Paranormal Romance Lovers discussion

The Hunger Games (The Hunger Games, #1)
This topic is about The Hunger Games
23 views
Movies > Hunger Games trailer!!!!

Comments Showing 1-50 of 65 (65 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
So I just watched the Hunger Games movie trailer.. And wow! I got goose bumps all over me! What do ya guys think of it? :DDD

http://www.youtube.com/watch?feature=...


Kel (Faerie-bookworm) (faerie-bookworm) | 34 comments OMG that looks so good. Hopefully it's pretty true to the book. I hate it when movies are so different from the book.


Christina J.  (dailygeofffix) | 240 comments Loved it! Goosebumps here, too. I felt like crying when Katniss volunteered herself.


message 4: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
It seems pretty true to the book for now.
Yeah, me too! I screamed and danced around in the whole house so my parents thought I was going crazy :DDDD


Christina Rodriguez (christina316) WOW! CANNOT WAIT!!


message 6: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
ME NEITHER!


Marissa (littlemary) | 18 comments WORDS CANNOT EXPRESS MY EXCITEMENT

WHOO 






FANGIRLIN FANGIRLIN







message 9: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
I have this feeling that you love The Hunger Games? :DDDDDD


Stephanie (Bookfever) (bookfever) Bakers gonna bake :P


message 11: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
Lol :p Have you seen the motion poster they've made?


Marissa (littlemary) | 18 comments I'm sorry, i just have alot of feelings :(, but really that trailer just blowed my mind. I FEEL SO ... HAPPY. AND EXCITED AND




message 13: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
Hahahaha Marissa! You just come out with your feelings! It's fine with me :DDDDD


Marissa (littlemary) | 18 comments :} I LOVE THE HUNGER GAMES!!! THE PICTURES ARE AMAZING, THE TRAILERS ARE AMAZING, THE BOOKS ARE AMAZING. X.X


message 15: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
Can't agree with you more! :DDDDD


Stephanie (Bookfever) (bookfever) Just.. AMAZING! huh? :D


message 17: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
It's more than amazing; it's brilliant, fantastic, moving and hell lots more! :DDDDD


Marissa (littlemary) | 18 comments sigh* just a few more months... :D
THIS IS HOW I FELT THROUGHOUT THE TRAILER

Katniss & Gale in the woods:



Lionsgate logo:



The reaping:



‘I VOLUNTEER AS TRIBUTE’



Cinna Kravitz



President Snow



Rue



Katniss’ arrow hitting target like a boss



‘If i’m gonna die, I wanna still be me..’



District 12 salute



Countdown



The Hunger Games logo



Rue’s four notes



May the odds be ever in your favor….MARCH 23 FREAKIN 2012!





message 20: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
Omg Marissa! You've had me cracking for the last couple of minutes! :DDDDDD


Marissa (littlemary) | 18 comments I'm sorry for spamming-
WAIT.



I regret nothing yo!


Marissa (littlemary) | 18 comments Emilie wrote: "Omg Marissa! You've had me cracking for the last couple of minutes! :DDDDDD"

glad i did! :)


message 23: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
Hahahaha, I think it's fun! :DDDDDD


Marissa (littlemary) | 18 comments ^^ then you should join tumblr, posts about the hunger games are never ending! :D


message 25: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
Hahahahaha, okay :DDDDD


message 26: by Lydia, Head Mod ;DD (new) - rated it 4 stars

Lydia (somewhere-only-we-know) | 2528 comments Mod
OMG!!!! I just watched it, and it was FANTASTIC!!! :DDD


message 27: by Lydia, Head Mod ;DD (new) - rated it 4 stars

Lydia (somewhere-only-we-know) | 2528 comments Mod
Marissa wrote: "I'm sorry for spamming-
WAIT.



I regret nothing yo!"


THose picture's are hilarious!!! :DDD


Stephanie (Bookfever) (bookfever) MUHAHAHAHA! It was perfect! Soooooooooo perfect!


message 29: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
I don't think they're gonna ruin the book!


message 30: by Lydia, Head Mod ;DD (new) - rated it 4 stars

Lydia (somewhere-only-we-know) | 2528 comments Mod
I REALLY REALLY hope they don't!!! :D


message 31: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
Me too!


Marissa (littlemary) | 18 comments Lydia wrote: "Marissa wrote: "I'm sorry for spamming-
WAIT.



I regret nothing yo!"

THose picture's are hilarious!!! :DDD"


Aww thank you!! :) It's gifs. My heart accelerated at this moment.




message 33: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
Omg, mine did too!!!!


Marissa (littlemary) | 18 comments yeah you can just hear her voice cracking! I'm gonna watch this trailer again :P


Marissa (littlemary) | 18 comments yeah you can just hear her voice cracking! I'm gonna watch this trailer again :P


message 36: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
I wanna watch the trailer again but I'm afraid I might explode my room because I get so excited :DDDDDDD


Marissa (littlemary) | 18 comments and that's all that matters right? :D


message 38: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
Nah, maybe I'll explode my house too while I'm already doing it :DDDDD


Marissa (littlemary) | 18 comments ahahha, do you think you're going to scream when ur at the theatre?


message 40: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
Lol, yeah! Poor people who are in there...


message 41: by Christina J. (last edited Nov 15, 2011 10:04AM) (new) - rated it 5 stars

Christina J.  (dailygeofffix) | 240 comments Hahah I looove the pictures. They really describe all of it very well :D


Stephanie (Bookfever) (bookfever) God, I keep getting chills when I see the trailer. Every single time!


message 43: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
I keep dancing and screaming. Lol, I fall all the time when I do it :p


Stephanie (Bookfever) (bookfever) CDs beware.. :P


message 45: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
Lol, last time it was my computer :p


message 47: by Emilie, The Head Mod (new) - rated it 5 stars

Emilie | 3430 comments Mod
It's fine! :DDD


Sara (♥ hearts Alec Lightwood♥) | 19 comments I died after watching it...


Marissa (littlemary) | 18 comments Yes , i died too


Stephanie (Bookfever) (bookfever) We all did xD


« previous 1
back to top