her good side im on everyones good side for all my teachers


message 115: by Brittney (new)

Brittney | 288 comments mhmm, thats what you think Kelso....jkjk(:


message 116: by Drew (new)

Drew Becker (majordew6) | 142 comments im on rite now and im in BIT
haha
im awesome


message 117: by Brittney (new)

Brittney | 288 comments ik, lol im looking at youu!!


message 118: by Philip, co-moderator-raider (new)

Philip | 391 comments Mod
Yeah. You can't get on during school, or they will block it and then we won't be able to use it during CAP. Don't ruin it for everyone.


message 119: by Brittney (new)

Brittney | 288 comments Oops, I'm logging off noww! byee!


message 120: by Drew (new)

Drew Becker (majordew6) | 142 comments me too,sorry


message 121: by Drew (new)

Drew Becker (majordew6) | 142 comments if we cant get on,then why were YOU on Mr.Habecker?
if we cant be on why would YOU be on?
brt u dont have an answer
if u do.o well
smaller
small
tiny
HUMONGUSAUR


message 122: by Kelsey, moderator (last edited Mar 25, 2010 02:57PM) (new)

Kelsey | 700 comments Mod
lol Haber you where on at the same time lol i told you britt



Derw he can because hes a teacher


message 123: by Drew (new)

Drew Becker (majordew6) | 142 comments sooo!!!
still rude


message 124: by Kelsey, moderator (last edited Mar 26, 2010 02:22PM) (new)

Kelsey | 700 comments Mod
STOP GETING ON DURING BIT I DONT WANT YOU TO RUNE IT FOR EVERYONE I THINK IF MR. HABECKER SEES SOMEONE ON DURING THE DAY THEY GET DETENTION


message 125: by Jimmy (new)

Jimmy converse (nbj55) | 359 comments why would he give a detention?


message 126: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
because then people will no not to rune it for everyone


message 127: by Brittney (new)

Brittney | 288 comments but mrs.Robinson knows we get on b4 the bell!! and thats when we get on so freakn stop arguing!!


message 128: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
but it will get blocked and you will rune it for eveyone


message 129: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
ok how do you do a status in here


message 130: by Philip, co-moderator-raider (new)

Philip | 391 comments Mod
a: if you have permission to be on, that's cool. You can get on during Bit if you're not sneaking on. I'll ask Mrs. Robinson about it.

@Drew: Obviously students are allowed to get on sometimes during school. Think about it, we get on during CAP sometimes. We just need permission. I have a computer in my classroom, so I just keep mine up. It serves a number of purposes - there are times students need to take AR tests and can't remember the name of the book, goodreads is a quick seach; I can look up titles for students when they ask (if they ask at an appropriate time); I can also monitor when students are on during the day. Usually I don't say too much about this because I don't want the few to ruin it for everyone who isn't abusing the site - but once the attention is drawn, I'll add in my two cents. So, I'm not trying to flaunt it or throw it in your face, but of course the dharma of the teacher caste is different from the dharma of the student caste. I figured you knew that. : )


If you made it this far Kelsey, this is how you add a status update. On the right hand side of your goodreads page under the spot where it tells what you are currently reading (you know, where you put "Kelsey is on page 2993 of 99888938872 in The Hunger Games") Instead of adding a page update on your books, you can pull down the arrow and "add a general status update." I hope that helps.


message 131: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
ok thanks i will try


message 132: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
ok i dont see it but the next time brittney comes over i will have her show me


message 133: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
nevermind i got it Thanks Mr. Habecker


message 134: by Brittney (new)

Brittney | 288 comments haha, but just make sure you tell her it's before the bell that we are on!! lol, but yeh im pretty sure she's seen me on it before...


message 135: by Drew (new)

Drew Becker (majordew6) | 142 comments still get on and im on now
mrahahahahahahah!!!!!


message 136: by Brittney (new)

Brittney | 288 comments lol, ohh geez. i didnt get on today cuz we had to get on jhstulab so i had to log off b4 i got a chancee =/ haha


message 137: by Kelsey, moderator (last edited Mar 31, 2010 05:04AM) (new)

Kelsey | 700 comments Mod
@ Mr.Habecker im going to try and finish the book a wrinkle in time but what if i finish it but my partner is still reading it when im done


message 138: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
man will someone try to remind me to read today or sometime during brake


message 139: by Brittney (new)

Brittney | 288 comments Kelsey: read today or sometime during break....
((there ya go ;)


message 140: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
hey you now what i mean brittny please text me


message 141: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
who won the talent show???


message 142: by Brittney (new)

Brittney | 288 comments uhm, i forget..BUT it was awesome. Mr.Habecker was the host, and he kinda entered the talent show, but secretly. XD haha ohh and you missed a mentally disturbing sight: Mr.Rach was wearing a bikini top...i'm scarred for life!!


message 143: by Kelsey, moderator (last edited Apr 02, 2010 05:32AM) (new)

Kelsey | 700 comments Mod
wow TMI i know about habecker and zook and stuk and wethrholt but what song you see then stevan gray said habecker said i was in the ceiling and was like kelsey kelsey you need two come down form there kelsey?


message 144: by Brittney (new)

Brittney | 288 comments no, i mean like he did a solo type thingy too....


message 145: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
i know


message 146: by Drew (new)

Drew Becker (majordew6) | 142 comments ya,,,
the talent show was pretty awesome,there was a dude that was awesome,and these two girls dancing to funny songs,but these 2 guys won for like this certain type of dancing,it was kinda dumb if u ask me,they kept doin the same thing,but o well


message 147: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
i miss being called kelso and gorgie thats one thing i miss about my friends and school right now :( :( :(


message 148: by Jimmy (new)

Jimmy converse (nbj55) | 359 comments ok gorgie, the 2 girls perfectly did the evolution of dance, the must have way to much free time if they did that


message 149: by Kelsey, moderator (new)

Kelsey | 700 comments Mod
lol thanks jimmy lol


message 150: by Drew (new)

Drew Becker (majordew6) | 142 comments psht!!!!
i could do the evelution dace asleep
is that a good thing or a bad thing?
not sure,but still


back to top