Arden Vale discussion

20 views
For Fun... > Would You Rather ...

Comments Showing 1-50 of 82 (82 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
A thread for deciding on hard choice's

*Would you rather ... or WYR do this ?

Like that , All you need to do is Pick your answer between the two and give your Opinions .

Well if you want to share WYR ,, then please Just Bold the Question , to make it the center of attention.


Then here's the first one ..

*Would you Rather Eat the Most Spiciest Food or the Most Saltiest Food ?

Pick one , pick one ,, pick one ,,then kindly say your opinion about this... :D


message 2: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
lol ,, but if we do it like that ,, All WYR question's will be used ,, lol

Lets make this a game .. hahah but i dont know how though,,


message 3: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
okay ,, okay ,, but ,, what my point is that ,, one question ,, and only one person to answer ? i would also want the opinions of the others ,, lol then how about we give it a time limit ?


message 4: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
lol ,, hahah


message 5: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
lol ,, hahah


message 6: by [deleted user] (new)

I would become a werewolf over a vampire, because werewolves don't go to hell, can change forms and never get cold.

Would you rather: read manga or watch anime?


message 7: by [deleted user] (new)

Eat with your best friend, as there is no pressure involved and any silent moments aren't awkward because even in silence friends can have a full conversation without words.

Would you rather: Watch action films or romantic comedies on a date?


message 8: by Angelo (new)

Angelo Gideon | 313 comments Comedies, I would prefer, comedies. I like girls who has sense of humor. And besides, I really don't feel action.

Would you rather : Go to Hogwarts or Camp Half-blood? (Have you read PJO? )


message 9: by Astraeous (new)

Astraeous Javier (Adelmar) | 213 comments Hogwarts, I prefer learning in a school rather than in a camp..

Would you rather: Kill people or save people?


message 10: by Angel (new)

Angel Delta (EiraJazelMaio) | 99 comments Kill people, it'll be much easier...

Would you rather: Be a divergent or not?


message 11: by [deleted user] (new)

Divergent. I would like to be the normal one amidst those who aren't.

Would you rather: Be a psychopath or the profilers/agent who stop them?


message 12: by [deleted user] (new)

Slytherin, because they aren't all evil. They are just all smart and cunning. Hurdle puff reminds me of the cereal Honeypuffs, and I just don't like this house. It's my least favorite.

Would you rather: control water or fire?


message 13: by Mya (new)

Mya | 559 comments Fire. I just think it is so cool to control! Imagining myself having a little burst of flame in my hand, I think that would be awesome! Only problem is burning stuff down. . .

Valentines Day or Earth Day?


message 14: by Mya (new)

Mya | 559 comments Agreed! Ugh, their so corny. . .

Physics.

Definitely NOT Algebra. Why? Because I dislike math. V.V I despise it! Too long, too confusing, and too exact. It' fine people that like math, good for you, but personally it's my least favorite subject. . . .

Heroes or Heroines ?


message 15: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
Heroes !! Their cool ,, lol ,,,

Uhmm ,, Do you prefer Money or,, happiness ?


message 16: by [deleted user] (new)

Money, but only because I could give it all to charity and become happy in doing so. :)

WYR: Be a singer or an actor/actress?


message 17: by Mya (last edited Mar 25, 2014 10:43AM) (new)

Mya | 559 comments Actress. When your actress, you get to play as totally different people! Which I believe is kind of cool; like if I ever played Hazel, Piper, or even Annabeth, that would just make me the happiest girl alive! :)

Would you rather drink poison or see your favorite fictional character die?


message 18: by [deleted user] (new)

She my favorite fictional character die. Easy question lol

WYR: Have a favorite series where the final book never gets published or have a TV show cancelled right before it ends?


message 19: by Mya (new)

Mya | 559 comments No! So hard, so hard! Have a favorite series where the final book never gets published, another person will write the last book or there will be fanfic. . . I also can write my own version of the final book, then. :)

WYR: Marry a person you don't want to and get to rule a kingdom, or marry the person you wanted and get to rule a pig farm?


message 20: by H :) (new)

H :) | 29 comments Pig farm ;) I think...lol

You wouldn't really be the happiest person ever either way, but...I don't really want to rule a kingdom...too much responsibility, and you would be sort of restricted in what you can do, because you have to set a got example and stuff.

