philosophy group discussion

14 views
omg moments > brilliant ideas

Comments Showing 1-50 of 97 (97 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
stuff that u thought of off the top of ur head


message 2: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
i know how to get rid of debt. go back 2 paper curancy instead off credit cards and stuff that way u cant spend mony u dont have


message 3: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) that's smart except that if someone takes your purse, they can take a lot more money than if you had a credit card... I thought of the same thing and my dad shot it down -_-


message 4: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
well with a credit card they can do just about the same thing if the thief knows what they r doing


message 5: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) true true. what about giving 40 million seniors $50k on three conditions - retire, buy new house or pay off mortgage, and buy new car?


message 6: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
maybe...rich ppl could give mony to the gov as well they have enough as it is -_-


message 7: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) true true, but they already pay alot in taxes.


message 8: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
and still have enough to buy outragouse things


message 9: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) yup. or better yet, get all the tax evaders.


message 10: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
and stop the gov from spending mons on bs


message 11: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) that would help. Hmm. What's the meaning of life? (And the answer ain't 42)


message 12: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
idk yet


message 13: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
sup


message 14: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) Huh? And, i don't know either.


message 15: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
thats a hard 1 to answer u should make a folder and put that as ur question 2 c what ppl say


message 16: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) XD okay.


message 17: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
kk


message 18: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) So how was your day while I was stuck at home in my own purgatory?


message 19: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) why so?


message 20: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
went 2 the youth rally...i can honestly say i almost cried lol

y was ur day bad


message 21: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) I was colouring a giant picture for 7 hours straight... I needed to get it done.


message 22: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
kk

koowl what was it of


message 23: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) My grandparents.


message 24: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
awsome


message 25: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
yeah


message 26: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
^_^


message 27: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
^___________________________________________________^


message 28: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
=^_^=


message 29: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
=^-------^=


message 30: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
ha ha ha that didn't come out the way i planed but its funny


message 31: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
yeah


message 32: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) I have another question. How do we permanently escape this labyrinth of suffering?


message 33: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
umm....good question


message 34: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) :D You should read Looking for Alaska... it's the book that gave me that question.


message 35: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
kk. i think u can if u have the right ppl by ur side


message 36: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) ^^ you'll find an answer that suits you. It's just like the question "What is happiness to you?"


message 37: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
um hopefully heaven XD


message 38: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) xD I don't believe in that existing, but I know what you mean. I just think that happiness is something warm on a cool day or some kind action. Or something simple.


message 39: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
still the consept of heaven's pretty good. and happyness, i think, can be found almost anywhere if ur open to it and look hard enough


message 40: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) xD you spelled happiness like the movie "In Pursuit of Happyness"
and i guess that eternal rest in warmth and peace is a good concept. I just don't believe in the reverse of that. I also think that there is good in everyone, no matter what.


message 41: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
i did?...KOOWL. well heaven and hell isn't based on if ur good or not but...how to put it...its kinda like court. should u be judged for what u've done.


message 42: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
i may not have explained that well -_-'


message 43: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) Haha, not really. I can't judge people for the most part because I've been wrongly judged before and paid dearly for it. So yeah. that doesn't exactly go well with my beliefs.


message 44: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
i c. i dont mean judged with half the evidence but with the whole thing there. im gonna have 2 think about how 2 frase it better -_-'


message 45: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) lol, okay. i just don't think that judging, even in the eyes of someone supreme like your god is a grand idea. I've known someone where the only good thing that they ever did was reality checking other people of how cruel the world really is. and i'm talking pickpocket thief, mean, poison, lying, slutty, don't think that that person killed anyone yet but, yeah. you get the idea.


message 46: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
yeah i get what u mean


message 47: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) ^^


message 48: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
hey been a while huh


message 49: by SQUEAK! (Lisa) (new)

SQUEAK! (Lisa) (fictionheart) yeah, long time. how've you been for the past... month and a bit?


message 50: by Joe (new)

Joe Williams | 316 comments Mod
ok, mad, good, tiered, and who knows what else XD. and u


« previous 1
back to top