Emo,Punk,Rock Lovers discussion

16 views
Random > Songs

Comments Showing 1-50 of 152 (152 new)    post a comment »
« previous 1 3 4

message 1: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
What you do: Type in any line from any song. The next person guesses what song its from! Must be appropriate!!



message 2: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
((who wants to start?))


message 3: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
I'm a thousand miles away,
But girl, tonight you look so pretty



message 4: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) ((hmmm))

"Do you feel like a man? When you push her around?..do you feel better now? As she falls to the ground. Well I'll tell you my friend, one day this world's going to end. As your lies crumble down, a new life she has found."

((okey dokey :]))


message 5: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (last edited Jan 05, 2009 03:25AM) (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
Is it Face Down?
((lol u forgot to answere mine , and like it doesn't have to be that long.!!☺ ))


message 6: by Emily (last edited Jan 05, 2009 03:53AM) (new)

Emily (emilyamazingxx) ((oh whoops! and lol ok))

yep tht was right and it yours Hey there Delilah?

"I go oo oo you go ah ah
lalalalalala
I can't
Lalalalalalalala
I wanna wanna wanna get get get what I want
Don't stop



message 7: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
yep u were right ((no worries))


message 8: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
((I have no idea which song it is, soz!))


message 9: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) ((lol i'll tell u in a message that way others can guess it too))


message 10: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
((yep good idea))


message 11: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
((gtg bi))


message 12: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) ((kk bye!))


message 13: by jeeves... (last edited Jan 05, 2009 07:37AM) (new)

jeeves... | 470 comments emily- message 4, that's red jumpsuit apparatus- i have that song, but i don't blasted know what it's called haha...
well, i dunno if that's good enough, but i'll post a line anywayz, ignore it if my answer doesn't work...

"i get knocked down, but i get up again, you're never gonna keep me down"...


message 14: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
Chumbawamba - Tubthumping


message 15: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) monolith wrote: "emily- message 4, that's red jumpsuit apparatus- i have that song, but i don't blasted know what it's called haha..."

it's called, "Face Down" lol


message 16: by jeeves... (last edited Jan 05, 2009 07:33PM) (new)

jeeves... | 470 comments doh!
and jennifer, how did you know that? wow, you must be good at web searching haha...

so, is jennifer gonna post a song??


message 17: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
hmm. my cuz is over and I asked him!! lolz!


message 18: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
and ok, and do u guys know Emily song?



message 19: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
well the one that she pasted!!


message 20: by jeeves... (new)

jeeves... | 470 comments ooh, luck, then.
and i have no idea... an original, maybe? haha ;)


message 21: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
((ok here's a clue, its sang by two girls))


message 22: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
((and they are like Australian))


message 23: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) ((lol))


message 24: by jeeves... (new)

jeeves... | 470 comments ((hmm... two girls? if it was three i would've said the jonas brothers... i dunno...))


message 25: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) ((lol...Jennifer said it was one of her fav groups in i think the "fav band" topic))


message 26: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
((that was then, lol I donno I used to like them like heps but now I guess my taste in music has changed!)) me don't know why. like secriously even ask william he knows me better than like anyone I know, well except for family but I don't think u can ask then so like yea!!


message 27: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) ((lol mine has changed too...i like all music now lol))


message 28: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
((lol))


message 29: by jeeves... (new)

jeeves... | 470 comments okay then...
anywayz, would it be "the veronicas" and thir hit song "ooh ooh lalalalalala"


message 30: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) ding ding ding! you got the artists right but the song is called,"untouched" lol


message 31: by jeeves... (new)

jeeves... | 470 comments aw, i wuz close.


message 32: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
lol, with the song don't think so but like with the artists yea spot on!!lol


message 33: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) lol yep!


message 34: by jeeves... (new)

jeeves... | 470 comments sooo... one of you post another song... i don't wanna :p


message 35: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
((ok :))
Summer has come and passed
The innocent can never last


message 36: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) hmmmmm i kno it but can't remember it lol


message 37: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
((its like an easy one, if u know the band that sings it))


message 38: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) i do but can't remember the name of the song lol


message 39: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) aha! i remember!!! lol it's "wake me up when september ends" by green day :]


message 40: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
yep!!


message 41: by jeeves... (new)

jeeves... | 470 comments aw dangit, if i'd have looked ten minutes ago... haha- post a new one!!


message 42: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) lol ok i will:

"Take a sad song and make it better.
Remember to let her under your skin,
Then you'll begin to make it
Better better better better better better, oh."



message 43: by jeeves... (new)

jeeves... | 470 comments *sigh* i meant one i knew! hahaha...


message 44: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
((ok this is and easy one))
I close both blinds and turn away.
Sometimes solutions aren’t so simple.
Sometimes goodbye’s the only way


message 45: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) haha sorry monolith..do u know it Jennifer?

and gahh i dunno that one


message 46: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
Ohh soz I didn't see ur one sorry!!


message 47: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
hmmmm.. I have no idea!!


message 48: by Emily (new)

Emily (emilyamazingxx) lol it's ok.

i'll give a hint. it's by the Beatles


message 49: by jeeves... (new)

jeeves... | 470 comments hmm, dunno any of the beatles' songs...
haha, thanks jennifer, for giving me a song you already know i like hahaha.. ahem:
"shadow of the day" by linkin park. *bows* ty ty..


message 50: by ♥Jenny♥, obsessed with the PLain white t's (new)

♥Jenny♥ | 627 comments Mod
no worries Monolith I thought u would know it☺ lol


« previous 1 3 4
back to top