Horses are awesome rp! discussion

7 views
Basic and important information > Questions, Concerns, Ideas

Comments Showing 1-45 of 45 (45 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by ~ ! ♥ I rp therefore I am Awesome ♥ ! ~ (last edited Sep 06, 2010 11:05AM) (new)

~ ! ♥ I rp therefore I am Awesome ♥ ! ~  (jessicatheawsomeone) | 863 comments Mod
Any concerns, questions, or ideas of this group can go here.


message 2: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
Ummmm I'm concerned that some people here are freaky! HAHA JK


message 4: by [deleted user] (new)

Can I be a mod?


message 5: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
yeah!


message 6: by Mary (new)

Mary ? for the heards do ewe choose one to be in?


message 7: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
you can be in as many as you like


message 8: by Mary (new)

Mary ok thanks


message 9: by [deleted user] (new)

THank you!


message 10: by black Pheonix (new)

black Pheonix (blackpheonix) hi.


message 11: by [deleted user] (new)

I am concered that this group is dead


message 13: by black Pheonix (new)

black Pheonix (blackpheonix) well you'll have to talk to the maker about that first.
a.k.a Mary.


message 15: by [deleted user] (new)

Dude, regain made the group. She got banned, so that's why she isn't on! Why did u say Marry made the group?!?!?!? That makes zero sense


~ ! ♥ I rp therefore I am Awesome ♥ ! ~  (jessicatheawsomeone) | 863 comments Mod
regan got banned from gr?!?!?!?!?!


message 17: by [deleted user] (new)

I think it's tepmorary.


message 19: by [deleted user] (new)

I dunno. Lyla, Scourge told me.


message 21: by [deleted user] (new)

In another group. Her real name is michell


message 24: by Mary (new)

Mary maria this is n9ot my group!!!!!!!!!! just cause i joined doesnet mean i made it.:*


message 25: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
SO SORRY! I'm back now :D


~ ! ♥ I rp therefore I am Awesome ♥ ! ~  (jessicatheawsomeone) | 863 comments Mod
late reply but ohhh well. Welcome back.


message 27: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
Haha it's cool! :D


~ ! ♥ I rp therefore I am Awesome ♥ ! ~  (jessicatheawsomeone) | 863 comments Mod
Good :D interesting photo.


message 29: by [deleted user] (new)

Whooooaaa
We should try and make this active again...


message 30: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
Haha thankksss. And yeah we should


~ ! ♥ I rp therefore I am Awesome ♥ ! ~  (jessicatheawsomeone) | 863 comments Mod
It wasn't really a compliment. It was more like "Ohhh....tis interesting?....*confusion*" so it's not bad either.


message 32: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
My profile pic??


message 34: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
Oh, haha, well thanks xD


message 35: by ~ ! ♥ I rp therefore I am Awesome ♥ ! ~ (last edited Jun 30, 2012 10:07PM) (new)

~ ! ♥ I rp therefore I am Awesome ♥ ! ~  (jessicatheawsomeone) | 863 comments Mod
yah you and bf must be close friends.


message 36: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
Actually.. he isn't my boyfriend ._. I just lovez him


~ ! ♥ I rp therefore I am Awesome ♥ ! ~  (jessicatheawsomeone) | 863 comments Mod
Yah I know...he's my bf lol. I coulda swore I put my.... I dunno, my iPod really hates me xD


message 38: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
Oh nice. Haha and fail


~ ! ♥ I rp therefore I am Awesome ♥ ! ~  (jessicatheawsomeone) | 863 comments Mod
Haha yah.... Oh wells. coulda done worse I guess xD


message 40: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
Haha true true.


~ ! ♥ I rp therefore I am Awesome ♥ ! ~  (jessicatheawsomeone) | 863 comments Mod
It's done worse.... Have you ever done barrel racing?


message 42: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
Nope. Never got that far in horse back riding before my teacher moved.


message 43: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
Nope. Never got that far in horse back riding before my teacher moved.


~ ! ♥ I rp therefore I am Awesome ♥ ! ~  (jessicatheawsomeone) | 863 comments Mod
Oh damn. Okay. I'm starting barrels and won't have an instructor so...


message 45: by Regan , (>^^)>HUGS <(^^<) (new)

Regan  Carson | 1053 comments Mod
Oh nice.


back to top