Harry Potter Lovers discussion

36 views
Do something!!!

Comments Showing 1-48 of 48 (48 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments guys ur seriously losing it i mean do something write anything or just chat but just do something cause this group is seriously going low and btw i wonder wats up with both of the moderators and im talking about Hazem and Lavanya where are u both ??? u guys just started this group and left it.


message 2: by Sahar (new)

Sahar (sahar27) | 217 comments i agree raghad


message 3: by [deleted user] (new)

me too!


message 4: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments u guys always agree with me thanx =)


message 5: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments lol harry potter is not childish like u think,ur like my friends they think its childish but anyways i dont care if u leave u u dont have to tell me


message 6: by Pandy (new)

Pandy Adeel wrote: "I'm leaving this group ... I don't feel any enthusiasm about Harry Potter anymore; it seems childish now."

Hmmm...I'm sorry you feel that way. Wait - no. I mean it's perfectly fine that you feel that way. It's just that I don't think Harry Potter is childish at all. It's target audience is children, but it has a much larger appeal. I think many adults or teens who have been reading these books and watching the films for 10+ years still feel attached to it, but I can understand that there are more casual fans.


message 7: by [deleted user] (new)

harry potter is not at all childish!!!


message 8: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments thts wat im trying to say!!!


message 9: by [deleted user] (new)

the point is that anyone either child or an adult can read it
its for everyone!!!


message 10: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments yeah i tried making my dad watch happy potter 6 annd he didnt understand a single thing tht was happening :P


message 11: by [deleted user] (new)

mine too
my mom kept asking me Qs that what is happening?


message 12: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments lol !


message 13: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments i've got a friend whoz mom read all the books and shez so into it.


message 14: by Bahar (new)

Bahar wow..dat must be fun..


message 15: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments yeah shez an awesome mom!!!


message 16: by Bahar (new)

Bahar =)


message 17: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments =D


message 18: by Bahar (new)

Bahar ok,no more faces:p


message 19: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments okay but u just made one :P


message 20: by Sahar (new)

Sahar (sahar27) | 217 comments come on raghad :>


message 21: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments lol


message 22: by Sahar (last edited Aug 23, 2010 09:24AM) (new)

Sahar (sahar27) | 217 comments :#


message 23: by [deleted user] (new)

hahaha!!


message 24: by [deleted user] (new)

btw what does it mean sahar?


message 25: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments yeah i dont even know


message 26: by Sahar (new)

Sahar (sahar27) | 217 comments it's a weird expression for if u want to show somethin weird


message 27: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments lol okay


message 28: by [deleted user] (new)

HAHAHA!!


message 29: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments ok guys im really serious why does no one ever use this group anymore??? i mean especially the moderators !!!


message 30: by [deleted user] (last edited Aug 28, 2010 04:18AM) (new)

yeah!!!
only the do something topic has something in new!!!
and the moderators r no where to be seen!
there r 131 members in this group!!!!


message 31: by abeera (new)

abeera riaz hi, i m new in this group and i have some questions, so if any one can tell i would be really glad, when in deathly hallows harry dies and meets dumbledore, there was a thing that was making those weird sounds and dumbledore said that harry couldnt help it, does any one know wat it is? at first i thought it was voldemort!!! :D


message 32: by [deleted user] (new)

no it was a baby.
Dumbledore told him that he could not calm him down!!
AND WELCOME TO THIS GROUP!!!
:)


message 33: by Pandy (new)

Pandy abeera wrote: "hi, i m new in this group and i have some questions, so if any one can tell i would be really glad, when in deathly hallows harry dies and meets dumbledore, there was a thing that was making those ..."

From JKR's website (http://www.jkrowling.com/textonly/en/...)

Q: "What exactly was the mutilated baby-like creature Harry saw at King's Cross in chapter 35 of 'Hallows'?"

A: "I’ve been asked this a LOT. It is the last piece of soul Voldemort possesses. When Voldemort attacks Harry, they both fall temporarily unconscious, and both their souls - Harry's undamaged and healthy, Voldemort’s stunted and maimed - appear in the limbo where Harry meets Dumbledore."



message 34: by abeera (new)

abeera riaz oooh! so it was THAT, well i was really confused abt that, thanks a lot minahil and pandy.


message 35: by Kyla (new)

Kyla | 78 comments J.K rowling is a cheeky madam *weird british accent*


message 36: by Arshia (new)

Arshia Zehra (DarrellRivers) | 62 comments i agree raghad ...........the moderators are nowhere to be found and Do something is really a new topic and i like it but plz the moderator should come and comment so we can know that they r there.......


message 37: by [deleted user] (new)

TOTALLY IN AGREEMENT!!!


message 38: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments yeah well i think tht the moderators stop using goodreads cause both of them were last active 2 months ago in july!!!


message 39: by [deleted user] (new)

that is really not nice!!
MODERATERS wake up!!!!!!


message 40: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments yeah seriously wake up!!!


message 41: by Samia (new)

Samia (SamiaIshaq) | 89 comments Hey....You Sleeping Beauties WAKE UP


message 42: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments lol!


message 43: by Fizza (new)

Fizza (fizzausman200gmailcom) | 54 comments remember Tom riddle saying that lord voldemort is his past present and future!!!!!!


message 44: by Raghad (new)

Raghad (voldys_nose) | 129 comments yeah so wat??


message 45: by Samia (new)

Samia (SamiaIshaq) | 89 comments @Fizza you have posted this almost everywhere.......


message 46: by Arshia (new)

Arshia Zehra (DarrellRivers) | 62 comments so what fizza????? wat r u trying to tell............


message 47: by Fizza (new)

Fizza (fizzausman200gmailcom) | 54 comments sorry:(


message 48: by Arshia (new)

Arshia Zehra (DarrellRivers) | 62 comments its alright..........


back to top