Dimitri Belikov FOREVER!! discussion

40 views
Games > Last post wins

Comments Showing 1-50 of 440 (440 new)    post a comment »
« previous 1 3 4 5 6 7 8 9

message 1: by Amber. Vampire Queen., SORRY PEOPLE DIMKA IS MINE!! Always has been always will be!! (new)

Amber. Vampire Queen. (booklovingqueen) | 794 comments Mod
The last person to comment WINS!!

(What they win i don't know)


message 2: by [deleted user] (new)

LOLZ:)


message 3: by Amber. Vampire Queen., SORRY PEOPLE DIMKA IS MINE!! Always has been always will be!! (new)

Amber. Vampire Queen. (booklovingqueen) | 794 comments Mod
He He


message 4: by [deleted user] (new)

;P


message 5: by Kay (new)

Kay i hope iam the last...:P


message 6: by [deleted user] (new)

;P


message 7: by Amber (new)

Amber (AmberPatchAttackslol) :)


message 8: by Shwetika (new)

Shwetika | 296 comments THis is fun To Win something you don't know !!


message 9: by [deleted user] (new)

I KNO RITE I FIND IHT VERY FUNNY!!p:)


message 10: by Shwetika (new)

Shwetika | 296 comments Yeah !!


message 11: by [deleted user] (new)

YEP:)


message 12: by Shwetika (new)

Shwetika | 296 comments Interesting !! well we have to start talking about something if we want to keep this thread active coz otherwise we won't be having anything to post


message 13: by [deleted user] (new)

SOMETHING LIKE WAT!?!


message 14: by Shwetika (new)

Shwetika | 296 comments IDK


message 15: by [deleted user] (new)

UMMM...WELL TELL MII A LITTLE BOUT YU!!:p


message 16: by Shwetika (new)

Shwetika | 296 comments I'm Shwetika from India , love to read books , done with my college grad and doing my post-gradution WBU ??


message 17: by [deleted user] (new)

kianna from houston texas but i stay in louisiana and im in the 10th grade!!:)


message 18: by Shwetika (new)

Shwetika | 296 comments school !! I love my school time! so what do you want to do in future ??


message 19: by Amber (new)

Amber (AmberPatchAttackslol) k so ill tell something about me I am Amber and i am from louisiana stayed in alabama for a while (i dont know if you knew that or not kianna) but i stay in lousiana and have for a long time.. i am in the 10th grade and me and kianna go to the same school and she is my best friend :)


message 20: by Shwetika (last edited Mar 02, 2011 04:26AM) (new)

Shwetika | 296 comments so You n KiAnna are best friends !!


message 21: by Amber (new)

Amber (AmberPatchAttackslol) Yes yes we are lol before kianna post what she just wrote lol she is my black sister lol cause i dont have a sister of my own


message 22: by [deleted user] (new)

YEP SHE'S BASICALLY MYY WHITE SISTER!!;P~
AND I WANT TO BE A VETERINARIAN!!:)


message 23: by Amber (new)

Amber (AmberPatchAttackslol) LOL thanks kianna but i dont know about you treating hamsters lol


message 24: by [deleted user] (new)

LOLZ!! LEAVE IHT ALONE AMBER!!
AND I DNT HAVE SISTERS EITHER JUS A LOT OF DOGS:)


message 25: by Amber (new)

Amber (AmberPatchAttackslol) lol hmm fine but im gonna report you before they give u a job as a vet and kianna ill trade my (dog) catey in for your (dog) casey but you can keep poochie lol


message 26: by [deleted user] (new)

OKAYY AND YES YU CAN HAVE MY DOG KASEY!!:)
BUT SHE'S A MUTT JUS SO YU KNO!!


message 27: by Amber (new)

Amber (AmberPatchAttackslol) ohhhh Kasey with a K okedoke and Catey is an unknown so im good with a mutt lol


message 28: by [deleted user] (new)

LMFAO! OKAYY:P


message 29: by Amber (new)

Amber (AmberPatchAttackslol) lol we gettin off topic like we always do...


message 30: by [deleted user] (new)

HEY LAST POST WIN RITE!!:)


message 31: by Amber. Vampire Queen., SORRY PEOPLE DIMKA IS MINE!! Always has been always will be!! (new)

Amber. Vampire Queen. (booklovingqueen) | 794 comments Mod
HE HE I WIN!!!!


message 32: by Shwetika (new)

Shwetika | 296 comments no me also there


message 33: by [deleted user] (new)

WE SOMETHING TOO TLK ABOUT!!:p


message 34: by Shwetika (new)

Shwetika | 296 comments so how are you ??


message 35: by [deleted user] (new)

IM WICKED AWESOME...HOW R YU!!:)


message 36: by Amber (new)

Amber (AmberPatchAttackslol) lol wicked awesome lassie lol


message 37: by Amber. Vampire Queen., SORRY PEOPLE DIMKA IS MINE!! Always has been always will be!! (new)

Amber. Vampire Queen. (booklovingqueen) | 794 comments Mod
LOLLIES!!


message 38: by Kay (new)

Kay lolz


message 39: by Amber. Vampire Queen., SORRY PEOPLE DIMKA IS MINE!! Always has been always will be!! (new)

Amber. Vampire Queen. (booklovingqueen) | 794 comments Mod
LOL I win!!!


message 40: by Shwetika (new)

Shwetika | 296 comments Hello !!


message 41: by [deleted user] (new)

HEYY SHWETIKA!!:)


message 42: by Shwetika (new)

Shwetika | 296 comments Hiii Kianna
:) :)


message 43: by [deleted user] (new)

HEHHAHHAH HEY!!:)


message 44: by Amber (new)

Amber (AmberPatchAttackslol) Lol how long is this going to go on I mean really :)


message 45: by [deleted user] (new)

Until I win amber duh!!:)


message 46: by Amber (new)

Amber (AmberPatchAttackslol) Lol right


message 47: by [deleted user] (new)

Okayy!!.


message 48: by Amber. Vampire Queen., SORRY PEOPLE DIMKA IS MINE!! Always has been always will be!! (new)

Amber. Vampire Queen. (booklovingqueen) | 794 comments Mod
Wrong until i win!!


message 49: by Shwetika (new)

Shwetika | 296 comments I'm here too !!


message 50: by [deleted user] (new)

Okayy this means war!!:)


« previous 1 3 4 5 6 7 8 9
back to top