Homeschoolers discussion

72 views
Random > BLONDE JOKES!!!!!!(no offense if anyone here is blonde)

Comments Showing 1-50 of 162 (162 new)    post a comment »
« previous 1 3 4

message 1: by Annie (last edited Aug 28, 2010 07:13AM) (new)

Annie | 759 comments Mod
There was this blonde woman that went into a library.
She walked up to the counter and said,"Hi! i'd like to order: A hambuger frys and a milkshake."
the worker stared at her with his mouth wide open.
"this is a library." he said.
the blonde woman looks around her and wispers."I'd like to order a hambuger, frys, and a milkshake."
(Hope this made ya laugh!)


Queen Susan the Gentle (highqueensusanofcairparavel) | 323 comments Haha I don't get it.


message 3: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
the blonde women thought the library was a fast food place, but since shes blonde she wispers, yeah it doesn't make too much sense i just learned it from a camera guy that came to our house


message 5: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
lol if i could i would put up a youtube clip of it but i can't find it


message 6: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
http://www.youtube.com/watch?v=pZpWIS...
this isn't it but this is cool


message 7: by Elizabeth (new)

Elizabeth (elizabethnovak) ~*~*~Annie~*~*~ wrote: "There was this blonde woman that went into a library.
She walked up to the counter and said,"Hi! i'd like to order: A hambuger frys and a milkshake."
the worker stared at her with his mouth wide ..."


Lol that's funny!


message 8: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
really "blonde" isn't it?


message 9: by Elizabeth (new)

Elizabeth (elizabethnovak) Yeah, it is.


message 10: by Robyn (new)

Robyn S. (thunderscape-7) hehehe that was great Annie! :D
Check out this one. It's on Youtube - http://www.youtube.com/watch?v=R0nRvq...
hehe


message 11: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
wow that is wayyyyyyyy toooooooooooo blonde!!!!!!!!!!


message 12: by [deleted user] (new)

Robyn wrote: "hehehe that was great Annie! :D
Check out this one. It's on Youtube - http://www.youtube.com/watch?v=R0nRvq...
hehe"


hahahahahahahahahahahhahahahahahahaahahah!


message 13: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
I feel so bad for the person who had to pick up the phone:)


message 14: by Robyn (new)

Robyn S. (thunderscape-7) hehe I know right?!


message 15: by Elizabeth (new)

Elizabeth (elizabethnovak) Lol, yeah.


message 16: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
okay i have another one!
there was 3 young ladies. One with red hair, brown hair, and blonde hair.
One day they were marooned on a island and they found a lamp(a Jeanie type of lamp) and since there was three of them they all got to use one wish.
The red haired lady wished that she could go back home. The brown haired woman wished to be with her family and the blonde haired lady was crying when she made her wish "i just want to be with my friends again!"
and they were all still stuck on the island.


message 17: by Robyn (new)

Robyn S. (thunderscape-7) hehe my grandpa and my dad tell that one :D


message 18: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
my pastor told the church one Sunday! it was soooo funny (his wife is blonde so he always finds jokes! its crazy)


message 19: by [deleted user] (new)

~*~*~Annie~*~*~ wrote: "okay i have another one!
there was 3 young ladies. One with red hair, brown hair, and blonde hair.
One day they were marooned on a island and they found a lamp(a Jeanie type of lamp) and since th..."


LOVE IT!


message 20: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
ikr!


message 21: by [deleted user] (new)

RIGHT RIGHT RIGHT!!!!


message 22: by Robyn (new)

Robyn S. (thunderscape-7) hehe my 6th grade teacher always told blond jokes and out of my class like at least half of the girls were blond :D


message 23: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
lol!


message 24: by Regan (new)

Regan Fairley (reganf) | 6 comments LOL!


message 25: by Sarah (new)

Sarah Davis (keamymayloken) | 15 comments There are two blonds sitting on bench one night looking at the moon and stars.
The first blond says "Which do you think is closer, Florida or the Moon?"
The second blond looks at the first and say "Duh! can you see Florida?!"


message 26: by Sarah (new)

Sarah Davis (keamymayloken) | 15 comments Here is another:
A house is on fire, A smart blond, the tooth fairy and a dog are all on the roof. They all jump to safty at the same time, which would hit the ground first?


