Whatever you want it to be discussion

27 views

Comments Showing 1-50 of 69 (69 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by becky (new)

becky (teencrazy14) | 2 comments I'm rebecca and i'm new to this group. it souded so kool that i couldn't resist.


message 2: by Kota (new)

Kota It is cool, so, please, don't resist!


message 3: by Kota (new)

Kota Oh...and welcome!


message 4: by Janepage (new)

Janepage | 440 comments Hi! Welcome! Join a roleplay they are soo fun!


message 5: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments Ya there are soo many its krazy! well not really there are on;y like 4 . . .


message 6: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments wow how do you set up a topic thingy? i don't even know how to o that!


Skippy (Brooke) (brookiecookie007) there's a button that says new on the home page of the group.


message 8: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments o right i knew that… lol


message 9: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments ok i don't have a new topic oh wait yes i do! ok i am gonna make one!


message 10: by Skippy (Brooke) (new)

Skippy (Brooke) (brookiecookie007) kool


message 11: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments brb


message 12: by Angel♥, the ORIGINAL moderator. (new)

Angel♥ (angellover512) | 1574 comments Mod
HI I AM THE ORIGINAL MODERATOR OF THIS GROUP. WELCOME.


message 13: by Skippy (Brooke) (new)

Skippy (Brooke) (brookiecookie007) koolio! I"M HAPPY!!!!! !LOL!


message 14: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments Me too! i had a girl scout meeting and i was like bouncing in my seat! i have no idea why but in science i was too!

OMG RANDOM!

What are you going to be for Halloween?


message 15: by Skippy (Brooke) (new)

Skippy (Brooke) (brookiecookie007) no idea. so far nothing.


message 16: by Skippy (Brooke) (new)

Skippy (Brooke) (brookiecookie007) i should be a vampire!!!!! mua ha ha ha ha! i honor of midnight sun of course (i NEED midnight sun!).


message 17: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments (ME TOO!!!))


My friends and i are going to be the character from ....... wait for it....... wait for it











PAC MAN!!! hahaha


message 18: by Angel♥, the ORIGINAL moderator. (new)

Angel♥ (angellover512) | 1574 comments Mod
i dunno yet..........


Josefina Lizette a c e. [☮] (acesetsthepace12) | 102 comments idk either i need ideas, since well i'm going to a halloween party.


message 20: by Angel♥, the ORIGINAL moderator. (new)

Angel♥ (angellover512) | 1574 comments Mod
um..................

any suggestions for costumes?


Josefina Lizette a c e. [☮] (acesetsthepace12) | 102 comments thats funny i sometimes say stuff like that and my friends laugh.

i still need ideas, i was think of being a vampire, but then its kind of hard. but now i'm thinking of being

corpse bride!



message 22: by Ann (new)

Ann OMG halloween is my fav holiday I feel bad for those people that can't celibrate it My friend isn't alowed its really sad


message 23: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments PPL CAN'T CELEBRATE HALLOWEEN??? THAT is KRAZYYYY!



message 24: by Ann (new)

Ann I no thats what I said


message 25: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments is it because of their religion?


message 26: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments i know! that is crazy!


A Filthy Youth groupie | 4 comments Hey, I'm new!
And about the whole "not being able to celebrate Halloween" thing: I'm not really supposed to celebrate Halloween. But I do anyways. I always have. Me and my sisters always dress up and go trick or treating with our friends even though some people think it's too old to be trick or treating, but it is so much fun. I love dressing up.
Oh, and the reason why is because of my religion. I'm arabic, but my parents aren't strict or anything. So...yeah!


message 28: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments haha my bro is never going to give up trick or treating! and he is 15 he is like i am going tric or treating when i am 25! it was really funny my mom was like ohhh great!


message 29: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments lol


Josefina Lizette a c e. [☮] (acesetsthepace12) | 102 comments hey, my best friend doesn't celebrate Halloween either because of her religion, she's Christian and her mom is really strict.
it kinda sucks, but we still bring candy for her the day after..


message 31: by Skippy (Brooke) (new)

Skippy (Brooke) (brookiecookie007) i don't celebrate religion b/c of my religion but i go to my aunt's party just b/c it'd be rude not to go. otherwise my first and last year of trick or treating was last year b/c my paernts finally said yes and now they say i'm too old.


message 32: by Josefina Lizette a c e. [☮] (last edited Sep 17, 2008 07:52PM) (new)

Josefina Lizette a c e. [☮] (acesetsthepace12) | 102 comments no one is too old to trick-or-treat


message 33: by Skippy (Brooke) (new)

Skippy (Brooke) (brookiecookie007) i know!!! but try telling that to my parents!


message 34: by Josefina Lizette a c e. [☮] (last edited Sep 17, 2008 08:09PM) (new)

Josefina Lizette a c e. [☮] (acesetsthepace12) | 102 comments yea i know i wasn't allowed till like 12 to trick-or-treat, and now that i can, I'm going to make up for those years lol


message 35: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments Haha i went trick or treating like every year!


message 36: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments *high fives back* lol


Josefina Lizette a c e. [☮] (acesetsthepace12) | 102 comments i think i'm going to be Corpse Bride this year.


message 38: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments nicccccccce


message 39: by Ann (new)

Ann yeah it is bc of her religion and her parents are really strict her father is the preacher


message 40: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments ooooooo gotchaa


message 41: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments yaaa


message 42: by Angel♥, the ORIGINAL moderator. (new)

Angel♥ (angellover512) | 1574 comments Mod
i am.


message 43: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments sweet!


message 44: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments haha


message 45: by Janepage (new)

Janepage | 440 comments I still don't know what I'm going to be for Halloween!


message 46: by Angel♥, the ORIGINAL moderator. (new)

Angel♥ (angellover512) | 1574 comments Mod
neither do i


message 47: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments i am gonna be like a nerd! haha but a stylish nerd, is that possible?


message 48: by Skippy (Brooke) (new)

Skippy (Brooke) (brookiecookie007) lol i think so......


Josefina Lizette a c e. [☮] (acesetsthepace12) | 102 comments of course it is lol


message 50: by Spiffy π (new)

Spiffy π | 1229 comments that is what i am! i am such nerd! i got invited to be on the math team at skewl!!!!!!!!


« previous 1
back to top