Goodreads Malaysia discussion

17 views
Arkib (Maraton Membaca 2017) > Target Membaca Untuk Tahun 2017

Comments Showing 1-4 of 4 (4 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Bookoo (new)

Bookoo Bookko | 7 comments Target tahun ni tak banyak.30 buah je.Tahun lepas target 50,tapi dapat baca dalam 37 buah.Nak masuk penghujung Januari ni,senarai buku yang aku dah baca 5 buah.Sekarang tengah baca buku ke-6 bertajuk 'Jangan Seleweng Sejarah Melayu'.Tapi cek kat Goodreads,buku ni tiada dalam senarai


message 2: by Nazmi, Editor Sastera Berita Harian (BH), cerpenis dan novelis (new)

Nazmi Yaakub | 2413 comments Mod
Insya-Allah akan dimasukkan ke dalam liga akan datang.


message 3: by Bookoo (new)

Bookoo Bookko | 7 comments Terima kasih


message 4: by Haira (new)

Haira | 84 comments Selalunya saya akan ambil sedikit masa masukkan buku yang dibaca dalam senarai Goodreads kalau buku itu belum ada. Cuma bab kulit buku tu panjang cerita sikit, sama ada cari gambar melalui Google atau tangkap gambar kulit buku itu sendiri dan muat naik.


back to top