MLB Fans! discussion

8 views
Skip Schumaker

Comments Showing 1-46 of 46 (46 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

HungerGamesAddict (ach45) WOW that sound like my sister and...JOEY VOTTO


HungerGamesAddict (ach45) Umm u really don't know who Joey Votto is


HungerGamesAddict (ach45) Isokay


message 4: by austen (new)

austen (oncebef0re) It is? You're sure? LOL


message 5: by [deleted user] (new)

No not ok 4 me!!! HAHAHAHAHA!! He is the Reds firt baseman.


message 6: by austen (new)

austen (oncebef0re) I knew you would say that!!!!!!


HungerGamesAddict (ach45) I know she <3's J.V.


message 8: by austen (new)

austen (oncebef0re) Does she...uh...never mind LOL ;-)


message 9: by [deleted user] (new)

I do love him :)


message 10: by austen (new)

austen (oncebef0re) *laughs*


message 11: by [deleted user] (new)

What is so funny???


HungerGamesAddict (ach45) No kiddin live with her and see what the obbsessions like cuz I do


message 13: by austen (new)

austen (oncebef0re) Tt wrote: "Why you are dearie! Your....quite obsessed with this Joey Vito guy..lol"

She's gonna kill you for misspelling his last name... LOL


message 14: by austen (new)

austen (oncebef0re) VOTE ON THE POLLS, PEOPLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
((random))


message 15: by austen (new)

austen (oncebef0re) ((but I'm serious))


message 16: by [deleted user] (new)

I will try :)


message 17: by [deleted user] (new)

ASK ME ANYTHING RIGHT NOW ABOUT JOEY VOTTO AND I WILL ANSWER IT!!!!!


message 18: by austen (new)

austen (oncebef0re) What's his favorite color? Red, I assume? :-)


HungerGamesAddict (ach45) UUMMM she wouldn't know that cause well she has never met J.V.


message 20: by austen (new)

austen (oncebef0re) Tt wrote: "How many eggs has he eaten since June 5, 1990?
((sry random date))"


LOLOLOLOLOLOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


message 21: by austen (new)

austen (oncebef0re) Tt wrote: "How many eggs has he eaten since June 5, 1990?
((sry random date))"


I wonder if HE even knows the answer to that question. *dies laughing all over again*


message 22: by [deleted user] (new)

The answer is: Joey Votto does not know how many eggs he has aten since that date.

The answer is:yes red!


HungerGamesAddict (ach45) Guess what Joey Votto is CANADIAN


message 24: by austen (new)

austen (oncebef0re) I've heard that.

Hey, can you tell me what his great-great grandmother on his mother's side ate for breakfast on the morning of October 1st, 1883?

Okay, I'll quit. Or maybe I won't. I haven't decided yet -- this is kinda fun. LOL


message 25: by [deleted user] (new)

Like litterally stop asking theses dumb questions....Joey Votto probably doesn't even know those questions...plus on that date he was only like 20 days old.


message 26: by austen (new)

austen (oncebef0re) In 1883? Wow, he's old! JK I'll stop messing with you. ;-)


message 27: by [deleted user] (new)

He is only 27!


message 28: by [deleted user] (new)

Oh I thought it said 1983...sorry.


message 29: by austen (new)

austen (oncebef0re) A's hammer the red-hot Twins 6-2!!! YEAH!!!!!!!!!!!!!!


message 30: by austen (new)

austen (oncebef0re) But Coco Crisp broke his pinkie finger AGAIN so he's out for the rest of the season. *frowns at Coco* Would you just quit getting yourself injured already?!?!? >:(


message 31: by [deleted user] (new)

Awww....TOO BAD :( Did you hear about the Cubs player???He got a broken bat jabbed in his chest when he was on third base :( Poor cubs player :(


message 32: by austen (new)

austen (oncebef0re) Oh yes I heard about that. A similar thing happened to A's pitcher Brad Ziegler. I should be sorry about that, but I'm kinda mad at him right now 'cause he messed up the game last night. :-#


message 33: by austen (new)

austen (oncebef0re) That's awful! No I hadn't heard of it! Those Reds...a temper to match their name. LOL JK

Uh-oh...I think we're going to get into trouble, Tt... :-P


message 34: by [deleted user] (new)

Ya well it's not my fault Jonny Queto kicked the player in the head...


message 35: by austen (new)

austen (oncebef0re) Dallas Braden has a pretty good temper, ya know. ;-) He never yells at anyone, even when they run across his mound. LOL


message 36: by [deleted user] (new)

haha Reds lost last night 3-4 :(


message 37: by austen (new)

austen (oncebef0re) A's lost too.


message 38: by [deleted user] (new)

Awww....


message 39: by austen (new)

austen (oncebef0re) :-(


message 40: by Forrest, Rox Rule!! (new)

Forrest Filetti | 25 comments Mod
Rockies are only 3 1/2 back with 8 games left.


message 41: by [deleted user] (new)

Lucky Number for Reds:3 YAY!!!!


message 42: by austen (new)

austen (oncebef0re) GO ROCKIES THEN!!!!! :D


message 43: by austen (new)

austen (oncebef0re) ((I don't think I have to cheer for the Reds 'cause they're "totally on top" already LOL))


message 44: by [deleted user] (new)

THE REDS ARE GOING TO THE PLAY-OFFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


message 45: by austen (new)

austen (oncebef0re) You two are posting this on every thread LOL


message 46: by [deleted user] (new)

Well..i am only excited!!! I cant wait until the Play Offfs which the Reds last game is tommorow :( Well anyways I love the Reds and hopefully if they win the next two games they can have the play-offs at home if not as if yesterday the play-offs for the Reds were in Pillipalphia against the Phillies :( And hopefully it won't be in the west coast because the Reds suck out there :(


back to top