AWeSoMEnEss!! discussion

20 views
Games > State a fact about the person above you

Comments Showing 1-50 of 166 (166 new)    post a comment »
« previous 1 3 4

message 1: by Camille (last edited May 08, 2010 05:00PM) (new)

Camille (Ashera) | 34 comments Title, well, the person below me can say that I'm the starter of this group. Just say anything about the person above you that you know... also, how the hell do I invite people to my group if I don't know their e-mail?


message 2: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
Haha TPAM is awesome (duh)


message 3: by Olivia ^^The Awesome Mushroom^^, Creator - I iz more awshum than you ;P (new)

Olivia ^^The Awesome Mushroom^^ (canttaketheawesomeness) | 130 comments Mod
I don't get it. But you weren't the starter of this group.. >_> I was..


message 4: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
lol i think she means this thread


message 5: by Lacey (new)

Lacey I don't get how this game works if you just keep repeating yourself.


message 6: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
me either


message 7: by Olivia ^^The Awesome Mushroom^^, Creator - I iz more awshum than you ;P (new)

Olivia ^^The Awesome Mushroom^^ (canttaketheawesomeness) | 130 comments Mod
Camille wrote: "Title, well, the person below me can say that I'm the starter of this group. Just say anything about the person above you that you know... also, how the hell do I invite people to my group if I don..."

....?


message 8: by Lacey (new)

Lacey To invite them to a group you can click the tab next to email that says friends.


message 9: by Camille (new)

Camille (Ashera) | 34 comments Olivia ^^The Awesome Mushroom^^ wrote: "Camille wrote: "Title, well, the person below me can say that I'm the starter of this group. Just say anything about the person above you that you know... also, how the hell do I invite people to m..."
I meant you could say i'm the starter of this thread oops. Olivia, how did you invite people to your group, please?


message 10: by Olivia ^^The Awesome Mushroom^^, Creator - I iz more awshum than you ;P (new)

Olivia ^^The Awesome Mushroom^^ (canttaketheawesomeness) | 130 comments Mod
It's on the side, reading, "Invite people" on the bar? You know, with links to navigate the group photos, home, etc.


message 11: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
yep


message 12: by [deleted user] (new)

sooo u just say something about the person above u?


message 13: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
yEPS!


message 14: by Olivia ^^The Awesome Mushroom^^, Creator - I iz more awshum than you ;P (new)

Olivia ^^The Awesome Mushroom^^ (canttaketheawesomeness) | 130 comments Mod
HAI


message 15: by Olivia ^^The Awesome Mushroom^^, Creator - I iz more awshum than you ;P (new)

Olivia ^^The Awesome Mushroom^^ (canttaketheawesomeness) | 130 comments Mod
Olivia is awesome.


message 16: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
omg!!!! Seriously Olivia?


message 17: by Olivia ^^The Awesome Mushroom^^, Creator - I iz more awshum than you ;P (new)

Olivia ^^The Awesome Mushroom^^ (canttaketheawesomeness) | 130 comments Mod
XD Yuppp. Keep playing!

Charlene is a girl.


message 18: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
Nope.LOL Yes im a girl (duh)
Olivia is a mod


message 19: by Olivia ^^The Awesome Mushroom^^, Creator - I iz more awshum than you ;P (new)

Olivia ^^The Awesome Mushroom^^ (canttaketheawesomeness) | 130 comments Mod
YUP!!

Charlene likes cookies?


message 20: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
nope! haha
Olivia is Nikki in the RP


message 21: by Olivia ^^The Awesome Mushroom^^, Creator - I iz more awshum than you ;P (new)

Olivia ^^The Awesome Mushroom^^ (canttaketheawesomeness) | 130 comments Mod
LOL.

Charlene's real name is Tara.


message 22: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
Grrrrrrrrrrr!!!
Olivia is a person


message 23: by Olivia ^^The Awesome Mushroom^^, Creator - I iz more awshum than you ;P (new)

Olivia ^^The Awesome Mushroom^^ (canttaketheawesomeness) | 130 comments Mod
MUAHAHAHAAHAAAAH.

Charlene is *Madder than the Hatter*.


message 24: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
YUPPERZ
Olivia is a ^^awesome mushroom^^


message 25: by Camille (new)

Camille (Ashera) | 34 comments Charlene likes Alice in Wonderland. See, that's how you play it.


message 26: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
Yupz!
Camille is an awesome name


message 27: by Olivia ^^The Awesome Mushroom^^, Creator - I iz more awshum than you ;P (new)

Olivia ^^The Awesome Mushroom^^ (canttaketheawesomeness) | 130 comments Mod
Erm. Charlene is less awesome than Olivia.


message 28: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
Oppisite of true!
Olivia is weird!


message 29: by Olivia ^^The Awesome Mushroom^^, Creator - I iz more awshum than you ;P (new)

Olivia ^^The Awesome Mushroom^^ (canttaketheawesomeness) | 130 comments Mod
TRUE!

Charlene doesn't rock as much as Olivia.


message 30: by Jackie, I'm awesome cuz i'm awesome! (new)

Jackie (JackieLynneBishop) | 38 comments Mod
not so true

olivia is a daughter of apollo!


message 31: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
Charlie is a daughter of Apollo
N ur right Olivia, I don't rock... I POP!


message 32: by Elyana (new)

Elyana | 13 comments Charlene is madder than the hatter


message 33: by Lacey (new)

Lacey Elyana is tired?! LoL!


message 34: by Elyana (new)

Elyana | 13 comments lol to the extream lacey is NOT purple


message 35: by Lacey (new)

Lacey Why thank you!

Loves to randomly shout things.


message 36: by Elyana (new)

Elyana | 13 comments lol yes yes i do

is verry polite


message 37: by [deleted user] (new)

YES I AM

is very tired


message 38: by Elyana (new)

Elyana | 13 comments lol yea yea i am i always am and i have no clue why


has the same name as my sisters friend


message 39: by [deleted user] (new)

Cool

has a sister.


message 40: by Elyana (new)

Elyana | 13 comments lol


profile pic is from a amie show


message 41: by Elyana (new)

Elyana | 13 comments ((g2g))


message 42: by [deleted user] (new)

(bye))

Yes

has a profile picture.


message 43: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
Is a girl


message 44: by Camille (new)

Camille (Ashera) | 34 comments Is a girl too.


message 45: by Elyana (new)

Elyana | 13 comments (back)

has a name that reminds me of tea (no offence)


message 46: by Elyana (new)

Elyana | 13 comments (g2g)has homework


message 47: by Camille (new)

Camille (Ashera) | 34 comments Name is Elyana.
Camomille I guess?


message 48: by [deleted user] (new)

No name is Camille

has a blue profile pic.


message 49: by Tara *Madder than the Hatter :)*, War,hatred, Global Warming (new)

Tara *Madder than the Hatter :)* (madderthanthehatter) | 714 comments Mod
Hannah likes anime


message 50: by [deleted user] (new)

Yes that's me

Charlene is half girly and half goth.


« previous 1 3 4
back to top