Jump to ratings and reviews
Rate this book

اين مردم نازنين

Rate this book
شهرت، تنهایی را می‌دزدد. همه جا با تو هستند. زیر ذره‌بین هستی. فقط در خانه می‌شود تنها بود. اگر تلفن‌های علاقه‌مندان بگذارند! در خانه هم همیشه باید پرده‌ها کشیده باشد. همسایه‌های علاقه‌مند هم زیاد است. من هم مثل هر آدم دیگری تنهایی می‌خواهم. من هم به تنهایی نیاز دارم. بازیگری در هر شکلش تنهایی ندارد. بازیگر، پشت صحنه و روی صحنه همیشه با عده‌ای دم خور است. تنها نیست...
من در خیلی قلب‌ها خانه‌ای دارم. هیچ وقت آواره نمی‌شوم. بی‌سرپناه نمی‌مانم. این همه قلب، این همه خون، این همه تپش. این همه عشق، این همه تنهایی واین همه مردم. این مردم نازنین.
چاپ ۱۳۸۸

167 pages, Paperback

Published April 1, 2009

Loading...
Loading...

About the author

رضا کیانیان

8 books18 followers

Iranian Actor, artist, social activist.

Ratings & Reviews

What do you think?
Rate this book

Friends & Following

Create a free account to discover what your friends think of this book!

