أنا اللي مات جدي قبل ما يقول النصيحة إن الحياة ابتلاء .. وإن الهوى فضيحة وإن البنات مَيّة زز كل البنات ميّة يا تكون حياة للحياة .. يا تكون لا لون ولا طعم ولا ريحة
بجد حرام عليك.. انت يا ابني في بيكتب بأقل من تمن كفاءتك وعملوا دواوين.. انت ازاي موقف كتابة.. والله حرام عليك يا ابني.. روحك الحلوة واسلوبك الرائع.. حتي وانت بتكتب ف الحب مش مسهوك بالعكس اسلوب رجولي يحترم جدا.. ولما قررت تدوش ع الوجع ابدعت.. انت كنت أهم مكاسب المعرض اللي فات بجد.. ربنا يوفقك يا محمد يارب وبلاش كسل