RolePlay! U Gotta A Problem w/ that??? discussion

41 views
1 on 1 > Rules

Comments Showing 1-50 of 121 (121 new)    post a comment »
« previous 1 3

message 1: by Mia♫ (new)

Mia♫ Anybody want to?


message 2: by Mia♫ (new)

Mia♫ okiedokesy!


message 3: by Mia♫ (new)

Mia♫ XD
okie!


message 4: by [deleted user] (new)

anyone wanna roleplay with me....?


message 5: by Mia♫ (new)

Mia♫ XD

WAHOO!!!!!

I WILL TOO IF YOU WANT!!


message 6: by [deleted user] (new)

ok. can u, any of u, make the topic plz...?


message 7: by Mia♫ (new)

Mia♫ sureeeeee


message 8: by [deleted user] (new)

ok., thanks


message 9: by Cielo (new)

Cielo (cielo19) Can someone RP with me?


message 10: by Cielo (new)

Cielo (cielo19) Yey! Who'll make the topic?


message 11: by Cielo (last edited Jan 08, 2011 05:23PM) (new)

Cielo (cielo19) ok, u can do it


message 12: by Mia♫ (new)

Mia♫ I'LL RP WITH YOU


if you wnat!


message 13: by Mia♫ (new)

Mia♫ SHORE!


message 14: by KB (new)

KB Love is our weapon (kaitybugs) | 4151 comments Anyone wanna RP w/ me?


message 15: by [deleted user] (new)

any one want to rp


message 16: by Alaina (new)

Alaina  (PeaceLoveWriting) I will


message 17: by Alaina (new)

Alaina  (PeaceLoveWriting) Can you?


message 18: by Alaina (new)

Alaina  (PeaceLoveWriting) ok thanks :)


message 19: by Mande-- (new)

Mande-- | 204 comments 1on1?


message 20: by Mande-- (new)

Mande-- | 204 comments Kay!


message 21: by Mande-- (new)

Mande-- | 204 comments Sure


message 22: by Mande-- (new)

Mande-- | 204 comments Mmhmm. Done.


message 23: by KB (new)

KB Love is our weapon (kaitybugs) | 4151 comments ♥Nada♥WouldDieToMeetAlexPettyfer! wrote: "I will"

Cool. Who's gonna make the topic?


message 24: by KB (new)

KB Love is our weapon (kaitybugs) | 4151 comments Kk


message 25: by Mande-- (new)

Mande-- | 204 comments 1on1?


message 26: by Mia♫ (new)

Mia♫ HEYOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!


message 27: by Mande-- (new)

Mande-- | 204 comments Does any1 wanna do a 1on1 i mean.


message 28: by KB (new)

KB Love is our weapon (kaitybugs) | 4151 comments I will 2!


message 29: by Mia♫ (new)

Mia♫ sameeeeeee


message 30: by Mande-- (new)

Mande-- | 204 comments Kay Ill make them.


message 31: by KB (new)

KB Love is our weapon (kaitybugs) | 4151 comments Thanks. I'm a lazy bum as you might be able to tell by te other 1 on 1s I've done on this group


♥Emi Love♥ Come Along, Pond | 3 comments Hey someone wanna rp with me?


message 33: by KB (new)

KB Love is our weapon (kaitybugs) | 4151 comments I will. You can make the topic though, I'm too lazy.


message 34: by [deleted user] (new)

anyone wwanna rp?


message 35: by [deleted user] (new)

Nada. Do you want to rp with me?!


message 36: by KB (new)

KB Love is our weapon (kaitybugs) | 4151 comments I'll RP wiht Maria!


message 37: by [deleted user] (new)

Can someone rp with me since Nada isn't on?!


message 38: by KB (new)

KB Love is our weapon (kaitybugs) | 4151 comments Sure! I don't make topics thoug, too much work...


message 39: by [deleted user] (new)

Yeah, do you want me to?!


message 40: by KB (new)

KB Love is our weapon (kaitybugs) | 4151 comments Yes please


message 41: by [deleted user] (new)

Okay I will :) Wait do you want to have our own roleplay?


message 42: by KB (new)

KB Love is our weapon (kaitybugs) | 4151 comments Sure


message 43: by [deleted user] (new)

Okay.


message 44: by KB (new)

KB Love is our weapon (kaitybugs) | 4151 comments Kk


message 45: by [deleted user] (new)

I will.


message 46: by [deleted user] (new)

Sure.


message 47: by [deleted user] (new)

ur welcome


message 48: by KB (new)

KB Love is our weapon (kaitybugs) | 4151 comments I will too! U can make the topic though... I wil if you WANT though....


message 49: by [deleted user] (new)

anyone wanna rp?


message 50: by KB (new)

KB Love is our weapon (kaitybugs) | 4151 comments I do!


« previous 1 3
back to top