Crazy for Young Adult Books discussion

16 views
BUDDY READS: ARCHIVED > Clans (Zom-b #8) by Darren Shan → Start Date: July 26th, 2014

Comments Showing 1-18 of 18 (18 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Trisha, lives on coffee (new)

Trisha | 31440 comments If you've made it through Book 7, please join Gisbelle and I in this 8th book of the Zom-B series!


message 2: by Gisbelle (new)

Gisbelle | 27299 comments Yay! Man, this series is getting crazier! And the cover as well. How can something so cute could look so creepy?!


message 3: by Trisha, lives on coffee (new)

Trisha | 31440 comments I know!!!
I wonder what this one will reveal. I like that they are coming out more often but it would be great for some major plot movement! Lol


message 4: by Trisha, lives on coffee (new)

Trisha | 31440 comments in chapter four

Gah!! (view spoiler)

control (view spoiler)

dog (view spoiler)


message 5: by Trisha, lives on coffee (new)

Trisha | 31440 comments chapter 6

hmmm
I wonder why (view spoiler)


message 6: by Trisha, lives on coffee (new)

Trisha | 31440 comments chapter 9

wow (view spoiler)

Jakob (view spoiler)

I'm loving this so far! lots to think about
I'm going to go one more chapter and then break for a little while :)


message 7: by Trisha, lives on coffee (new)

Trisha | 31440 comments Just finishes chapter 12

Woohoo!!! Here we go!
Finally some answers!!!


message 8: by Gisbelle (new)

Gisbelle | 27299 comments Just started lol... Went to the movie, so I didn't have time to read much today. I'll catch up.

In chapter 1... I'm wondering why the Owl Man stopped the dog from killing the Angel.


message 9: by Trisha, lives on coffee (new)

Trisha | 31440 comments No worries :) I've just been unpacking and cleaning all day and pausing to read this one on occasion :D

Thru chapter 14

Wow (view spoiler)


message 10: by Trisha, lives on coffee (new)

Trisha | 31440 comments okay, I'm done

wow, lots of info and surprises in this one! I can't wait to see what you think Gisbelle!!!


message 11: by Gisbelle (new)

Gisbelle | 27299 comments Glad you loved this one! I think I'll love it too :) In chapter 4 hehe... A little slow here.


message 12: by Trisha, lives on coffee (new)

Trisha | 31440 comments no worries :) I have a bunch of book piling up and my family FINALLY comes home tomorrow
so I'm trying to keep up and not get behind!! You'll love this one!! OMG


message 13: by Gisbelle (new)

Gisbelle | 27299 comments You'll have a busy day tomorrow then :) It's wonderful to have everyone home together.

Still in chapter 4 :D

Gosh... Dan Dan is back. I hate this guy :(


message 14: by Gisbelle (new)

Gisbelle | 27299 comments finished chapter 4 (finally... note to self: don't read while still online. Goodreads is too distracting)


The drawings are all creepy. And disgusting. I'm glad they are not in colors.

Yeah, Owl Man knows too much about B. and the Angels. I was so shocked when he controlled her. He's turned out to be more powerful than I had thought.

Dog ~ yeah, it is really creepy. Especially when he tore that man apart and ate the heart. 0.o

Rage saves the day :D


message 15: by Trisha, lives on coffee (new)

Trisha | 31440 comments lol ! Yay! I'm glad you're enjoying it!
the pictures because less gross soon :)


message 16: by Gisbelle (new)

Gisbelle | 27299 comments :) Finished. It was unexpected!

I couldn't believe Rage turned on them. I thought he was great when he saved B. And then he had to do that.


message 17: by Trisha, lives on coffee (new)

Trisha | 31440 comments Sorry!!! I didn't see your post until now (I hate when Goodreads doesn't update everything!)

I know! Rage was a huge surprise right? I didn't expect that at all. I can't believe the others are dead.

What did you think about the mutual destruction they have? One has one disease, the other one has the other. Crazy how Oystein and Own man are tied (even the crazy clown!)

and most surprising.... (view spoiler)
I can't imagine what is going to happen in the next one!!

but it's called "family"....


message 18: by Gisbelle (new)

Gisbelle | 27299 comments It's okay :)

Yes, I didn't see that coming. And it was so sad that he killed those Angels :(

About her dad (view spoiler)

I liked how Oystein and Own Man are tied together like that. Yes, it's crazy.


back to top

unread topics | mark unread


Books mentioned in this topic

Zom-B (other topics)