NEED HELP GIVE HELP discussion

9 views
SHOUT OUT > MEGAN :)

Comments Showing 1-50 of 56 (56 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by Marissa "one of the crazy seven" Bacon, head mod, embrace my CRAZYY SELF MUWAHAAA (new)

Marissa "one of the crazy seven" Bacon | 2771 comments Mod
this shout out goes to megan :)

i think YOUR AN AWESOME GREAT FRIEND :)

ILY BESTIEE :)


message 2: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
=D

likee X 1000!

lufflezz uu megann <33


message 4: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
Gracee!! XD hii


message 5: by Julie (new)

Julie (readingisahabbit) | 114 comments SHOUT OUT TO RISSY!!!! girl u are the best ever and no one can ever get between our friendship... not even that girl... lmao..


I <3 U 4everrr!!!!!!!!!!!! :Þ


message 6: by Marissa "one of the crazy seven" Bacon, head mod, embrace my CRAZYY SELF MUWAHAAA (new)

Marissa "one of the crazy seven" Bacon | 2771 comments Mod
Julie wrote: "SHOUT OUT TO RISSY!!!! girl u are the best ever and no one can ever get between our friendship... not even that girl... lmao..


I <3 U 4everrr!!!!!!!!!!!! :Þ"


lol !!! soooo true :) ILY MORE !! LOL NOW U SHOULD TRANSFER THIS TO MY SHOUT OUT


message 7: by A Kid Named Megan☮, Rain,rain go away-that's what all my haters say;) (new)

A Kid Named Megan☮ | 736 comments Mod
thnx sssssssssooooooooooo muxh u guyz;)Love u all even Julie who liek tottaly jus dissed mii;)


message 8: by Marissa "one of the crazy seven" Bacon, head mod, embrace my CRAZYY SELF MUWAHAAA (new)

Marissa "one of the crazy seven" Bacon | 2771 comments Mod
Megan♥ M.M.M*Crazy5 wrote: "thnx sssssssssooooooooooo muxh u guyz;)Love u all even Julie who liek tottaly jus dissed mii;)"

loool...UR WELCOME :)


message 9: by A Kid Named Megan☮, Rain,rain go away-that's what all my haters say;) (new)

A Kid Named Megan☮ | 736 comments Mod
;)


message 10: by Marissa "one of the crazy seven" Bacon, head mod, embrace my CRAZYY SELF MUWAHAAA (new)

Marissa "one of the crazy seven" Bacon | 2771 comments Mod
:)


message 11: by A Kid Named Megan☮, Rain,rain go away-that's what all my haters say;) (new)

A Kid Named Megan☮ | 736 comments Mod
tee-hee-heee just a little gjhdbasdbdwewbvffwfbwfewbfvfwefwefvewevfwfufvwefwdsc cvfwevwefbwvfwefvwebfewevfewfewfv;))


message 12: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
loll =D


message 13: by A Kid Named Megan☮, Rain,rain go away-that's what all my haters say;) (new)

A Kid Named Megan☮ | 736 comments Mod
Heheeheee XDD


message 14: by A Kid Named Megan☮, Rain,rain go away-that's what all my haters say;) (new)

A Kid Named Megan☮ | 736 comments Mod
Thnk u thnk u thnk plz plz hold d applause:)


message 15: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
congratss for whhtt?? i missed somethingg XD


message 16: by A Kid Named Megan☮, Rain,rain go away-that's what all my haters say;) (new)

A Kid Named Megan☮ | 736 comments Mod
ஜ♥-®achel -♥ஜ (A Crazy 5) wrote: "congratss for whhtt?? i missed somethingg XD"

*GASP*


message 17: by A Kid Named Megan☮, Rain,rain go away-that's what all my haters say;) (new)

A Kid Named Megan☮ | 736 comments Mod
*nods*
K- i gott itt:)


message 18: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
woww thxx Lucass XD

loll ohhhhhh XD lolll i didn't evenn reallisee ;)

congratss Meggan!!!!! <33


message 19: by A Kid Named Megan☮, Rain,rain go away-that's what all my haters say;) (new)

A Kid Named Megan☮ | 736 comments Mod
*sniff*sniff*

Yea...sure...;)


message 20: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
pftt!!


message 21: by A Kid Named Megan☮, Rain,rain go away-that's what all my haters say;) (new)

A Kid Named Megan☮ | 736 comments Mod
LUCAS wrote: "lol no problem rachel dats wat im here for lol jk -]"

aaahhhh...Lil'Lucas=The Modest One....NOTTT!!!!;PP


message 22: by Marissa "one of the crazy seven" Bacon, head mod, embrace my CRAZYY SELF MUWAHAAA (new)

Marissa "one of the crazy seven" Bacon | 2771 comments Mod
LUCAS wrote: "o ok is like pick on lucas week lol jk i like the attention lol haters make me famous lol"

HAHAAA :p


message 23: by A Kid Named Megan☮, Rain,rain go away-that's what all my haters say;) (new)

A Kid Named Megan☮ | 736 comments Mod
LUCAS wrote: "o ok is like pick on lucas week lol jk i like the attention lol haters make me famous lol"