WYR: Be Candor or Abnegation...?


message 21: by Mya (last edited Feb 21, 2014 06:47AM) (new)

Mya | 559 comments Candor, duh! I had to look those words up. I new right away you were talking Divergent, which I have not read, yet.

I would not want to be a person who wears gray all the time, and has to refuse oneself, no, no, no. I want to be a person who can read body language, trustworthy, and wear black and white clothes! That's just awesome!

WYR: be turned into a toad, or a cow?


message 22: by H :) (last edited Feb 23, 2014 01:00AM) (new)

H :) | 29 comments Oh...that's hard...I'd have to say a lesson with Leo, but idk...It might be a little awkward with Nico, but I live them both so much.

WYR: Be a child of Ares or a child of Dyonisis?


message 23: by H :) (last edited Feb 23, 2014 04:25AM) (new)

H :) | 29 comments France, coz I'm from England so... ;) lol

WYR: Be a Hunter or go to Camp Half-Blood? (PJO)


message 24: by Mya (new)

Mya | 559 comments Go to camp half-blood! I can't be a hunter, why? Because I could not give up falling in love with fictional male characters. Too hard, too hard!

WYR: Be Annabeth for a day or Piper forever? (HoO)


message 25: by H :) (last edited Feb 23, 2014 05:56AM) (new)

H :) | 29 comments Lol. OMG THIS IS SO HARD!! Coz I want to be Annabeth so bad, but then I'd have to go back to being a mortal -_- I think I would be Annabeth for a day and then...join the hunt so I could still be kinda connected to half-bloods. Oh, and I would rather be with Percy for a day <3 than Jason...

WYR: Have Blackjack or Ms. O'Leary for a pet?


message 26: by Mya (new)

Mya | 559 comments Haha, nice idea!

Blackjack, any day, any time! I love you Blackjack! Blackjack, because he is seriously the most coolest and funniest pet/ally ever. He's so cool, cause he is a freaking black flying horse. He is funny, and I'll prove it with this quote:

“Blackjack," Percy said, "this is Piper and Jason. They're friends."
The horse nickered.
"Uh, maybe later," Percy answered.
Piper had heard that Percy could speak to horses, being the son of the horse lord Poseidon, but she'd never seen it in action.
"What does Blackjack want?" she asked.
"Donuts," Percy said. "Always donuts.”
― Rick Riordan, The Mark of Athena

Haha, still cracks me up XD. Anyway, WYR: Be Percy or Annabeth?


message 27: by H :) (new)

H :) | 29 comments Lol. Um...Annabeth, coz I'd get to be with Percy and all :) but Percy coz he is just so awesome. Um...I think I'd rather be Percy.

WYR: Have Jason's coin/sword or Hazel's Cavalry sword?


message 28: by Mya (new)

Mya | 559 comments Lol. Jason's coin, flip it in the air, and get whatever weapon needed at the time! Luck will always be on my side! Hehe!

WYR: Be a child of Mars or not a demigod at all?


message 29: by H :) (new)

H :) | 29 comments Child of Mars, no question. And I don't mind Frank ;)

WYR: Be a child of Demeter or Aphrodite?


message 30: by Mya (new)

Mya | 559 comments Um, I like "Plant Power!" But I also really like the idea to command people to do my bidding. Haha! I guess, child of Demeter because I'm kind of a tree huger. . .

WYR: Be a ugly witch or a greedy self-pride hero?


message 31: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
,,, lol hmm i think i'll be an ugly witch ,, hahha even though im ugly ,, im not really a bad person like that hero ,,

WYR : have your bestfriend as your boyfriend/girlfriend or stay being friends with them ?


message 32: by Mya (new)

Mya | 559 comments I was hoping someone would chose being a witch!!

