twilight lovers! discussion

111 views
Random/ Un-Twilight Related > Make It Or Break It

Comments Showing 1-29 of 29 (29 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Katie (new)

Katie Does anyone here watch Make It or Break It on ABC Family?


message 2: by ♥Jenny♥ (new)

♥Jenny♥ I DO!! And might i say that i looooove it.


message 3: by Emily (new)

Emily (enhawk) | 48 comments i do too it comes on after The Secret Life! but what does this have to do with Twilight?? haha


message 4: by ♥Jenny♥ (new)

♥Jenny♥ nothing, but i still love MIBI (make it or break it) and i stopped watching the secret life this season. idk y, i just did


message 5: by [deleted user] (new)

Emily wrote: "but what does this have to do with Twilight?? haha"

We have random topic's too. There is a Random/Un-Twilight Related folder here. This topic is in that folder.



message 6: by ♥Jenny♥ (new)

♥Jenny♥ oops, methinks u put this in the wrong place. have u seen make it or break it melzz


message 7: by Katie (new)

Katie Yeah, I love that show.


message 8: by Katie (last edited Aug 02, 2009 07:34AM) (new)

Katie I don't do gymnastics, but I'm a dancer, and think it's fascinating.


message 9: by ♥Jenny♥ (new)

♥Jenny♥ im a huge fan of gymnastics but i dont do it either, but i wish i did. the show is awesome.


message 10: by Katie (new)

Katie Yes. I can't wait for the next episode tomorrow!


message 11: by Meg (new)

Meg  | 165 comments me too


message 12: by ♥Jenny♥ (new)

♥Jenny♥ iluvcatz wrote: "Yes. I can't wait for the next episode tomorrow!"

me too. whos ur fav character?


message 13: by Katie (new)

Katie Peyson.


message 14: by ♥Jenny♥ (new)

♥Jenny♥ is she the "main" character?


message 15: by Katie (new)

Katie No. That's Emily.


message 16: by ♥Jenny♥ (new)

♥Jenny♥ oooo, i no who your talkin about. shes my fav character too. i hate lauren tho.


message 17: by Katie (new)

Katie Yeah. And Kelly Parker.


message 18: by Katie (new)

Katie I like Summer. I watch the old show Full House with Candace Cameron Bure in it.


message 19: by ♥Jenny♥ (new)

♥Jenny♥ kelly was annoying. and it took me a while to realize that dj from full house was in make it or break it.


message 20: by [deleted user] (new)

I'm suprised Candice Cameron got back into acting, she settled down, had a family, and became very devoted to her religion. I don't know how she found the time to add in acting as well.


message 21: by ♥Jenny♥ (new)

♥Jenny♥ Really? wow...


message 22: by Meg (new)

Meg  | 165 comments oh doesnt she play the Summer?


message 23: by Katie (new)

Katie Yeah, she plays Summer.

Did anyone watch last night?


message 24: by [deleted user] (new)

I didn't! I was hangin with my great family!


message 25: by Meg (new)

Meg  | 165 comments im trying too


message 26: by Katie (new)

Katie I'm mad the season's over. :(
And Poor Peyson!


message 27: by Meg (new)

Meg  | 165 comments yeah that was sad but if that hadnt happened emily wouldnt have made it


message 28: by Katie (new)

Katie Yep!


message 29: by Mimi (new)

Mimi Yh, I had a feeling it was gonna be Peyson. I feel soooo bad. I'm glad Emily got in adn finally made out with Damon. Can't wait for the new season.


back to top