Hahaaaahaha tht would b hilarious if i were a hater;PP


message 24: by Marissa "one of the crazy seven" Bacon, head mod, embrace my CRAZYY SELF MUWAHAAA (new)

Marissa "one of the crazy seven" Bacon | 2771 comments Mod
:)


message 25: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
LUCAS wrote: "o ok is like pick on lucas week lol jk i like the attention lol haters make me famous lol"

immaa quoiting that last partt everyyywheree ii goo now! just soo u knoww Xd


message 26: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
lol i tried doingg it at dancee todayy... but i forgot wht the quote i wanted to quote wass XD

epicc faill... XD


message 27: by A Kid Named Megan☮, Rain,rain go away-that's what all my haters say;) (new)

A Kid Named Megan☮ | 736 comments Mod
SUPER-EPIC-FAIL...XP


message 28: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
XD thtss me!! ;)


message 29: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
loll well i forgott... but thann againn.. if anyonee had to forget it,, it wouldd obvii be mee no? XD


message 30: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
laughingg att mehh badd memoryy ehh? ii see how it iss! XP


message 31: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
well gooodd XD .....

like i saidd..

i'm nott fastt XD


message 32: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
iii doo tht too all thee guyss ;) get in linee XD

loll

thankk yahh dahhlin XD


message 33: by The Fox Princess (new)

The Fox Princess (thefoxprincess) | 970 comments Listen up!!!!!! The name's Sara Fox and for the next 5 minutes, you guys are my bitches!!!!!!!!!!


message 34: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
??


message 35: by The Fox Princess (new)

The Fox Princess (thefoxprincess) | 970 comments I'm gonna be a substitute teacher just so I can go to all my classes and say that.


message 36: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
loll okayy.; good luck not getting fired thoo XD loll


message 37: by The Fox Princess (new)

The Fox Princess (thefoxprincess) | 970 comments It'll be high school... And totally worth getting fired over! Ha ha. But thanks!


message 38: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
hahaa uu got itt ;)


message 39: by The Fox Princess (new)

The Fox Princess (thefoxprincess) | 970 comments Ha ha.


message 40: by Marissa "one of the crazy seven" Bacon, head mod, embrace my CRAZYY SELF MUWAHAAA (new)

Marissa "one of the crazy seven" Bacon | 2771 comments Mod
lol


message 41: by The Fox Princess (new)

The Fox Princess (thefoxprincess) | 970 comments DAD'S COMING HOME!!!!!!!!!


message 42: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
=D thts amazing!!! congratss <#3 i'mm soo happy forr u


message 43: by Alya (new)

Alya  (alyaaaa) | 720 comments Well, this might be a little late but

GOOO MEGAN!! XD WOOP :) lol, i gotta pocket, got a pocket full of sunshine!! lawl <3 love dat song!!

Sara: Thats epic! :D


message 44: by The Fox Princess (new)

The Fox Princess (thefoxprincess) | 970 comments Oh the fun I will have! Ha ha.


message 45: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
hehee whenn is he comming?


message 46: by The Fox Princess (new)

The Fox Princess (thefoxprincess) | 970 comments This weekend.


message 47: by A Kid Named Megan☮, Rain,rain go away-that's what all my haters say;) (new)

A Kid Named Megan☮ | 736 comments Mod
Alya wrote: "Well, this might be a little late but

GOOO MEGAN!! XD WOOP :) lol, i gotta pocket, got a pocket full of sunshine!! lawl <3 love dat song!!

Sara: Thats epic! :D"

Awwwww thnnnxxx^_^lolz yeaa,i gotta love and i know tht hez all mine,ooohh,ohhh:)<3 gotta love tht song!!Dudee ur liek meh new best friend:D


message 48: by ♥-ℜachel -♥, BABYY MONKEYY (new)

♥-ℜachel -♥ (-lotsoflove-) | 1747 comments Mod
whoooo ii wuvv dat song!! XD hehee it's been a whilee since ii hurdd tht thoo!

The Fox Princess wrote: "This weekend."


awww thts soo awesome!! tell meehh howw it is!! have an amazingg timeee gurl!


message 49: by The Fox Princess (new)

The Fox Princess (thefoxprincess) | 970 comments Yeah. I'll try. Recent weather may change it though.


message 50: by Alya (new)

Alya  (alyaaaa) | 720 comments Megan M.M.M*Crazy6 wrote: Alya wrote: "Well, this might be a little late but

GOOO MEGAN!! XD WOOP :) lol, i gotta pocket, got a pocket full of sunshine!! lawl <3 love dat song!!

Sara: Thats epic! :D"
Awwwww thnnnxxx^_^lolz yeaa,i gotta love and i know tht hez all mine,ooohh,ohhh:)<3 gotta love tht song!!Dudee ur liek meh new best friend:D"


Woop Woop! Dude,your are now officially MY new bestiee !! hahah Ily really! XD

it is such an epic song right?! Omg omg! we shud make sing it togetheaa or make a remixed version |(parody) Lawl XD

Rach: Omg! listen to it today and then you will think of mee!!! hahahah :D


Sara: HAve an epically EPIC time!! and dont worry, i wll share my "POCKET FULL OF SUNSHINE" wiv youu xxx hahahaha


« previous 1
back to top