~*Emo*~ discussion

18 views
Besides the point...lets RP... > High School Charries

Comments Showing 1-33 of 33 (33 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Juniper (new)

Juniper (junielove) Name:
Gender:
Age:
Appearance:
Crush:
Personality:
Other:


PyroLily ~Qui scribit bis legit~ (pyrolily) | 44 comments Name: Elizabeth "Eli" Green
Gender: female
Age: 16
Appearance: Honey blond hair bright amber eyes
Crush: open
Personality: in rp
Other: in rp


message 3: by [deleted user] (new)

Name: Alaska
Gender: M
Age: 17
Appearance: [image error]
Crush: Eli
Personality: tba
Other:


 [♔] .queen's armor. Name: Amber
gender: female
age:17
looks: [image error]
crush: open but she kinda likes Alaska
perso: smart,funny,sly, she has a sad side to her that she will tell no one.
other: mom and dad died in a house fire


message 5: by [deleted user] (new)

Haha....i see a cat fight coming! "Ladies! Ladies! You're both pretty!" lol


 [♔] .queen's armor. name: James
gender:male
age:17
looks: [image error]
crush: open
perso: TBA
other:


message 8: by •EM• (new)

•EM• Name: Sapphire
Gender: female
Age: 17
Appearance: http://1.bp.blogspot.com/_DEqAarwXKS0...
Crush: open
Personality: Always tries to get out of thing although she likes to hang with her friends.
Other:


PyroLily ~Qui scribit bis legit~ (pyrolily) | 44 comments *♥Nemonica♥* ~*Dark Lovely*~ wrote: "Haha....i see a cat fight coming! "Ladies! Ladies! You're both pretty!" lol"

Hmm, Ya think? LoL.


Christina *Cantarella* Name: Heather

Gender: Female

Age: 16

Appearance: http://i452.photobucket.com/albums/qq...

Crush: Open

Personality: She is very secretive and only says what's on her mind to the people she trusts very well. If you're not one of those people,she'll seem pretty mean to you until she gets to know you. She enjoys her privacy.

Other: none


Raven Prowl (Silverfang)   (whitefang) | 37 comments Name: Brookelle Bones
Gender: F
Age: 17
Appearance: [image error]
Crush: Open
Personality: Funny, outgoing, care-free, feisty, open, friendly, protective, bad at saving money


message 12: by [deleted user] (last edited Jul 07, 2011 08:56PM) (new)

Name: Austin
Gender: M
Age: 15
Appearance: description I like this pick
Crush: Rose
Personality: Emo...... Magician Guitar player Escape Artist
Other: Pi= a uless # i dont like to multiply


message 13: by C M (new)

C M do we need guys or girls?


message 14: by [deleted user] (new)

both no one cares


message 15: by C M (new)

C M does austin hhave a gf?


message 16: by [deleted user] (new)

no..... he kinda wants one


message 17: by C M (new)

C M i will make him one then :) unless u dont want me to?


message 18: by [deleted user] (new)

ok... fine with me


message 19: by C M (new)

C M great, one sec.


message 20: by C M (new)

C M Name: Rose
Age: 14
App:
Crush: Austin
Other: rose is a pyro, into piano, art...yeah.


message 21: by [deleted user] (new)

is she emo since this an emo thing


message 22: by C M (new)

C M no way! ofc she is, partly.


message 23: by [deleted user] (new)

Happy emo???


message 24: by C M (new)

C M no no, in da middle


message 25: by [deleted user] (new)

Half emo half not..... Pretty close to happy emo thats what i am


message 26: by C M (new)

C M no no, gah nvm i cant explain


message 27: by [deleted user] (new)

teehee


PyroLily ~Qui scribit bis legit~ (pyrolily) | 44 comments that is a busty fourteen year old (reminds me of me)


message 29: by C M (new)

C M I know.


Raven Prowl (Silverfang)   (whitefang) | 37 comments Skye wrote: "no no, in da middle"

Scene?


message 31: by •EM• (new)

•EM• Name: Jace
Gender: Male
Age: 18
Appearance: http://4.bp.blogspot.com/--vQvrHkMn3I...
Crush: Brookelle Bones
Personality: Always looking out for those he loves, tries to stand by others.
Other:


Raven Prowl (Silverfang)   (whitefang) | 37 comments Coolio. :)


message 33: by •EM• (new)

•EM• tis ok


back to top