Paranormal Romance LOVERS!! discussion

7 views
The books > City of Fallen Angels

Comments Showing 1-47 of 47 (47 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Lilian (new)

Lilian I love this review its halarious...


http://www.youtube.com/user/CassJayTu...


message 2: by [deleted user] (new)

Well aside from that I'm gonna pick this book up from the library tomorrow.


message 3: by Lilian (new)

Lilian I've read it..ITS AMAZING!!!!!!!!!!!!!


message 4: by [deleted user] (new)

I finished it yesterday and it made me mad.


message 5: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments I told you!!


message 6: by [deleted user] (new)

I know!! But I'm glad she's writing another book for the series, cause if she ended it like that I was going to be so mad.


message 7: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments IKR!! and then one after that


message 8: by [deleted user] (new)

I know!! I'm so happy. She better end it when Jace and Clary can finally be together and Jace has zero problems.


message 9: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments She should..... but I want to know what happens to Alec and Magnus and Izzy and Simon and IF Maia gets back with Jordan!!!!!


message 10: by [deleted user] (new)

Haha, I know right!! I hope Maia gets back with Jordan, it's not like he could've known what he was doing when he bit her that one night! He was going through the change. Oh and Alec and Magnus need to stay together or else I'm gonna be mad cause they are the perfect guy couple. And Isabelle and Simon have to get together again, cause by the way she wrote them in the end of City of Fallen Angels, it made it sound like Isabelle and Simon were going to kiss and they should've and that's why I think they should get back together.


message 11: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments THAT is exactly how I feel!!


message 12: by [deleted user] (new)

YAY!! Someone agrees with me!! My friend from school hasn't read it yet, so I can't talk to her about this.


message 13: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments I was so mad when I found out that Simon was two timing Maia and izzy


message 14: by [deleted user] (new)

I know same here. I was thinking Doesn't he know better?! I thought he was better than that!


message 15: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments I was like telling him off the WHOLE book!!


message 16: by [deleted user] (new)

Same here!! I'm just glad that Maia has Jordan again.


message 17: by Lilian (new)

Lilian I know,his super sweet...and hot...


message 18: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments Aren't they all.....


message 19: by [deleted user] (new)

Haha, well actually they are.


message 20: by Lilian (new)

Lilian True there:)


message 21: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments Ohhh... I am totally in love with Alec and I have no clue why


message 22: by [deleted user] (new)

Haha, I'm in love with Jace.


message 23: by Lilian (new)

Lilian Ditto there High Priestess of all Vampyres,ditto there. :)


message 24: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments I love him too


message 25: by [deleted user] (new)

Haha, thanks!! And he's amazing!


message 26: by Lilian (new)

Lilian His the best.And what about Will? ~.^ He is Jace's grandfather.


message 27: by [deleted user] (new)

Eh. Lol.


message 28: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments Ohhh I forgot about that maybe that's why they are so close


message 29: by Lilian (new)

Lilian His hot.And so is Jem.


message 30: by [deleted user] (new)

I'm confused!!


message 31: by Lilian (new)

Lilian Lol


message 32: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments I love Jem


message 33: by [deleted user] (new)

If you're talking about the book that came out before City of Fallen Angels I haven't read it uet.


message 34: by Lilian (new)

Lilian Clockwork Angel?


message 35: by [deleted user] (new)

Yeah, I haven't read it uet.


message 36: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments U need too


message 37: by [deleted user] (new)

I know.


message 38: by Lilian (new)

Lilian ITS AMAZING!AND JUST LIKE TMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


message 39: by [deleted user] (new)

Haha.


message 40: by Lilian (new)

Lilian Yeah and Will is just like Jace.


message 41: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments IK he is!!


message 42: by [deleted user] (new)

Hey, come on I haven't read te book yet.


message 43: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments Hurry up and get it so you can talk with us!!


message 44: by [deleted user] (new)

I'll try!!


message 45: by Tinker bell (new)

Tinker bell  | 121 comments =D


message 46: by [deleted user] (new)

:)


message 47: by Lilian (new)

Lilian Yeah hurry up!!!!!!!


back to top