Restart Quotes

Rate this book
Clear rating
Restart Restart by Nina Ardianti
2,163 ratings, 4.03 average rating, 294 reviews
Restart Quotes Showing 1-22 of 22
“I was fine before you came into my life. And I bet I’ll be just fine without you in it again.”
Nina Ardianti, Restart
“Relationship is made for two people, but obviously some people don’t know how to count.”
Nina Ardianti, Restart
“Yah, seperti yang kita semua tahu, satu-satunya hal yang bisa menyembuhkan patah hati adalah waktu—atau orang baru.”
Nina Ardianti, Restart
“Moving on bukan artinya aku melupakan semua hal yang terjadi di antara kita, Yud. Ini artinya aku menerima apa yang terjadi, dengan ikhlas, dan melanjutkan hidupku.”
Nina Ardianti, Restart
“If he isn’t man enough to treat his woman right, he better moves over and let me try.”
Nina Ardianti, Restart
“Sometimes when you don’t expect to meet someone, apparently they will appear in front of you, so many times.”
Nina Ardianti, Restart
“The only one who is responsible for the way your life works out is you. Kamu nggak bisa mengubah masa lalu, tapi kamu bisa bertanggung jawab terhadap masa depan kamu. All it takes is a decision.”
Nina Ardianti, Restart
“I thought you're someone worth fighting for. But after all, you're not.”
Nina Ardianti, Restart
“Semua orang pernah patah hati. All you have to do is move on.”
Nina Ardianti, Restart
“If it’s the right person, it’s easy.”
Nina Ardianti, Restart
“When you didn’t get along, you didn’t get along. As simple as that.”
Nina Ardianti, Restart
“I don’t wanna be in a fake-perfect-relationship. Because, however, it will eventually turn to be a shitty relationship. And why on earth, I would put myself inside a shitty and tiring relationship while there are probabilities and chances to have a real happy relationship out there?”
Nina Ardianti, Restart
“Because I want to be treated as equals, not sequels.”
Nina Ardianti, Restart
“Relieved itu datangnya dari otak tapi perasaan itu dari hati. Walaupun otak kamu bilang itu adalah hal yang melegakan, tapi perasaan sakit itu belum tentu hilang.”
Nina Ardianti, Restart
“You know, I’ve been around the world, but still can’t find another girl that can steal your shine.”
Nina Ardianti, Restart
“I’m sorry but I will manage my anger when you manage your childishness.”
Nina Ardianti, Restart
“But sometimes, even a smart woman can have her guilty pleasure moment.
Watching infotainment, it is.”
Nina Ardianti, Restart
“Kayaknya bukan seperti Syiana yang gue kenal....”
“Kayaknya kita nggak bicara dalam frekuensi yang sama, deh. Emangnya sejak kapan lo mengenal gue?”
“Belum kenal. Tapi kapan gue bakalan mengenal lo kalau lo tetap berdiri di sana dan nggak bergerak sama sekali?”
Nina Ardianti, Restart
“Mungkin ini adalah saat konstelasi bintang dan benda langit berubah. Pada saat itu berlangsung, mungkin bumi mengerut menjadi sangat kecil, sehingga pepatah bahwa dunia itu sempit benar-benar terjadi.”
Nina Ardianti, Restart
“Bodinya minta dipanjat banget nggak, sih?”
Nina Ardianti, Restart
“Seandainya gue ketemu dia duluan dibanding suami gue, pasti anak-anak gue sekarang udah kayak turunan dewa Yunani.”
Nina Ardianti, Restart
“Dear universe, what kind of games you're playing to me now?”
Nina Ardianti, Restart