Answer: The dog because a smart blond and the tooth fairy don't exist.
(From my younger sister and she be a blond)


message 27: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
Keamy-Sarah wrote: "There are two blonds sitting on bench one night looking at the moon and stars.
The first blond says "Which do you think is closer, Florida or the Moon?"
The second blond looks at the first and sa..."

haha i get it lol!


message 28: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
Keamy-Sarah wrote: "Here is another:
A house is on fire, A smart blond, the tooth fairy and a dog are all on the roof. They all jump to safty at the same time, which would hit the ground first?


Answer: The dog b..."

lol!


message 30: by Jessica (new)

Jessica The was a brunette, a redhead, and a blonde all about to get executed. When it was the brunette's turn the executer said 3... 2... 1... she then yelled tornado and everyone looked around them and she got away. When it was the redhead's turn the executer said 3... 2... 1... she then yelled hurrican and everyone looked around them and she got away. When it was the blonde's turn she saw how the others yelled out things and got away so when the executer said 3... 2... 1... she then yelled fire and she was executed.


Queen Susan the Gentle (highqueensusanofcairparavel) | 323 comments Whoopsie that was a big mistake.


message 32: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
lol!


message 33: by Elizabeth (new)

Elizabeth (elizabethnovak) Keamy-Sarah wrote: "There are two blonds sitting on bench one night looking at the moon and stars.
The first blond says "Which do you think is closer, Florida or the Moon?"
The second blond looks at the first and sa..."


Lol that's funny!


message 34: by Carson (new)

Carson Jessica wrote: "The was a brunette, a redhead, and a blonde all about to get executed. When it was the brunette's turn the executer said 3... 2... 1... she then yelled tornado and everyone looked around them and s..."

Thats one of my favorites!

There was a redhead,brunette and a blonde. The redhead said "My country is famous for being the first to run a marathon. The brunette said,"My country is famous for being the first to land on the
moon." The blonde said."My country is goin to be the first to land on the sun." "You can't do that! You'll blow up."The brunette said. "We're going to go at night."


message 35: by Elizabeth (new)

Elizabeth (elizabethnovak) LOL! Thats funny.


message 36: by austen (new)

austen (oncebef0re) LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!!!!!


message 37: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
hahaha BLONDE MOMENT!


message 38: by Lilith (new)

Lilith (lil_soph98) Haha I LOVE THESE!!!


message 39: by Carson (new)

Carson I know!

One day a blonde walked into a store and said "I would like to buy that tv." The guy at the counter said. "We don't sell to blondes." So she went and dyed her hair black. "She came back and the guy said "We don't sell to blondes." So she dyed her hair red and came back. "I would like to buy that tv." The guy said the same thing. "How do you know its me?" she asked. "Thats a microwave."


message 40: by Elizabeth (new)

Elizabeth (elizabethnovak) OMGosh...lololololololololo! I was so laughing at that one.


message 41: by Carson (new)

Carson I LoVe BlOnDe JoKeS!


message 42: by Lilith (new)

Lilith (lil_soph98) Haha same!


message 43: by austen (new)

austen (oncebef0re) DITTO! *rolls on ground laughing*


message 44: by Annie (new)

Annie | 759 comments Mod
Ditto!!! they are sooooooooooo funny!


message 45: by Lilith (new)

Lilith (lil_soph98) TTLY!!!


Queen Susan the Gentle (highqueensusanofcairparavel) | 323 comments Nothing would work if she kept pointing to the microwave, lol.


message 47: by Carson (new)

Carson I know.
Two blondes were going to Disneyworld and they saw a sign that said,"Disneyworld left." So they left in tears.


message 48: by Elizabeth (new)

Elizabeth (elizabethnovak) :D Lol!


message 49: by Carson (new)

Carson It was short but pretty funny.


message 50: by Elizabeth (new)

Elizabeth (elizabethnovak) Yeah.


« previous 1 3 4
back to top