awesome ppl discussion

33 views
What makes you awesome?

Comments Showing 1-50 of 97 (97 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by [deleted user] (last edited Jan 24, 2009 08:11AM) (new)

I am awesome because i have alot of friends


message 2: by [deleted user] (new)

im awesome coz im awesome lyk dat....


message 3: by [deleted user] (new)

do u kno any totally awsum ppl???


message 4: by [deleted user] (new)

yes




message 5: by [deleted user] (new)

me 2..who do u kno thats totally awsum??


message 6: by Jenn (new)

Jenn i dont know any truly awesome people, maybe its cuz i dont like people....hmm....

@_@


message 7: by [deleted user] (new)

oh wow.....thats nice....lol....i only kno lyk 3 totally awsum ppl.......


message 8: by [deleted user] (new)

me u and all my friends


message 9: by Jenn (new)

Jenn lol, i know, arent i so sweet? ya my friends r cool, but theyre not truly awesome...well maybe abby...no not even abby...

@_@


message 10: by [deleted user] (new)

oh wow....lol....the 3 awsum ppl i kno r (these r ppl that rnt on goodreads) my bro (hes so funny!XD)
his frend Sheri (shes also my frend 2) and my bff!!


VaLeRiE!!!!!!!!! (♥'s u!) (VaLeRiErOxYoUrSoX) awesomest person in the world has just joined!!!


message 12: by [deleted user] (new)

actually the best band are the jinas brothers


message 13: by Jenn (new)

Jenn omg, not valerie! plz plz plz dont talk all about: 'omg nick jonas is soooooo hawt, omg joe is hawt too! omg kevin is hawt but might be gay, omg omg omg'!

@_@


message 14: by [deleted user] (new)

jonas


message 15: by Jenn (new)

Jenn Jessica Chan wrote: "never heard of them...ill look them up on youtube"

hey make sure u listen to the songs 'i miss u' and 'all the small things', also, 'whats my age again?' oh, and 'staying together for the kids'

@_@


message 16: by [deleted user] (new)

me u and valerie are the only awesomest ppl in this group




message 17: by [deleted user] (new)

i dont lyk the jonas bros....


message 18: by [deleted user] (new)

same i was just joking they are ok but metro station is so much better they are my favorite


message 19: by [deleted user] (new)

just joined and love the group pic


message 20: by xXRossiya AruXx (new)

xXRossiya AruXx (Biggestanimegeek) | 13 comments BECAUSE I love anime MORE than manga.


message 21: by [deleted user] (new)

now sisters dont fight


message 22: by [deleted user] (new)

its ok girlz


message 23: by xXRossiya AruXx (new)

xXRossiya AruXx (Biggestanimegeek) | 13 comments ...


message 24: by [deleted user] (new)

what?


message 25: by [deleted user] (new)

yes absolutely positively kidding


message 26: by [deleted user] (new)

i know


message 27: by [deleted user] (new)

oo ok dont be fresh


message 28: by [deleted user] (new)

jk jk idc


message 29: by Jenn (new)

Jenn lol, u guys r ..interesting..at the very least...

im awsome cuz i..,wait for it, wait for it,...can do the wave WITH MY EYEBROWS!!! ya it awesomely retarded, and all my friends r jealous that i can, and i know u r too...

@_@


message 30: by Jenn (new)

Jenn Devon wrote: "ya im so jellin!!"

lol, told ya....

@_@


message 31: by [deleted user] (new)

lol


message 32: by xXRossiya AruXx (new)

xXRossiya AruXx (Biggestanimegeek) | 13 comments lol*forms evil plan*


message 33: by xXRossiya AruXx (new)

xXRossiya AruXx (Biggestanimegeek) | 13 comments evil plan to... MAKE TIME GO BY FASTER SO I CAN WATCH NEW FMA TV SERIES!!!!!!!!!!!!!!!!! AND THEN COME BACK, AND TORMENT KEEAH AND KIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


message 34: by xXRossiya AruXx (new)

xXRossiya AruXx (Biggestanimegeek) | 13 comments u all think im a idiot now. OH WELL, I DON'T PARTICULARLY CARE.;)


message 35: by [deleted user] (new)

i mean i dont think you are an idiot


message 36: by Ghost (new)

Ghost (Loki) | 23 comments im awesome...cause im nice like that =]



message 37: by Ghost (new)

Ghost (Loki) | 23 comments moo


message 38: by [deleted user] (new)

oh wow....


message 39: by Ghost (new)

Ghost (Loki) | 23 comments xD


message 40: by [deleted user] (new)

*feels faint* not agen!!:(


message 41: by Ghost (new)

Ghost (Loki) | 23 comments *hold you and carries you to the nurse*

:D


message 42: by [deleted user] (new)

*becomes dizzy*


message 43: by Ghost (new)

Ghost (Loki) | 23 comments *pokes you to keep you awake*

NUUU D: !!!!


message 44: by [deleted user] (new)

*legs go numb*


message 45: by Ghost (new)

Ghost (Loki) | 23 comments *grabs your legs*

D: !!!


message 46: by [deleted user] (new)

*eyes close*


message 47: by Ghost (new)

Ghost (Loki) | 23 comments *pokes you a bit harder*

D: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


message 48: by [deleted user] (new)

*faints*


message 49: by Ghost (new)

Ghost (Loki) | 23 comments *catches you superman style =]*

D: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


message 50: by [deleted user] (new)

*unconscious*


« previous 1
back to top