fall out boy fans!!! discussion

25 views
FOB IN HOUSTON!

Comments Showing 1-50 of 99 (99 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
OMG! FALL OUT BOY IS GONNA BE IN HOUSTON APRIL 18TH WITH ALL TIME LOW, METRO STATION, COBRA STARSHIP, AND HEY MONDAY!

EEEEEPPPPPPP my mom might let me go!! I have to find a ride there though!


message 2: by [deleted user] (new)

LUCKY! When are they coming to Greenville?


message 3: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
What's the biggest city near you?


message 4: by [deleted user] (new)

Colombia or Charleston.


message 5: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
Which state?


message 6: by [deleted user] (new)

SC.


message 7: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
Nope. Their going to North Carolina though.


message 8: by [deleted user] (new)

OOOOO! Where?!


message 9: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
i knO!!! they are coming here april 7 ( san jose) and april 8 ( sacramento)!!!! im soooo excited! i love cobra starship and all time low!!! metro station is pretty good.. and i dont really know hey monday too well. all i kno is that the girl is named cassidy ( sp?) and she was in the American Suithearts vid. but im hoping i can go!


message 10: by [deleted user] (new)

...


message 11: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
I CAN NOT WAIT!


message 12: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
me neither!


message 13: by Quincy (new)

Quincy (faboocrew) | 583 comments Mod
YAY!!! ME AND KATY CAN GO!!!!
but it sucks cuz its on a skool night...
but weve done that b4....


message 14: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
The concert is on a Saturday!!!!!!!


message 15: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
lucky!


message 16: by [deleted user] (new)

I've never gone to a concert...


message 17: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
IT IS ONLY $150 to MMEETTT THEM! AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!1


message 18: by [deleted user] (new)

(No comment...hyperventilating!!)


message 19: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
I AM TOO!!!!


message 20: by [deleted user] (new)

Too bad my mom wouldn't let me go, knowing her...


message 21: by Quincy (new)

Quincy (faboocrew) | 583 comments Mod
dang!! thats alot of moolah!! 150 dollars?!?
wow...i prolly wont be able to meet them then...*sob*


message 22: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
My b-day is the concert day, so it'll be a gift.


message 23: by Quincy (new)

Quincy (faboocrew) | 583 comments Mod
oh kool!!!!!
april 18th?
ill try to remember that so i can say happy birthday!


message 24: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
Haha tahnks! Gtg b back later!


message 25: by [deleted user] (new)

k.


message 26: by Quincy (new)

Quincy (faboocrew) | 583 comments Mod
k cya!
whens ur bday ally?


message 27: by [deleted user] (new)

August 10, 1996.


message 28: by Quincy (new)

Quincy (faboocrew) | 583 comments Mod
oh ok!


message 29: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
cool!


message 30: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
wait!! i want to meet them!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


message 31: by Quincy (new)

Quincy (faboocrew) | 583 comments Mod
me too! but its soo expensive!


message 32: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
i kno...=(


message 33: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
That's expensive???????


message 34: by [deleted user] (new)

...
Alexa, ur upper middle class...



message 35: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
well, not as expensive as i thought it would be, but it is when u prolly have to pay for it urself..

so me and quincy.. thats $300


message 36: by [deleted user] (new)

DX


message 37: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
dx??


message 38: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
Last year my mom spent that one just one of my gifts alone....

OMG I STILL WANT PATTYS HAT!


message 39: by [deleted user] (new)

...



message 40: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
dang, u must be loaded..

and ally, what does dx mean?


message 41: by [deleted user] (new)

DX it's the opposide of XD


message 42: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
is that a frowny face?


message 43: by [deleted user] (new)

Yup!



message 44: by Katy (new)

Katy | 734 comments Mod
oooh ok.. well i agree with that frowny face!


message 45: by [deleted user] (new)

lolz!



message 46: by Quincy (new)

Quincy (faboocrew) | 583 comments Mod
lol wow kate..




message 47: by [deleted user] (new)

lolz!
My art teacher's first name is Katy...she has the wors monotone ever...and I HAVE HER SECOND PERIOD!! Talk about snoozefest....lolz!


message 48: by Quincy (new)

Quincy (faboocrew) | 583 comments Mod
lol nice!
ya, my second period class is SOOO boring...its health class...


message 49: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
I have Yearbook. Pretty fun.


message 50: by I ♥ Luke Castellan *Alexa*, PATRICK VAUGHN STUMP IS MINE! (new)

I ♥ Luke Castellan *Alexa* (I_Love_Jacob_Black_95) | 914 comments Mod
We took pics of ourselves. It was AWESOME! I posed real crazy like.


« previous 1
back to top