Jump to ratings and reviews
Rate this book

Mina Fuster #3

L'amant xinès

Rate this book
Dos captaires apareixen morts en un molí abandonat. Dies després troben el cadàver d’una xinesa disfressada. Crims racials? La investigació de la inspectora Mina Fuster i el seu equip de la comissaria del Camp de Tarragona apunta a un misteriós amant xinès amb qui la morta s’havia promès. Però ningú no sap res d’aquest home, que ha esborrat totes les traces de la seva presència al lloc dels fets. Un viatge de negocis a la Xina que la dona va fer, tot just abans de morir, acompanyant un grup d’empresaris i polítics relacionats amb la construcció del complex Barcelona World pot aportar llum en un cas on tothom amaga la seva veritable cara.

286 pages, Paperback

First published January 1, 2015

Loading...
Loading...

About the author

Margarida Aritzeta

61 books7 followers
Margarida Aritzeta i Abad is a writer and teacher of Literary Theory and Comparative Literature.
She was born in Valls 20 July 1953. After studying in Tarragona, she moved to Barcelona wheres he studied Modern and Contemporary History and Catalan Philology at the University of Barcelona, University where she earned her Ph.D. with a thesis on the poet and critic Joseph Lleonart.

Since 1970, and for three years she studied Fine Arts at the School of Fine Arts in St. George, but finally she decided to move to literary career, in which was soon recognized.

Since then she has published numerous works, mainly novels.

Ratings & Reviews

What do you think?
Rate this book

Friends & Following

Create a free account to discover what your friends think of this book!

Community Reviews

5 stars
4 (17%)
4 stars
4 (17%)
3 stars
10 (43%)
2 stars
5 (21%)
1 star
0 (0%)
Displaying 1 - 4 of 4 reviews
Profile Image for Carles.
95 reviews
November 2, 2025
Vaig arribar a aquest llibre a través d'un amic molt aficionat a la novel·la negra. - Escolta, que aquesta història passa a Tarragona. Coneixent els llocs, segur que t'entreté.

I efectivament, és una novel·la entretinguda. L'estil de l'autora a vegades em desconnecta de la lectura. Estic pensant en com a l'hora de descriure els vins, els anomena pel celler i l'any de collita. És un recurs que a mi no m'acaba d'encaixar.

Més ben filat m'ha semblat la música present al llarg de la història. Sempre amb el títol i l'intèrpret. S'ha de reconèixer el bon gust de l'autora, tant per la música com per els vins.

Dit això, trobo la lectura entretinguda, interessant i amena. No em sembla un llibre que recomanaria a tothom, però el podria deixar a moltes persones sense que se'm caiguin els anells.
Profile Image for Jaume Arasa.
52 reviews1 follower
August 27, 2023
Una novel·la ben escrita i entretinguda. Té punts forts com un personatge principal, la inspectora Mina Fuster, molt potent i amb recorregut, però d'altres punts una mica fluixos, com una trama amb fets poc realistes o agafats amb pinzes, així com un final massa precipitat.
Profile Image for Ramon Gil Arbós.
98 reviews1 follower
August 16, 2025
No m'ha fascinat, però té algunes coses interessants. Potser en entregues següents la lectura és millor. Li donarem una oportunitat més.
Displaying 1 - 4 of 4 reviews