☼Serena☼'s Fan Club discussion

26 views
TALK TO MISELF

Comments Showing 1-50 of 126 (126 new)    post a comment »
« previous 1 3

 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
hi serena
sup mi homie dawg?


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
nm... just chatting with mi volleyball bestie and he is taking his time in responding

sup with u?


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
lol!
weird!
same here!


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
gosh dat real weird!!!!!
hey he's typing back now! yay!


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
lol...
i can't believe he thinks that i/we have a crush on him and hate his gf!


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
and she is really nice "other" serena...
she is coolio!


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
hey serena.
DO NOT use the word coolio!
it is soooo fourth grade
and i know she nice...... :P :P
we r going on that charity thingy tomorrow right?


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
yeah, speaking of which, gotta get mi hw done....


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
omg right!
i better get off...
but i am a goodreads addict...
that may be hard


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
eyah...
ttyl serena!


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
buh-bye oancake


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
it is PANCAKE
not OANCAKE!


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
okok!!!!!


message 14: by Novin (new)

Novin | 9 comments LOL LOL RTGL!!!!!!!!!!


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
rtgl?
wht dat mean?


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
yeah serena! wht duzz that mean?


message 17: by [deleted user] (new)

ummmm.....is this tha part where i get arressted 4 god knows wut?


**starts 2 panic**


message 18: by Novin (new)

Novin | 9 comments rtgl=Roll on the ground laughing


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
thank you novin.

i normally use:
rotfl
rolling on the floor laughing..
but if u r OUTSIDE.. okay!


message 20: by Novin (new)

Novin | 9 comments hahaha!


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
:P :P

well, me and serena say so.
so we got a point, eh serena?


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
correct serena!
you know, we r really smart ppl!


message 23: by Brigid ✩ (new)

Brigid ✩ yay. i luv talking to myself online too... XD


message 24: by [deleted user] (new)

im still here :)


**ditches her**

wait up guys!


**gets tha hell outta there!**


message 25: by [deleted user] (new)

lol good cuz u dont want nun of all this!


**does tha robot**


My name is joe.....i am a r-o-b-o-t......


message 26: by Karielle (new)

Karielle at Books à la Mode (thestephanieloves) oh, serena....*tsk tsk tsk*

bored much?
lol


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
lol! :P :P
i'd say joe cuz right now i am catching him doing the hula on video!!! >:D

but yeah. i got the idea from brigid. :D
and plus, NO ONE WAS ONLINE


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
yeah i agree with serena.
no one was on and i was borrred!


message 29: by Karielle (new)

Karielle at Books à la Mode (thestephanieloves) oh, lol well yea ashley, she was doin tht in her group...alot
lol
but yeaaa pretty funni it is
but not rly
ughhh w/e!!


serena, youd say joe either way
lol so i go w/ the spotted carpet
lol


message 30: by aqua (new)

aqua | 20 comments I talk to myself not online but in real life while doing homework. I have to to get my algebra homework straight!


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
lol
no u cant, cuz he's gay not straight


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
actually serena, if u told him that he would receive a new hot bf, then maybe u could. :P


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
lol yeah! :P

us serena's are very smart eh?


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
:D


message 35: by Karielle (new)

Karielle at Books à la Mode (thestephanieloves) lol



is he gay or european?!


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
lol
i really dunno..m
maybe a mix?


message 37: by Karielle (new)

Karielle at Books à la Mode (thestephanieloves) lol


he seems so relaxed
i think his chest is waxed!!


message 38: by [deleted user] (new)

**out of nowhere says**

so is urs...


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
um.
ew?


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
serena is here, and she says that tht is sick.
but yeah.
he DEFINITELY waxes..


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
haha serena! i luv the way u talk! :P :P
do u have shanzeh's email address?


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
oh no i dont! i should ask shaz... :P i was just gonna ask u!


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
haha!!
u know, no one is online right now? i am so bummed out!!


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
GOD I KNOW!!!
it sux!


message 45: by Karielle (new)

Karielle at Books à la Mode (thestephanieloves) lol okaaayy...
i wasn't referring 2 joey, i was talkin 2 the song...but now tht you mention it...i thnk joe waxes 2
lol


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
oh. lol!!!


message 47: by [deleted user] (new)

lol thanx :)


oh, and speaking of hairy, heers another yo mamma joke:
Yo mama so hairy you almost died of rugburn at birth!


message 48: by [deleted user] (new)

lol you asked for it...


message 49: by Karielle (new)

Karielle at Books à la Mode (thestephanieloves) tht's right, joe!
and btw what if mah mama hada sea section?!


OH! THTS WHAT I THOT!!!


 ☠☼Serena☼☠ | 652 comments Mod
u guys suck. :P

or not.
or maybe.
or yeah.
or how about:
I REALLY DONT KNOW. :P


« previous 1 3
back to top