YA Books: Sweet Tales and Discussion discussion

4 views
Game Center > The Person Below Me...

Comments Showing 1-19 of 19 (19 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 164 comments Mod
In this game you answer the question the person before you asked.

Example:

First person:
TPBM loves nutella?

Second person:
Yes, it's delicious
TPBM prefers brunettes to blondes?

Continue...


message 2: by Cas ❦, Head Mod, Discussion Planner (new)

Cas ❦ (rowangalathynius) | 179 comments Mod
yeah, I guess.

TPBM is sporty?


message 3: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 164 comments Mod
Hmm, I guess so.

TPBM speaks Pig Latin fluently?


message 4: by Cas ❦, Head Mod, Discussion Planner (new)

Cas ❦ (rowangalathynius) | 179 comments Mod
I'm average, so not really.

TPBM is a girl? (I bet so.)


message 5: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 164 comments Mod
So my birth certificate tells me

TPBM is on the Goodreads mobile app?


message 6: by Cas ❦, Head Mod, Discussion Planner (new)

Cas ❦ (rowangalathynius) | 179 comments Mod
Maria wrote: "So my birth certificate tells me"

LOL! What if you're actually a man?

No, I don't use the app.

TPBM is a mod?


message 7: by Cas ❦, Head Mod, Discussion Planner (new)

Cas ❦ (rowangalathynius) | 179 comments Mod
In any group- please specify.


message 8: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 164 comments Mod
Ya, this one, Best of YA, St. Vladimir Academy, nd Bird Bars Fam Club

TPBM screamed when they found out that Frostbite movie has raised up enough money?


message 9: by Cas ❦, Head Mod, Discussion Planner (last edited Jul 25, 2014 09:36PM) (new)

Cas ❦ (rowangalathynius) | 179 comments Mod
Really? You just told me, so yeah!

TPBM is a fangirl? (I'm not even going to write boy, it's only us...)


message 10: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 164 comments Mod
*nods excitedly*

TPBM reads Thea Stilton?


message 11: by [deleted user] (new)

Nope! Haven't heard of them... *pls don't hit me*

TPBM loves coffee?


message 12: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 164 comments Mod
Nope, last time I tried it I burned my tongue for a week

TPBM enjoys Rainbow Rowell books?

(Lol, Thea Stilton are books mean for kids that me nd @Rose still read)


message 13: by Cas ❦, Head Mod, Discussion Planner (new)

Cas ❦ (rowangalathynius) | 179 comments Mod
Never read them! Never heard of them either...

TPBM loves books so much...

(If not, get off goodreads. What are you doing here)


message 14: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 164 comments Mod
Yess. (Right, who has a goodreads who doesn't like books)

TPBM wears contact lenses?


message 15: by Cas ❦, Head Mod, Discussion Planner (new)

Cas ❦ (rowangalathynius) | 179 comments Mod
No... just glasses. I'm sensitive.

TPBM has a pet?


message 16: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 164 comments Mod
Wish. Id get a dog. A big one. Huskeee!

TPBM loves traveling?


message 17: by Cas ❦, Head Mod, Discussion Planner (new)

Cas ❦ (rowangalathynius) | 179 comments Mod
Yeah, I guess.

TPBM is 14?


message 18: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 164 comments Mod
And a half.

TPBM shares its name with a flower?


message 19: by Maria (new)

Maria (mariahkeepscool) | 164 comments Mod
I mean her/his

whoops


back to top