Warrior Cats » The Allegiances discussion

22 views
Junk topics > Mods

Comments Showing 1-50 of 137 (137 new)    post a comment »
« previous 1 3

message 1: by Madhins (new)

Madhins   | 574 comments Mod
Mk, well it's almost time to start picking the chosen one and writing prophecies... So I'll need a few mods to help.


message 2: by Syeira-la (new)

Syeira-la | 452 comments Is this an invitation? O.o

(A chosen one? Oh boy. :P)


message 3: by Madhins (new)

Madhins   | 574 comments Mod
Nope. I just want to torture you guys further. And yeah, chosen one.


message 4: by Kayla (new)

Kayla Oh dear. Well then... how will you choose these mods? Another quiz?


message 5: by SpazzyJazzy (new)

SpazzyJazzy I kinda doubt it, Yum-yum :P I'm just making an assumption here, but I'm guessing she'll be choosing those she knows are capable of the job. Don't hold me to that, though :P I have no idea how Madhins mind works.


message 6: by Kayla (new)

Kayla Haha, I was joking, Jazzy. Though even if she doesn't choose mods that way, I wanna do another quiz. :P I liked that quiz.


message 7: by Misfit #1 (new)

Misfit #1 | 42 comments I could try to help even if I'm not a mod. Just a suggestion.


message 8: by Madhins (new)

Madhins   | 574 comments Mod
I'll just choose who ever is active and a good roleplayer.


message 9: by Dameon (new)

Dameon (emberrassed) Counts me in for active, but i havent RPed yet since there are only 2 Thunderclaners and the topic was closed :(.


message 10: by ASDFGHJKL; (new)

ASDFGHJKL; | 49 comments Umm... I'm a bad roleplayer{Jessie}, but the person I share this account with is a good roleplayer{Emmy}...
would that mess up her chances of being a mod...?


message 11: by Madhins (new)

Madhins   | 574 comments Mod
Nope.


message 12: by ASDFGHJKL; (new)

ASDFGHJKL; | 49 comments Okay, 'cos she would so kick me out if that were the case


message 13: by Madhins (new)

Madhins   | 574 comments Mod
I'm pickin' my first mod today! -fuuuuuuuun-


message 14: by Laika (new)

Laika | 64 comments yaaay


message 15: by Jennifer (new)

Jennifer | 130 comments Ooh. *Excitement*


message 16: by Dameon (new)

Dameon (emberrassed) Yay!!!!


message 17: by Laika (new)

Laika | 64 comments good luck everyone xD


message 18: by SpazzyJazzy (new)

SpazzyJazzy *Can't think up something more original than yay* Yay...


message 19: by Madhins (new)

Madhins   | 574 comments Mod
I love your enthusiasm Jas!


message 20: by Laika (new)

Laika | 64 comments haha.


message 21: by SpazzyJazzy (new)

SpazzyJazzy :P Emily stole my three '!!!' *Pokes Emily* :P So that was my thinking 'Yay' :P


message 22: by Jennifer (new)

Jennifer | 130 comments Ah. I see. That explains the lack of excitement


message 23: by Laika (new)

Laika | 64 comments haha
HEY GUESS WHAT


message 24: by SpazzyJazzy (new)

SpazzyJazzy What?


message 25: by Laika (new)

Laika | 64 comments Chicken butt!!!!


My little brother whho's five just said that....xD


message 26: by SpazzyJazzy (new)

SpazzyJazzy XD


message 27: by Maggie (last edited Jan 19, 2011 05:27PM) (new)

Maggie (maggie-swift) I love little kids. I suppose I'm here too late for the proverbial drawing of straws, huh?


message 28: by Dameon (new)

Dameon (emberrassed) Hehe. Madhins? Have you chosen O_O?


message 29: by ASDFGHJKL; (new)

ASDFGHJKL; | 49 comments Whoa. I missed out XD
And yes Jessie, I would kick you off this account o3o
~Em


message 30: by Kayla (new)

Kayla So whos it, Madhins? *eyebrow wiggle* Da lover of not-so-Mary and Gary Stues, or da Henn, or da spastic one... ??? :P


message 31: by Misfit #1 (new)

Misfit #1 | 42 comments Emily- I HAS A CORM wrote: "Counts me in for active, but i havent RPed yet since there are only 2 Thunderclaners and the topic was closed :(."

I know I can only have one Clan but if ThunderClan was opened up could I make a charrie or 2 just so she could have another person to RP with?


message 32: by Dameon (new)

Dameon (emberrassed) I have Sam and Magdalena... and... whats here name >.< Can't think!!


message 33: by Jennifer (new)

Jennifer | 130 comments Ah. I see Madhinsy has escaped >.<

Where. Are. You? Tell. Us. Who. They/it. is.


message 34: by Madhins (new)

Madhins   | 574 comments Mod
Fine. Fine. Fine. But I'll torture you a few minuets longer.


message 35: by Jennifer (new)

Jennifer | 130 comments Aye! The Madhins is back!

*Glomps* Alright, but hurry along with it :P


message 36: by Madhins (last edited Jan 19, 2011 07:06PM) (new)

Madhins   | 574 comments Mod
The torturing? I like to cherish these thing.


message 37: by ASDFGHJKL; (new)

ASDFGHJKL; | 49 comments The suspense is making me want to sailor it up XD


message 38: by Jennifer (new)

Jennifer | 130 comments Nuuu. Hurry the picking process!


message 39: by Madhins (new)

Madhins   | 574 comments Mod
FIIIIIIIIIIIIIIIIIINE.


message 40: by ASDFGHJKL; (new)

ASDFGHJKL; | 49 comments Yay!
I just wanna see who it isssss


message 41: by Madhins (last edited Jan 19, 2011 07:17PM) (new)

Madhins   | 574 comments Mod
Jas... And

Sy...


message 42: by ASDFGHJKL; (new)

ASDFGHJKL; | 49 comments I'm not shocked XD


message 43: by Madhins (new)

Madhins   | 574 comments Mod
Sowwy Jenn, not enough posts. P: Lol.


message 44: by Jennifer (new)

Jennifer | 130 comments YAYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*Clapping*



Yay!!!































*clapping*





























Yay!!!!!
















SPAZZY JAZZY























YAYYY





Sara-leeeeee!





*Clapping*

























SY! JAS!







































YIPPEEEEEE

























I think that was a little exaggerated


message 45: by Madhins (new)

Madhins   | 574 comments Mod
Haha, lol.


message 46: by ASDFGHJKL; (new)

ASDFGHJKL; | 49 comments I think my browser just crashed. XD


message 47: by Kayla (new)

Kayla Aww, Jenn! I feel left out!! You didn't yay and clap for me!!! :(


message 48: by Kayla (new)

Kayla Wait... Was I listed? I thought I saw Yum...


message 49: by Kayla (new)

Kayla I did see Yum! Madhins, am I not good enough? *sniffles*


message 50: by Jennifer (new)

Jennifer | 130 comments madhins wrote: "Sowwy Jenn, not enough posts. P: Lol."

S'okay. I got lost because you guys posted a lot :P


« previous 1 3
back to top