Book Lovers discussion

20 views
Games > The Person Below Me

Comments Showing 1-50 of 102 (102 new)    post a comment »
« previous 1 3

message 1: by Rachel, Creator of Book Lovers group (last edited Feb 17, 2012 02:39PM) (new)

Rachel (RachelMH) | 44 comments Mod
The Person Below Me is wearing their pj's still?


message 2: by Karina (new)

Karina Nope. I was until I decided to go out lol

Does TPBM have any pets?


message 3: by Lucille (new)

Lucille (lucillep) Nope.

TPBM has ditched school more than once?


message 4: by Kirby (new)

Kirby | 12 comments oh, far more! (college, though- not quite the same thing)

TPBM have a job?


message 5: by harriet (new)

harriet (harriet64) Nope.

TPBM is in America?


message 6: by Rachel, Creator of Book Lovers group (new)

Rachel (RachelMH) | 44 comments Mod
Yes
TPBM has to go to school tomorrow?


message 7: by harriet (new)

harriet (harriet64) yes sadly, we just finished half term
TPBM is awesome?


message 8: by [deleted user] (new)

yes...... duh!!
TPBM like mj music


message 9: by harriet (new)

harriet (harriet64) yeahhhhhhh, kinda
TPBM likes maroon 5 ((they are on the charts at 30 today))


message 10: by [deleted user] (new)

sort of.....
TPBM lives in canada.


message 11: by harriet (new)

harriet (harriet64) nope
TPBM loves pj


message 12: by [deleted user] (new)

what


message 13: by harriet (new)

harriet (harriet64) percy jackson


message 14: by [deleted user] (new)

sort of....
TPBM plays an instrument


message 15: by harriet (new)

harriet (harriet64) used 2
TPBM is an only child?


message 16: by [deleted user] (new)

OH I WISH!!!!
TPBM is Percyjacksonistherealhero


message 17: by harriet (new)

harriet (harriet64) YAYAYAYAYYAAYYYY
TPBM is a cool kiddo


message 18: by Rachel, Creator of Book Lovers group (new)

Rachel (RachelMH) | 44 comments Mod
What else would I be?
TPBM is amazing?


message 19: by Lucille (new)

Lucille (lucillep) I wish! :P

TPBM has short hair?


message 20: by [deleted user] (new)

Nope, could never pull it off.
TPBM has school off tommorow? I do!


message 21: by Lucille (new)

Lucille (lucillep) Yep!

TPBM is doing something special tomorrow?


message 22: by [deleted user] (new)

Does a Dentist appontment count?
TPBM lives in Pennsylvania?


message 23: by Lucille (new)

Lucille (lucillep) Nope.

TPBM lives in Colorado?


message 24: by Karina (new)

Karina no
TPBM is older than 18 :)


message 25: by harriet (new)

harriet (harriet64) nooooooooooo
TPBM is an american dudie


message 26: by [deleted user] (new)

Of course America is awesome!


message 27: by Rachel, Creator of Book Lovers group (new)

Rachel (RachelMH) | 44 comments Mod
TPBM is fun!


message 28: by [deleted user] (new)

TPBM is a laxer like me!!!


message 29: by harriet (new)

harriet (harriet64) NOOO hehehe natalie :P
TPBM lurrrrrrvvvvvves rs lessons?


message 30: by [deleted user] (new)

idk what that means


message 31: by harriet (new)

harriet (harriet64) religious studies


message 32: by [deleted user] (new)

no
TPBM is a girl


message 33: by Rachel, Creator of Book Lovers group (new)

Rachel (RachelMH) | 44 comments Mod
Yup!
TPBM is a guy?


message 34: by [deleted user] (new)

No, I'm a girl
TPBM love percy jackson?


message 35: by [deleted user] (new)

no but starting to read them.
TPBM enjoys musicals or plays?


message 36: by [deleted user] (new)

um.. a bit of both... hehhe
TPBM lives in europe?


message 37: by [deleted user] (new)

No, I live in PA, but I'm Italian, Ferench, and like 5% irish
TPBM hate Justin Bieber and taylor Swift (I hate both)


message 38: by harriet (new)

harriet (harriet64) I HATE JB ts is kkkk

TPBM goes to a youth group?


message 39: by [deleted user] (new)

no.
TPBM is 14 and up?


message 40: by [deleted user] (new)

jupp
TPBM har worn sunglasses today?


message 41: by [deleted user] (new)

unless you count my glasses (that can tint)
TPBMM is a winter baby? (December-Feburary)


message 42: by [deleted user] (new)

Nope- September
TPBM is watching T.V.?


message 43: by [deleted user] (new)

nope i am on my laptop. (duh)
TPBM is listening to music?


message 44: by [deleted user] (new)

Lucille wrote: "I wish! :P

WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?



message 45: by harriet (new)

harriet (harriet64) nahhhh
TPBM is an only child?


message 46: by Lucille (last edited Mar 03, 2012 08:02PM) (new)

Lucille (lucillep) Nope.

TPBM wants to go to college?

---

Lala-loves-Les-Mis wrote: "Lucille wrote: "I wish! :P

WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?"


Sorry, I meant to say was "I wish I was amazing."


message 47: by [deleted user] (new)

Yes- Georgtown preferablly
TPBM dislikes the Hunger Game Series (Like me)


message 48: by [deleted user] (new)

YES YES YES!!! TEAM GALE FTW!!
TPBM is on Goodreads? (hummmmm..... i wonder)


message 49: by [deleted user] (new)

Yes (I hated the HG series)
TPBM is also doing hw while on teh computer (I am)


message 50: by [deleted user] (new)

no


« previous 1 3
back to top