Punks and Emos group discussion

46 views
some questions

Comments Showing 1-50 of 71 (71 new)    post a comment »
« previous 1

~♥~ MeganBitch ~♥~  | 20 comments okay punk people do you wear patches on your clothes?
emos do you wear things that make you happy or sad?

i do all three so dont judge me!!!!!! lol


message 2: by [deleted user] (new)

...lol


message 3: by Susana (new)

Susana wow.. Lol


~♥~ MeganBitch ~♥~  | 20 comments answer them !!!!!!!!!!!!!


message 5: by [deleted user] (new)

i do that


message 6: by Susana (new)

Susana ummm i really dont care


message 7: by [deleted user] (new)

why are yu guys in this group if you dont care?? and kaitlyn i know that yu are so not emo or punk if you like the jonas brothers!


message 8: by [deleted user] (new)

wtf. then yur so not emo. if yu were emo yud know it. if yur gonna see how other emo ppl act then that poser-ish.


message 9: by [deleted user] (new)

but yur not emo. yud know if yu were


message 10: by [deleted user] (new)

when yur heart gets broken by someone yu love...or when the world totally shuns you


message 11: by [deleted user] (new)

im not emo and i've said it before


~♥~ MeganBitch ~♥~  | 20 comments ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
so much drama for just some questions lets all calm down now if you kick peoples asses for a living then your punk if you like to fight but only fight for a stupid reason you emo okay get it got it good XD oh i hella laughed at the fight though she did make some points on why you shouldnt be here lol!! not trying to fight

oh and if you like pain your emo
the thing i live by is

pain is my game so yea!!!!


~♥~ MeganBitch ~♥~  | 20 comments lol do you not like me now? im sorry:(


message 16: by Susana (new)

Susana i say i dont care coz i dont know what to do know that my mother threw away all my BLACK clothes away


message 17: by [deleted user] (new)

Susana wrote: "i say i dont care coz i dont know what to do know that my mother threw away all my BLACK clothes away"

OMG!!thats so horrible!!! I love black


message 18: by [deleted user] (new)

Susana wrote: "i say i dont care coz i dont know what to do know that my mother threw away all my BLACK clothes away"

welll its not like thats going to change yur personality...my mom thru away all of my black clothes...and im still emo


~♥~ MeganBitch ~♥~  | 20 comments AHHHHH MY LIFE WITHOUT BALCK IS LIKE HELL WITHOUT FIRE!!!!!!!!!
ahhhh omg i love cheese!!!!!!!!!!!! mostly candy


message 20: by Susana (new)

Susana i know.. and it hasnt.. (my personality).. yup.. i love candy


message 21: by Susana (new)

Susana i know im just saying


message 22: by [deleted user] (new)

lol wow interesting conversation everyone. but u dont really need to wear black to be gothic, i dont wear black much but im more gothic than anything else.


message 23: by Susana (new)

Susana Cool


message 24: by [deleted user] (new)

:D


message 25: by [deleted user] (new)

im punk. thats one thing


message 26: by [deleted user] (new)

wuts the other thing?


message 27: by [deleted user] (new)

wat thing?


message 28: by [deleted user] (new)

*yawn* my bangs are too long. They're total side bangs, don't get in my eyes anymore (T.T)


message 29: by [deleted user] (new)

mine is pretty long now


message 30: by [deleted user] (new)

hi hi


message 31: by [deleted user] (new)

wat up


~♥~ MeganBitch ~♥~  | 20 comments AHHHHHHHHH so many people XD whats up


message 33: by [deleted user] (new)

wuts with the confusion?


message 34: by [deleted user] (new)

Susana wrote: "i say i dont care coz i dont know what to do know that my mother threw away all my BLACK clothes away"

susana although ur mom threw all ur black clothes ur still my lil emo sis n i love u :p
btw stop using pink skinny jeans its weird.


message 35: by Susana (new)

Susana wow.. i love u too.. but i think i am coz i only put the pink skinny jeans when i had a black top but now i dont so yea.. soo what up people ??


message 36: by Susana (new)

Susana .. what ya been up to ??


message 37: by [deleted user] (new)

nothin really


message 38: by [deleted user] (new)

same


message 39: by [deleted user] (new)

w0w u ppl r so bored y???
btw susana tell socuro he owes me $5 buck n i want them now


message 40: by [deleted user] (new)

hey, im just here cuz i dont got a job lol


message 41: by Hannah (new)

Hannah Davis (Ineedsagf) | 5 comments well i don't think i'm emo but if i snap a rubber band on my rist am i?



message 42: by [deleted user] (new)

ehh?? how stereotyped!


message 43: by Susana (new)

Susana He mont listen to me.. nd i dont know if ima tlk to him coz u saw what he did on thursday


message 44: by [deleted user] (new)

personal problems on the internet? now iv seen everything


message 45: by [deleted user] (new)

...


message 46: by [deleted user] (new)

this group like died


message 47: by [deleted user] (new)

lol


message 48: by [deleted user] (new)

totally


message 49: by [deleted user] (new)

yeah, well there's not much we can do here anyway


message 50: by [deleted user] (new)

yeah....the old one was a lot better....like you cud do so much there


« previous 1
back to top