خوشم نیامد.بیشتر از پرداختن به فعالیتهای فراماسونری ایران و جهان، به لیست کردن اسامی افراد ( دوره ی قاجار و پهلوی)پرداخته شده بود .
:پ.ن آدم از شنیدن اسم "فراماسون"اولین چیزی که به ذهنش می آید تشکیلاتی مرموز و سری و مخوف است با شعار مثلن:"آزادی ،برابری و برادری!" اما در این کتاب با خاندن اسامی افرادی ماسونی ایرانی،فقط خنده ام گرفت! فکر کنید آدمی با نام " میرزا فتحعلی آخوندزاده" یا " عباسقلی خان " یا...ماسون باشد .ا" :D