Community Reviews

5 stars
16 (10%)
4 stars
38 (25%)
3 stars
63 (42%)
2 stars
14 (9%)
1 star
19 (12%)
Displaying 1 - 19 of 19 reviews
Profile Image for کافه ادبیات.
306 reviews118 followers
August 13, 2014
خوندن خاطرات بخصوص چهره ها وافراد مشهور هميشه جالب و خوندنيه ،متاسفانه تو ايران زياد خاطره نويسي باب نيست و جاش خيلي خاليه،انتخاب خاطرات اقاي كيانيان كه بيشتر بر اساس نوع رفتار و اتفاقاتي است كه مردم عادي با يك چهره مشهور بازيگر دارند نيز جالب بود.كتاب حجم كمي داره و ميشه لابلاي كتابهاي ديگه هم خوندش،خاطرات كوتاه هستند و همين عدم پيوستگي هم در جاي خودش خوبه
Profile Image for Yasmin M..
317 reviews9 followers
September 11, 2016
من عاشق اين كتابم :) كلا من آقاي كيانيان و سبك بازي جالبشون رو خيلي دوست دارم ( قديم خيلي مورد علاقه م بودن، الان راستش كمي كمتر) اما به هر حال، اين كتاب ايده ي جالبي ميده به ماهايي كه اصولا تماشاچي هستم و نديديم كه زندگي يك آدم معروف اون هم توي ايران (!) چقدر براي خودش ميتونه پيچيدگي داشته باشه. و هيچ كدوم از ما سعي نميكنه خودش رو جاى اونا بذاره و ميگه يعني چي، طرف بايد مردم دار باشه! خب عزيزم خود شما رو تو ترافيك وقتي دستت بنده و اعصابت خورده و هوا گرمه گير بندازن مياين صد تا عكس امضا شده بدي؟ اونم با روي خوش؟ ازون بدتر اون مورديه كه يارو مياد دوربينو ميگيره جلوش آقاي كيانيان و ميگه من فيلم ميگيرم، تو تياتر دربيار :)
من يك بار افتخار ديدن آقاي كيانيان رو از نزديك داشتم ( گمانم سال ٨٨ اجراي تئاتر پروفسور بوبوس بود). خوشحالم بگم اين كًتابي كه نوشتن، مثل كلام خوشون جذاب و بامزهس. خوندنش رو توصيه ميكنم :)
Profile Image for Ali moharamkhani.
43 reviews13 followers
September 11, 2016
ذره ذره و قطره قطره چشيدمش. بين خوندن كتاباي ديگه ازش لذت بردم. بيشتر وقتا لبخند داشتم موقع خوندنش.
گرچه خاطرات بود ، ولي خلقيات ما ايراني ها هم توش به وفور اشاره شده بود. مثلا اصفهاني كه بهش ميگفت : خوشت زومد شناختمت؟!
انگار يه چيزيم طلب كاره :))
Profile Image for Pardis.
712 reviews
August 21, 2010
شهرت، تنهایی را میدزدد. همه جا نگاه ات میکنند. همه جا با تو هستند. زیر ذره بین هستی. فقط در خانه میشود تنها بود. اگر تلفن های علاقه مندان بگذارند! در خانه هم باید همیشه پرده ها کشیده باشد. همسایه ی علاقه مند هم زیاد است. من هم مثل هر آدم دیگری تنهایی میخواهم. من هم به تنهایی نیاز دارم. بازیگری در هر شکل اش تنهایی ندارد. بازیگر، پشت صحنه و روی صحنه همیشه با عده ای دم خور است. تنها نیست...
Profile Image for Mohsen.
84 reviews12 followers
August 14, 2009
اواخر شب شروع کردم به خواندن کتاب. تا ميانه‌هاي شب که کتاب تمام شد نتوانستم زمين‌اش بگذارم. کتاب يک اثر درخشان ادبي نبود، اما نثر ساده و روان، روايت‌هاي بسيار خواندني، نگاه زيباي آقاي کيانيان به وقايع و طنز لطيف داستان‌ها، کتاب را بسيار جذاب و زيبا کرده بود. در مجموع کتاب را بسيار دوست داشتم.
Profile Image for Somi mhd.
36 reviews19 followers
December 1, 2016
رضا كيانيان
مثل هميشه عالي ،
اين كتاب را در مدت دو ساعت خواندم و چقدر لذت بردم
Profile Image for Mouzhan.
179 reviews42 followers
August 24, 2017
جالب بود خاطراتشون😂واقعا اعصاب فولادين ميخواد سر كردن با بعضيا،راحت تعريف كردنشونو دوس داشتم
Profile Image for Amin.
96 reviews26 followers
October 4, 2009
کتابی بسیار جالب برای شناخت رفتاری جامعه مان. در میان واکنش های گوناگون افراد در مواجهه با فردی معروف و محبوب که بعضاً موقعیت های کمدی خلق می کند، می توان انواع خصوصیات انسانی را یافت و به مقایسه آن ها پرداخت. از این ها که بگذریم رندی کیانیان (چه در نوع نگاه، چه در روایت کردن و چه در برخوردهایش) برایم جذاب است
Profile Image for Kiana.
25 reviews3 followers
July 23, 2014
اسم كتاب با متن كتاب هماهنگى نداره ، يعني وقتى اسم كتاب "اين مردم نازنين باشه " شخصا من كه انتظار دارم به نازنين بودن مردم اشاره بيشترى داشته باشه ، اگه اسم كتاب "اين مردم طرفدار " يا يه همچين چيزي بود بيشتر بش ميومد .
Profile Image for Sara.g.
21 reviews24 followers
June 21, 2010
واقعا كتاب خواندني بود و از خوندنش لذت بردم. اين كتاب خاطرات آقاي كيانيانه و بعضي خاطراتش واقعا شيرين و بامزه بود.
Profile Image for Bahar B.
67 reviews6 followers
July 17, 2013
فکر کنم این آقا توی تمام " این مردم نازنین" فقط دنبال خودش میگرده، تنها چیزی که از اونها میبینه خودشه...
Profile Image for Mohammadreza taheri.
33 reviews4 followers
January 27, 2010
خاطرات جالب وشادي از ارتباط با مرد را نشان مي دهد( كه البته شايد بعضي جاها زياد شاد نبوده)ولي برخوردها ورفتار مردم با يك هنرمند جالب است. همه اش خودم را جاي يكي از مردم مي گذارم وفكر ميكنم اگر من بودم چي كار مي كردم
8 reviews4 followers
Read
September 2, 2009
از خيلي ها شنيدم کيانيان شخصيت دلنشيني نداره. شايد اين رو بشه از همين کتابش فهميد. اما با اين کتابش واقعاً حال کردم!
Profile Image for masoud mahdavi.
26 reviews6 followers
January 24, 2014
خاطرات روزمره رضا كيانيان... فقط ارزش يكبار خواندن را دارد...همين
12 reviews1 follower
January 28, 2010
بيان جالبي است از خاطرات يك هنرپيشه در ارتباط با مردم به خواندنش ميارزد و زياد وقتي نميگيرد
Profile Image for maryam Tara.
9 reviews3 followers
September 17, 2010
درباره رضا کیانیان نیست. درباره مردمه و واکنش هاشون در زیر دوربین مخفی نوشته های یک بازیگر. جالبه
Displaying 1 - 19 of 19 reviews