Hunger Games Fans discussion

12 views
Who Is your favorite Character?

Comments Showing 1-50 of 70 (70 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by Darwin, Founder of group (new)

Darwin (sherchi) | 35 comments Mod
Haymitch or Gale


message 2: by Sherchi (new)

Sherchi Peeta and Prim


message 3: by Alyssa (new)

Alyssa | 3 comments peeta <3


message 4: by Carlie (last edited Dec 14, 2011 02:31PM) (new)

Carlie | 137 comments Mod
Katniss XD or maybe that cat

Lol i really love peeta and katniss


message 5: by Alyssa (new)

Alyssa | 3 comments katniss, rue, and peeta!


message 6: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
Katniss and her sister


message 7: by Hilary (new)

Hilary | 1 comments Katniss & Peeta .


message 8: by Alyssa (new)

Alyssa | 3 comments oh i forgot cinna. <3


message 9: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
Darwin wrote: "Haymitch or Gale"

Darwin, why would Haymitch be your favourite character?


message 10: by Darwin, Founder of group (new)

Darwin (sherchi) | 35 comments Mod
cause he's smart at times
and cause he's a drunkard


message 11: by Darwin, Founder of group (new)

Darwin (sherchi) | 35 comments Mod
:)


message 12: by Carlie (new)

Carlie | 137 comments Mod
~~~~~~~~~~Team Katniss!~~~~~~~~~


message 13: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
Darwin wrote: "cause he's smart at times
and cause he's a drunkard"


He is a drunkard but not very smart. If he went to the hunger games he would definetly lose. He is not so strong because of alchahol. It could easily be used against him. for example it could be poisined.


message 14: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
:D


message 15: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments I think it would have to be Rue or Katniss' sister (I forget her name).


message 16: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments I don't know why.


message 17: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
Katniss's sister is Prim.


message 18: by Carlie (new)

Carlie | 137 comments Mod
TEAM KATNISS!!!!..... Yep.


message 19: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
I like the old lady. (Is her name mogs or mags??????)


message 20: by Carlie (new)

Carlie | 137 comments Mod
Nikita wrote: "I like the old lady. (Is her name mogs or mags??????)"

I dont know... maybe mags? Im not sure.


message 21: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments The cat Buttersotch! lol. or finnick. ps the old lady's name IS mags


message 22: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments just rereading comments and one nikita posted is kinda wrong. haymitch won the third quarter quell and only turned to achohol because he wanted to forget everything he saw.


message 23: by Carlie (new)

Carlie | 137 comments Mod
Aiden wrote: "just rereading comments and one nikita posted is kinda wrong. haymitch won the third quarter quell and only turned to achohol because he wanted to forget everything he saw."

oh yeah, idk how you read books so quick and rememeber it all! ;)


message 24: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
Aiden wrote: "The cat Buttersotch! lol. or finnick. ps the old lady's name IS mags"

Haymitch shouldn't do that. It's wrong he should just face it because it happened and try to not make it worse for himself. Alchahol can lead to serios health issues and lead more sorrow into him. ;( :( ;(


message 25: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments Nikita wrote: "Aiden wrote: "The cat Buttersotch! lol. or finnick. ps the old lady's name IS mags"

Haymitch shouldn't do that. It's wrong he should just face it because it happened and try to not make it worse..."


in the 2 book it mentioned that some people turned to morphling or other drugs. and achohol lets him forget everything he saw. so he is NOT making it worse for himself only better.


message 26: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
well he shouldn't do that. Do you see Katniss drinking?!


message 27: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments Point for you. But not all tributes turn to that. Johanna, Finnick, Brutus, Chaff... to name a few didn't. So not all people turn to it.


message 28: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
It's very bad for his health though...


message 29: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments Going to the Hungers Gamea is bad for their health. So.......


message 30: by Carlie (new)

Carlie | 137 comments Mod
Scorekeeper lost track. :)


message 31: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
Well. Alchahol is bad for your liver. VERY BAD. It also seriosly damages your brain. (I thought i was argueing with Darwin.)


message 32: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
One more thing, Being drunk shows weakness in their capital. If the coach is drunk it sets a bad example for the participants for that capitol. And with a trainer that's drunk its so obvios that they will lose.The Hunger Games


message 33: by Carlie (new)

Carlie | 137 comments Mod
Team Rue!!!


message 34: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments Carlie wrote: "Scorekeeper lost track. :)"

Whaaaaaat?


message 35: by Carlie (new)

Carlie | 137 comments Mod
Aiden wrote: "Carlie wrote: "Scorekeeper lost track. :)"

Whaaaaaat?"


Remember when you said "point for you" to nikita? I planned on keeping track on who was winning the "conversation" but I kinda lost track...


message 36: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments Oh. Have fun with that.


message 37: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
oh yay i am winning!


message 38: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments Not necessarily. Carlie and Darwin should decide at the end of each month. Starting this month.


message 39: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
ok sure but i am against all off you. This will be hard.


message 40: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments Carlie and Darwin haven't really taken sides. So its you and me.


message 41: by Darwin, Founder of group (new)

Darwin (sherchi) | 35 comments Mod
I don't think I'm ever going to choose sides unless one side is losing very badly then I'll go on the losing side.


message 42: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
I kind of don't understand why you would go on the losing side but since you are smart then the losing side will win.


message 43: by Carlie (new)

Carlie | 137 comments Mod
I'm kinda doing the same, if someones help, then I'm in. :) Gotta practise debate anyway lol.


message 44: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments Hahahah very funny Carlie. I'm 99.9 percent sure your going to make the team neway


message 45: by Darwin, Founder of group (new)

Darwin (sherchi) | 35 comments Mod
I suck at debates so I won't be of much help.


message 46: by Carlie (new)

Carlie | 137 comments Mod
Aiden wrote: "Hahahah very funny Carlie. I'm 99.9 percent sure your going to make the team neway"

Haha thanks. ;) I don't know if I will, I stuttered and failed on that ONE time. Had to happen that one time. :/


message 47: by Carlie (new)

Carlie | 137 comments Mod
Darwin wrote: "I suck at debates so I won't be of much help."

I wouldn't think you're that bad.


message 48: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments Carlie wrote: "Darwin wrote: "I suck at debates so I won't be of much help."

I wouldn't think you're that bad."

May I just point out that he still has not said his speech.


message 49: by Nikki (new)

Nikki | 157 comments Mod
I love debates!!!!!
I don't feel like argueing now though.


message 50: by Aiden (new)

Aiden | 54 comments I hated debate.


« previous 1
back to top