Jace/Will/Jem Fan Group!! discussion

7 views
Random > Justin Bieber

Comments Showing 1-27 of 27 (27 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Lilian (new)

Lilian | 130 comments Mod
Tottaly Random!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


message 2: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 57 comments that is random


message 3: by Lilian (new)

Lilian | 130 comments Mod
Ehh im bored..


message 4: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 57 comments I can tell


message 5: by Lilian (new)

Lilian | 130 comments Mod
Yeah.....Theres nothing to do...Im waitng for it to be 3....


message 6: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 57 comments Ohhhh..... we could RP on the other group you made


message 7: by [deleted user] (new)

Justin Bieber, Hmmm....well I think that he is losing his boyish charm, because he is becoming a man.


message 8: by Lilian (new)

Lilian | 130 comments Mod
Lol...Since he cut his hair,he looks older.


message 9: by [deleted user] (new)

True, true. And since he hit puberty he can't reach the high notes anymore.


message 10: by Rosy (new)

Rosy  | 27 comments Yeah and at the awards Jaden Smith changed as hell . His voice is like so deep D:


message 11: by Lilian (new)

Lilian | 130 comments Mod
Ik...Such shame..


message 12: by Rosy (new)

Rosy  | 27 comments LOL i loved him in Karate Kid ... But he was 10 now his 12 or something or 13 . ;)


message 13: by [deleted user] (new)

who is a fan of jb? i think hes ok


message 14: by Lilian (new)

Lilian | 130 comments Mod
I like him i guess..


message 15: by [deleted user] (new)

i mostly like his music. omg i had that should be me stuck in my head for so long... dang its in my head now :D


message 16: by Lilian (new)

Lilian | 130 comments Mod
Ik that happens to me when Im reading...Annoying..


message 17: by [deleted user] (new)

yeah, today i have 'come on get higher' stuck im my head i love that song


message 18: by Lilian (new)

Lilian | 130 comments Mod
Lol!!!!!! Ik i've heard it..


message 19: by [deleted user] (new)

do u like?:D


message 20: by Lilian (new)

Lilian | 130 comments Mod
Yeah very nice..


message 21: by [deleted user] (new)

the only part thats always stuck in my head is this
"come on get higher and loosin my libs, faith and diesire by the swing of your hips, just pull me down hard and and drown me in love"


message 22: by [deleted user] (new)

I have to say that I have never been bitten by the Bieber Bug so I've never been infected with the Bieber Fever. Some of his songs are slightly catchy though. Dang, can't believe I just admitted that...


message 23: by Lilian (new)

Lilian | 130 comments Mod
Ik I would too.His hot,someway...Idk why..


message 24: by [deleted user] (new)

he hot kind of i guess but im not like "ahhh jb ilove u!"


message 25: by Lilian (new)

Lilian | 130 comments Mod
Exacley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


message 26: by [deleted user] (new)

lol yay!


message 27: by Lilian (new)

Lilian | 130 comments Mod
Lol!!!!!!!!!!!


back to top