Charlie the Unicorn!!! discussion

12 views
Characters > The letter Y and Z!!!

Comments Showing 1-22 of 22 (22 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by [deleted user] (new)

It's funny charlie's friends talk in spanish (I think it's spanish) to the letterZ


message 2: by [deleted user] (new)

yep! it's hilarious! and charlie's like "huh???"


message 3: by [deleted user] (new)

The magical Z... YAY! on my site, i have charlie the unicorn 1 and 2!


message 4: by [deleted user] (new)

yay!!!


message 5: by [deleted user] (new)

YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAY!


Xerxes Break(Vivian Ephona) (ephona) I wish I knew Spanish better...then I could know what they're saying!


message 7: by [deleted user] (new)

me2! YAYZ!!!!! "5 exclamation points, a sure sign of insanity"


message 8: by [deleted user] (new)

but it's funny when you don't know it too!!!!!!!


message 9: by [deleted user] (new)

Yeah, cuz then you can make it wateva u want!!!!! so in my world, they're saying "i like pie!!!!! won't you come take a magic carpet ride w/me?"


message 10: by [deleted user] (new)

lol


message 11: by [deleted user] (new)

YAY!


message 12: by [deleted user] (new)

YAY!


message 13: by [deleted user] (new)

YAY!


message 14: by [deleted user] (new)

espaniol!!!


message 15: by [deleted user] (new)

i can speak spanish! no hablo espanol (i don't speak spanish) and german Darf ich bitte auf die toilette gehen (may i please go to the bathroom)


message 16: by [deleted user] (new)

lol


message 17: by [deleted user] (new)

heehee


message 18: by [deleted user] (new)

CHarlie...


message 19: by [deleted user] (new)

charlie bit me. jk!


message 20: by [deleted user] (new)

oh!!! yea.lol


message 21: by [deleted user] (new)

that was aother video, not a charlie the unicorn...


message 22: by [deleted user] (new)

k...


back to top