#Finsaquí un llibre que comença d'una manera escandalosa.
Tres suïcidis tenen lloc en poc temps.
Algú agafa quinze pastilles de relaxants i amb el mòbil a la mà, es fa una foto, ho penja a les xarxes, #Finsaquí.
Algú altre agafa la pistola del seu pare, agafa el mòbil i es fa una foto, ho penja a les xarxes, #Finsaquí.
Algú des d'un àtic, pren una imatge des de dalt amb el mòbil, ho penja a les xarxes, #Finsaquí.
A l’inspectora Cabanes, Mosso d'Esquadra, l'hi ha desaparegut la seva filla, i mai s'està preparat per això, tot i que ha viscut moltes coses al cos.
La Bàrbara treballa a Tonik, empresa de publicitat. Mai deixa escapar una oportunitat quan la té davant. És per això que accepta el projecte: Mirem endavant.
Quina relació hi ha entre els perfils d'Instagram, el hashtag #finsaquí i el projecte Mirem Endavant ?
Tres desconeguts en una sala passen unes proves, per aquest projecte.
Esbrinar delictes informàtics, d'on surt la primera publicació del suïcida. Tot va a contracorrent per a la inspectora, on el seu neguit es saber on es la seva filla.
Una novel·la on sens dubte hi ha una bona exposició d'investigació. Una lectura que m'ha atrapat des de les primeres pàgines, i volia saber en profunditat el motiu dels suïcidis, saber si i hi havia algú que movia els fils sense ser vist. Si algú té la capacitat i la influencia com per iniciar aquest moviment on la majoria de suïcidis són de gent jove.
Moltes gràcies a llibres del Delicte per aquest descobriment i a l'autor, per treure aquesta història del calaix i fer que surti a la llum.
“Per ser recordat, has de fer coses molt grans, bones o dolentes. Jo prefereixo fer-ne de bones i petites i ser recordada només pels meus."
_—-—
#Finsaquí un libro que empieza de forma escandalosa.
Tres suicidios ocurren en poco tiempo.
Alguien toma quince pastillas de relajantes y con el móvil en la mano, se hace una foto, lo cuelga en las redes, #Finsaquí.
Alguien coge la pistola de su padre, coge el móvil y se hace una foto, lo cuelga en las redes, #Finsaquí.
Alguien desde un ático, toma una imagen desde arriba con el móvil, lo cuelga en las redes, #Finsaquí.
A la inspectora Cabanes, Mosso d'Esquadra, le ha desaparecido su hija, y nunca se está preparado para ello, aunque ha vivido muchas cosas en el cuerpo.
Bárbara trabaja en Tonik, empresa de publicidad. Nunca deja escapar una oportunidad cuando la tiene delante. Por eso acepta el proyecto: Miremos Adelante.
¿Qué relación hay entre los perfiles de Instagram, el hashtag #finsaquí y el proyecto Miremos Adelante?
Tres desconocidos en una sala pasan unas pruebas para este proyecto.
Averiguar delitos informáticos, de dónde
sale la primera publicación del
suicida. Todo va a contracorriente para
la inspectora y la inquietud por encontrar
a su hija va en aumento.
Una novela en la que sin duda hay una buena exposición de investigación. Una lectura que me ha atrapado desde las primeras páginas, y quería saber en profundidad el motivo de los suicidios, saber si y había alguien que movía los hilos sin ser visto. Si alguien tiene la capacidad y la influencia como para iniciar ese movimiento donde la mayoría de suicidios son de gente joven.
Muchas gracias a libros del Delito por este descubrimiento y al autor @socencesc por sacar esta historia del cajón y hacer que salga a la luz.
“Para ser recordado, debes hacer cosas muy grandes, buenas o malas. Yo prefiero hacer buenas y pequeñas y ser recordada sólo por los míos."