Το έπος των G.PELEαίων
discussion
Υπέροχο!
date
newest »
newest »
message 1:
by
Katerina
(new)
-
rated it 5 stars
Feb 24, 2014 12:16PM
Απρόσμενα ευχάριστο βιβλίο, με κράτησε από την πρώτη σελίδα! Πολύ ευρηματικό και με απαράμιλλο χιούμορ, το συστήνω σε όσους θέλουν να μάθουν την πραγματική ιστορία του κόσμου, αυτή που δεν μας διδάσκουν στα σχολεία γιατί θα προκαλούσε επανάσταση! Ελπίζω να δούμε σύντομα και άλλα βιβλία από αυτή τη συγγραφέα!
reply
|
flag
all discussions on this book
|
post a new topic
