fall out boy fans!!! discussion

27 views
OMG FOB!!!!!! READ NOW!

Comments Showing 1-50 of 65 (65 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
Watch the Simpsons on Sunday to hear the Fall Out Boy version of the theme song! Don't ask me what time, cuz i don't know.


message 2: by [deleted user] (new)

...
mom won't let me watch the Simpsons...I'll have to download it...


message 3: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
Wow! My mom and I watch the Simpsons together!


message 4: by [deleted user] (new)

My mom is too good for the Simpsons...my mom has morals ugh!

Oh, and Rp...:D


message 5: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
OMG!!!!!!!!!!!!!! that sounds really cool. i need to watch it.. or just the theme song i dont like that show too much...


message 6: by [deleted user] (new)

lol.


message 7: by Quincy (new)

Quincy (faboocrew) | 583 comments Mod
lol same here!!!!!!!
wat channel??




message 8: by [deleted user] (new)

idk...
he CW?


message 9: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
cw??

i thought FOX


message 10: by [deleted user] (new)

Oh, srry, I think the only sate tht has the CW is The Carolina's.
Well, tht works too...



message 11: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
i missed it!!!!!!!!!! anyone willing to link it here?


message 12: by [deleted user] (new)

I missed it, too...
:(


message 13: by Quincy (new)

Quincy (faboocrew) | 583 comments Mod
me too! sadness..


message 14: by [deleted user] (new)

*sings Sailor Mon Stars theme song in Japanese*


message 15: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
lol


message 16: by [deleted user] (new)

*Gets ready to sing again.*


message 17: by Quincy (new)

Quincy (faboocrew) | 583 comments Mod
lol!!!


message 18: by [deleted user] (new)

:D
OH, HOT D***!
THIS IS MY JAM!


message 19: by Kayla (new)

Kayla (musicequalslove) | 780 comments are you obsessed with that song Ally? Almost every topic I've seen is you singing that song at least once. No effence
Keep me party till the am!


message 20: by [deleted user] (new)

lolz
Then how about...
You spin my head right round, right round...


message 21: by Kayla (new)

Kayla (musicequalslove) | 780 comments i don't know that song sorry.


message 22: by [deleted user] (new)

OMG!!
U DON'T KNOW RIGHT ROUND?!


message 23: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
I LOVE THAT SONG SO MUCH!


message 24: by [deleted user] (new)

SAME HERE!!


message 25: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
When you go down, when you go down...

It's so catchy!

Brb!


message 26: by [deleted user] (new)

I know! kk!


message 27: by Kayla (new)

Kayla (musicequalslove) | 780 comments sorry but I don't. Yeah its catchy and and all.


message 28: by [deleted user] (new)

...


message 29: by Kayla (new)

Kayla (musicequalslove) | 780 comments Right now I am listening to The Kill by 30 seconds to mars. I feel soooo dirty right now. Not in the sence of taking a shower. A good friend I know sence the 4th grade took advantage of me. I know she is Bisexual and when she said this back late August she wasn't intrested in me. But yesterday she kissed me on my lips and then a little bit later she pulled me in a hug and tried to make out. Now I am 100% straight and I nothing against bis and gays but when they know that I am not like that and I am happy with the guy I am with, yeah it doesn't warm me up to them. She crushed my trust in her and now I am a total wreck. I am goin all emo, with the whole kutting thing. But I am fighting back I already made that mistake I will not do it again. Does any one know what to do????


message 30: by [deleted user] (new)

I would kill that b*tch. Then watch Death Note, Vampire Knight, and Naruto.


message 31: by [deleted user] (new)

Sorry.
I honestly, would make a Death note and put her name in it.
Does Geoff know?
Does your mom know?


message 32: by Kayla (new)

Kayla (musicequalslove) | 780 comments lol. IDK what to do, I was soooooo discusted about it when I took a shower last night I actualy wash my mouth out with soap (I donnot recomend that to any one) so we (my mom (she knows) and I) are going to have a discution about this with mrs morgan (the bitches mom) and I was thinking of The Academy Is... and I started to hum to We Have A Big Mess On Our Hands. So I said to my mom "Mom I know this song that fits perfectly to what is happening" so I started to sing the chorous to it. I feel like I am the only one goin through with this crap. Its not like I have other crap happening to me. This really blew up the self esteem (well what was suppose to be self esteem). ANd the bad part is I changed t-shirts infront of her. Now I was wearing an undershirt because of my FOB shirt (I got it and Cobra Starship at hot topic saturday) was see though. And this is before any of this happened now I don't feel safe changing infront of people especialy infront of her. I don't know if I can change infront of my Mom. And I know she wouldn't do anything.


message 33: by [deleted user] (new)

Oh, that sux.
Well, ppl at school actually think I'm a lesbo. For no absolute reason.
LESBIANS DON'T FALL IN LOVE WITH ANIME DETECTIVES AND VAMPIRES.
Yeah, but I recommend calming down for a few minutes.

Before I tell you your number one solution.


message 34: by [deleted user] (new)

Oh, btw, this is unbearably hilarious, even if...well, see for yourself.

http://kipferl.deviantart.com/art/Dea...


message 35: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
Not to be rude, but I'm so sick and tired of anime. I really am getting closer to hating it each day.


message 36: by [deleted user] (new)

...
IT'S LIGHT AND L!!
HOW COULD YOU HATE THAT?!


message 37: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
Who?? Or what?


message 38: by [deleted user] (new)

...Haven't you ever heard of Death Note?


message 39: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
Yeah. I kinda get it. But idk the charies. And to comment 33:

Yeah, its annoying!! I told my friends I have a crush on Hayley Williams, and they flipped out. HEELLOO, we're teenagers. We go through stages. Its natural to like people of your gender once or twice. And it's a small crush. I still love Patrick waaayyy more.


message 40: by Kayla (new)

Kayla (musicequalslove) | 780 comments I haven't


message 41: by [deleted user] (new)

IloveChickenPoniestheyaresoocoolandhaveprettywings wrote: "Yeah. I kinda get it. But idk the charies. And to comment 33:

Yeah, its annoying!! I told my friends I have a crush on Hayley Williams, and they flipped out. HEELLOO, we're teenagers. We go thro..."


Hayley. Williams.
A CRUSH?!
Um...nvrm...


message 42: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
Small. One of those crushes that'll end in two days, maybe three. Like... a school crush... wtf why am I listening to italian music...............


message 43: by [deleted user] (new)

Heh Heh...
I have told ppl I was Bi, but that was at Greer middle. I'm at Riverside now.

Now I'm in love with L and Zero.


message 44: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
I'm in love with Patrick, wait.... wait... hold on.


message 45: by Kayla (new)

Kayla (musicequalslove) | 780 comments ??????????wtf are y'all talkin about???


message 46: by [deleted user] (new)

lolz!!


message 47: by Kayla (new)

Kayla (musicequalslove) | 780 comments no seriously wtf are y'all talkin about???????????


message 48: by [deleted user] (new)

Bi ppls, crushes, and anime.


message 49: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
Logan Lerman. That's the other guy I love.


message 50: by [deleted user] (new)

???

I am sad.
I have no crushes on normal ppl.


« previous 1
back to top