Stay being friends with them. You got to watch what you say; don't act like a dork, get all pretty and dressed up with your boyfriend/girlfriend . But when your just hanging out with your best friend you can act like whoever you want and you dress up like whatever you want. You want to know why? Because you accept one another with all his/hers flaws; that's what best friends do. I personally believe that best friends are closer than boyfriend/girlfriend can ever be. Though, I'm still with my choice, but on the other hand; if my best friend was a guy and funny one, I'll probably date him . . .

WYR: be a friend to an enemy or a foe?


message 33: by H :) (new)

H :) | 29 comments Hmm...I guess it depends. It would be better to be on their good side, but I wouldn't be able to make friends, probably :) it depends on the person and how much I hate them and why. I'd probably be foe, just so I don't have to be fake nice.

WYR: Meet your fav fictional hero or heroine?


message 34: by Mya (new)

Mya | 559 comments Fav fictional hero. Anytime, any day! Leo Valdez, can make jokes and I'll laugh. Then we will get married and have two kids! haha LOL XD How wonderful life would be if that actually happened. . .

WYR: Be an alive bad guy or a dead good guy?


message 35: by H :) (new)

H :) | 29 comments Alive bad guy...I guess. That would be kinda cool :) until I became a dead bad guy...lol.

WYR: Spend an hour with Leo Valdez or a day with Percy Jackson?


message 36: by Mya (new)

Mya | 559 comments Oh! Why would you have to do that to me! Leo Valdez I love him, but spending day with Percy is amazing. I'm sorry Leo, I want to spend he freaking day with Percy instead of a small hour with you! TT-TT Now I understand love triangles! It hurts so much!

WYR: Spend two weeks with Piper or a month with Frank?


message 37: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
spend an hour with leo ,, because i would probably not notice the time when im with leo ,, maybe we'll be able to spend the whole day laughing about his jokes.. lol

WYR : watch horror or watch porn ,, lol


message 38: by H :) (new)

H :) | 29 comments Horror...idk.

WYR: Go scuba diving or parachuting?


message 39: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
,,,
Parachuting ,, its cool for me lol ... hahah

WYR: Go to the most coldest city or the most hottest city ?


message 40: by H :) (new)

H :) | 29 comments Coldest, as long as I had warm clothing :D I love the cold...

WYR: Spend a day in the desert or a week in Antarctica?


message 41: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
hahha ,, wa day in the dessert ,, i think hahah ,, well i could surivive ,, a day ,, but in antartica ? a week ? what the ?! hahah i'll die from cold ,, lol


message 42: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
WYR : take a dip in human blood ,, or take a dip in poisonous chemicals ,, lol


message 43: by H :) (new)

H :) | 29 comments Depends...would the poison kill me? If it would, I'd go for the blood :) I would also go for blood if there were bad side effects.

WYR: Only be able to eat chocolate or only be able to eat candy? (With no bad side effects)


message 44: by Mya (new)

Mya | 559 comments Eat candy. Like Carmel, oh I love Carmel!

WYR: Kiss a toad that will turn into a human or kiss a human who will turn back to being a toad like it wants?


message 45: by [deleted user] (new)

Kiss a toad that will turn into a human. I don't know why, it just sounds better. :)

WYR: Live in Egypt or Alaska?


message 46: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
,, lol .. alaska ? hahaha no reason , sounds cool ,, lol


WYR : Eat roasted cockroaches or ,, roasted worms ?


message 47: by [deleted user] (new)

Roasted worms. lol Just because they would be less gross.

WYR: Go snowboarding or scuba diving?


message 48: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
,, lol hmmm i think ill go with snowboarding ,, :D

WYR : shave your eyelashes ,, or shave you eyebrows ?

Reminder guys ,, our eyebrows takes about 10 years to grow again ,,


message 49: by [deleted user] (new)

No they don't lol


message 50: by Ayaaa (new)

Ayaaa (ayaaah1899) | 1147 comments Mod
,, ows ? well my friend told me that it actually takes 10 years though ,, lol


« previous 1
back to top