TWILIGHT HATERS! discussion

31 views
NEWS! > Thread/Category planning section

Comments Showing 1-50 of 171 (171 new)    post a comment »
« previous 1 3 4

message 1: by Cody (new)

Cody (rolinor) yes do that


message 2: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
lol I find it funny that we have a topic about what new topics we should have...


message 3: by Cody (new)

Cody (rolinor) nope please do it I want to show off my short stories


message 4: by Swiftfire (new)

Swiftfire Good idea, Lizzy!


message 5: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
Bit behind there Swiftfire XD


message 6: by Swiftfire (new)

Swiftfire Lizzy wrote: "Thanks! Go ahead and post some stories if you'd like, it's at the bottom of the group homepage."

Hmm, I might... I need to start writing again. XP I wish our stories for English could be fan fic. XD

@GSGS: I was just replying to the first post, I guess...


message 7: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
Yeah I'm not really all into fanfic so go ahead and write whatever. For instance, Demonic was posting songs.


message 8: by Swiftfire (new)

Swiftfire Well, you see, I've been trying to come up with ideas for a story with no luck. So now I kinda want to write a fanfic.


message 9: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
You could even write about writing 0_0


message 10: by Swiftfire (new)

Swiftfire XD Nice.

If anything, I'll probably just post my short story. It won first place in this huge prose contest at my school.


message 11: by Swiftfire (new)

Swiftfire Aww, why?? D:


message 12: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
I'm entering a writing contest, the prize is 500$ and publication.


message 13: by Swiftfire (new)

Swiftfire WHOA. :O


message 14: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
I love the way the 500$ comes BEFORE the publishing part... I would be more excited about the publishing than the money...
I once won a writing comp when I was seven. The story was completely random (as you can tell from the title: "The Missing Thumb")


message 15: by Swiftfire (last edited Sep 15, 2010 07:57PM) (new)

Swiftfire Hahaha! Nice.

Anyway, I have to go. Big test tomorrow. XP I'll probably be on tomorrow night, and I have no school on Friday.


message 16: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
Thats how it goes in the pamphlet, it has to be Historical, non-violent, Fiction, so I'll probably skip-out.


message 17: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
It has to be a non-violent Historical fiction?! How is that even possible?


message 18: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
Thats what I said, history and non-violence don't go together.


message 19: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
Yeah, most historical events involve violence! Can it be non-violent but kinda gory? Like the Plague?


message 20: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
I don't think so, I'm calling my tutor to ask, since the contest is through my writing school.


message 21: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
What do you have so far?


message 22: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
Here's what I've got:




Calhon




And thats it.


message 23: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
WHOOOOOOOO!


message 24: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
lol


message 25: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
What's the deadline?


message 26: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
All submissions must be sent by October 30, and I have no time in October.


message 27: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
lol that's my sister's b/day (there's a reason Halloween is the day after)

Anyone ever wonder why it's called a deadline?
Deadline: --------------
Liveline: ~~~~~~~~~~~~~~


message 28: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
lol, yeah, I'll probably be dead by October 30.


message 29: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
Oh dear *eagerly starts digging grave*


message 30: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
O.O


message 31: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
Mwahahahahahahaha.


message 32: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
hhahahahahhahahha


message 33: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
*steps back*


message 34: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
*steps foward*


message 35: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
*runs away*


message 36: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
What? My due date?


message 37: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
It isn't THAT long...


message 38: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
aww please don't. be an asomniac.


message 39: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
yeah coz right now it's 3.10 in the afternoon. if I was on at 9 o'clock at night I might catch you but my parents don't really appreciate my being on the computer that late (besides, my dad wants the computer to play pinball on *groan*)


message 40: by Savita, I'm NOT giving away Butterbeer. (new)

Savita (haltranger) | 2117 comments Mod
Ugh, I'm not reading 55 posts.


message 41: by Cody (new)

Cody (rolinor) Demonic wrote: "Thats what I said, history and non-violence don't go together."

just read my writing and you will know that lol


message 42: by Savita, I'm NOT giving away Butterbeer. (new)

Savita (haltranger) | 2117 comments Mod
Ah, I see. Sorta.


message 43: by Savita, I'm NOT giving away Butterbeer. (new)

Savita (haltranger) | 2117 comments Mod
Not much. My homeworks killing me.


message 44: by GSGS, I'm giving ANYONE Butterbeer. (new)

GSGS | 3406 comments Mod
Homework should be punished by the law.


message 45: by Cody (new)

Cody (rolinor) hmmm if someone actually died from homework could it become illegal O.o


message 46: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
French.....too much FRENCH! My brain, it hurts!


message 47: by Savita, I'm NOT giving away Butterbeer. (new)

Savita (haltranger) | 2117 comments Mod
Ha ha, I took Spanish. Still difficult...


message 48: by Emily (new)

Emily (lafillebrigitte) | 742 comments -__-
Spanish lover.

French is SO much more cooler! Jem'appelle Ebonypelt!
at my high school, we have only French and Spanish and the Spanish people think they're all that and a bag of chips!


message 49: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
French, Spanish, German, its all running together in confusing currents in my brain.


message 50: by Diabolical Daemonic , Friendly fire – isn’t (new)

Diabolical Daemonic   (DemonicAngel) | 1920 comments Mod
*Is freezing to death*


« previous 1 3 4
back to top