Yana

Add friend
Sign in to Goodreads to learn more about Yana.


Berdengkur Tersun...
Rate this book
Clear rating

 
Mikayla
Yana is currently reading
bookshelves: currently-reading
Rate this book
Clear rating

 
Alex Ferguson: My...
Rate this book
Clear rating

 
See all 5 books that Yana is reading…

Yana’s Recent Updates

Yana is now friends with Jack Lee
Yana wants to read
Melati untuk Gabriel by Norra Hassan
Rate this book
Clear rating
Yana rated a book it was amazing
Rooftop Rant by Hlovate
Rate this book
Clear rating
Yana wants to read
Me Talk Pretty One Day by David Sedaris
Rate this book
Clear rating
Yana and 4 other people liked Ririn's status update
Ririn
Ririn is starting Pemusnah Hati: Laaa... 25 ke umurnya...ingatkan baru 10 tahun
Yana and 3 other people liked Ririn’s status update
Ririn Ririn is currently reading Pemusnah Hati
Yana finished reading
Untuk Semua Dosaku by Rin Ahmad
Rate this book
Clear rating
Yana wants to read
My Not So Perfect Life by Sophie Kinsella
Rate this book
Clear rating
Yana and 8 other people liked Kak Zie's status update
 Kak Zie
Kak Zie added a status update: Okay kawan-kawan. Dah boleh pinjam buku kat PNM. Ada perubahan kat situ. Nanti alamat email kita keluar kat sebelah atas kanan kat bawah Pilih Bahasa tu. Sebelum ni takdepun alamat email tu.

Mungkin sebab hari tu PNM ada masalah kot. Mungkin dorang sedang upgrade sistem. Apapun, terima kasih pada PNM. Boleh la mula meminjam dan baca buku PERCUMA. Haha.
Yana is currently reading
Berdengkur Tersungkur by Syed Abdullah Al-Idrus
Rate this book
Clear rating
More of Yana's books…
Hlovate
“Every soul has a past
Every soul lives a present
And every soul deserve a future
no judging on one's past
because its might be your future”
Hlovate, Anthem

“A flower does not think of competing to the flower next to it. It just blooms.”
Zen Shin

Hlovate
“is it the matter of wrapping or covering?”
Hlovate, Anthem

Sophie Kinsella
“Love is all that counts in this crazy, mixed-up world...”
Sophie Kinsella, Shopaholic & Baby

Hlovate
“Saya dalam gelap.
Dan salah siapa kalau saya tak nampak?
Kenapa orang keliling hanya pandai bising.
Tapi tak pandai menghulur tangan?

Jangan pernah 'judge' masa lampau orang lain. Mana mungkin kita tahu jika masa lampaunya tu adalah masa depan kita.

Jangan pernah merasa kita mulia jika baju kita putih dan tak pernah bercemar noda, kalau tak pernah kita hulur tangan kepada mereka yang bergelumang lumpur dan kotor.

Jangan rasa bagus dengan hanya menggeleng kepala dan bising pada yang salah dan pincang, jika tak pernah kita sinsing lengan untuk membetulkan dan membantu.

Jangan menyalahkan mereka yang larut hanyut, jika tak pernah nak cuba tarik mereka yang lemas dan tenggelam. Apatah lagi nak mengajarkan mereka berenang atau meminjamkan pelampung.

Moga hari ini, esok dan akan datang adalah yang baik-baik 'je' sampai ke penghujung nyawa. Moga walau hari ini adalah hitam, kelabu dan kelam tapi esok masih punya harapan untuk jadi pelangi seribu warna. Minta dengan doa.”
Hlovate, Anthem

465 Goodreads Malaysia — 5648 members — last activity 6 hours, 3 min ago
GOODREADS MALAYSIA (GR-MY) "BERNAFAS DENGAN BUKU" Tempat pencinta dan pencandu buku Malaysia berkumpul, bertukar pendapat mengenai buku-buku yang tela ...more
179584 Our Shared Shelf — 216803 members — last activity 1 hour, 16 min ago
Dear Readers, As part of my work with UN Women, I have started reading as many books and essays about equality as I can get my hands on. There is so m ...more
See your year in books badge
Mai
Mai
527 books | 256 friends

Nonieღs...
2,028 books | 610 friends

Don ツ
1,040 books | 109 friends

Dyh Usen
246 books | 151 friends

Joy (Ch...
6,714 books | 553 friends

W.Noraini
534 books | 118 friends

Ririn
2,684 books | 247 friends

Cik Pah
718 books | 249 friends

More friends…

Quizzes and Trivia

questions answered:
1 (0.0%)

correct:
1 (100.0%)

skipped:
0 (0.0%)

1457058 out of 2502379

streak:
1

best streak:
1

questions added:
0



Polls voted on by Yana

Lists liked by Yana