The Gallagher Academy for Exeptional Young Women discussion

23 views
The Books > Don't Judge a Girl....

Comments Showing 1-50 of 65 (65 new)    post a comment »
« previous 1

message 1: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
Don't Judge a Girl by Her Cover is the third installment in the amazing Gallagher Girls series.


message 2: by Dogluver, Spy-In-Training (new)

Dogluver | 154 comments Mod
Yet another amazing one! ^_^


message 3: by Jem (new)

Jem  (toomanybooksforfaviourates) | 140 comments I LOVED it and the Circle of Cavan - *screams pulls out hair what is going to happen, what, what, what?* Please don't say anything about what you think is going to happen with it - only what has happened.


message 4: by [deleted user] (new)

DANANANANANANANANANANAN BATMAN


message 5: by Jem (new)

Jem  (toomanybooksforfaviourates) | 140 comments Are you high or something?! Slurpie - are you high on a slurpie?????


message 6: by Dogluver, Spy-In-Training (new)

Dogluver | 154 comments Mod
...


message 7: by Jem (new)

Jem  (toomanybooksforfaviourates) | 140 comments Slurpie. Slurpie! Slurpie?! You know what a slurpie is right?


message 8: by Dogluver, Spy-In-Training (new)

Dogluver | 154 comments Mod
Of course I do.


message 9: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
lolz. who doesn't hahaa?


message 10: by Dogluver, Spy-In-Training (new)

Dogluver | 154 comments Mod
Lol, ikr?!


message 11: by Jem (new)

Jem  (toomanybooksforfaviourates) | 140 comments Good - if you didn't know that I would have had to come to the conclusion that americans are uncivilised! :)


message 12: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
lolz.


message 13: by Dogluver, Spy-In-Training (new)

Dogluver | 154 comments Mod
Lol, I wouldn't turn that one down just yet... Some of them are... out there...


message 14: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
good point


message 15: by Dogluver, Spy-In-Training (new)

Dogluver | 154 comments Mod
Lol


message 16: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
uh huh! and now i have to get off, cause my brother's mean. lolz


message 17: by Dogluver, Spy-In-Training (new)

Dogluver | 154 comments Mod
Aww, that stinks...


message 18: by Jem (new)

Jem  (toomanybooksforfaviourates) | 140 comments i wish i had a twin brother ;)


message 19: by [deleted user] (new)

i hav a twin && a triplet but there bth girls


but were not really related && me && me twin look nothing alike

im tall shes short

i have paleish skin she is tan

i have light brown hair she has dark brown

i have blue eyes she has brown
im hav freckles she dosent


(: but we think the same && my triplet is just awesome so shes our triplet (:


its funny im the first of the twins and triplets yet im the youngest (:


message 20: by Jem (new)

Jem  (toomanybooksforfaviourates) | 140 comments i'm confused...but I want a twin brother!!!!!!!!!!


message 21: by [deleted user] (new)

dont worry it confuzzles everyone


&& y do ya want a twin bro?


message 22: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
Dogluver wrote: "Aww, that stinks..."

lolz. well.... i had already been on- i just got on to check a few things. then he came back from his walk and made me get off. lolz


message 23: by Dogluver, Spy-In-Training (new)

Dogluver | 154 comments Mod
Aww, poor Rae. lol


message 24: by Jem (new)

Jem  (toomanybooksforfaviourates) | 140 comments Because, I always have wanted one. I have sisters. No brothers. Even the cats a girl! And I have no idea about boys (as brothers). It would be awesome to have a twin brother!!!


message 25: by [deleted user] (new)

i hav an older bro && no biological sisters


message 26: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
Dogluver wrote: "Aww, poor Rae. lol"

hahaa. i know. :)


message 27: by Dogluver, Spy-In-Training (new)

Dogluver | 154 comments Mod
Lol


message 28: by Ana (new)

Ana | 5 comments I loved this book! The ending wAs awful though! Could she has stopped at a worse time?!?!?!?! And zach didn't even kiss her! I loved the book though! But zach is totally sketchy . You think you know a guy, and he doesn't even tell you when someone's trying to kill you. I also have a feeling that cam's dad is alive. Macey really pulled through in this one. She showed her true colors and I gotta say, i love them. Macey was definitely my favorite in this book. I also love aunt Abby and the kiss with Solomon and the whole Macey and Preston thing. All of the relationships in this book rock! XOXO, siyana


message 29: by [deleted user] (new)

heyyoooooooo


message 30: by Anika (new)

Anika | 47 comments Siyana wrote: "I loved this book! The ending wAs awful though! Could she has stopped at a worse time?!?!?!?! And zach didn't even kiss her! I loved the book though! But zach is totally sketchy . You think you kno..."

Lol I agree!


message 31: by Dogluver, Spy-In-Training (new)

Dogluver | 154 comments Mod
I ♥ Zach! He's adorable!


message 32: by [deleted user] (new)

st-st-st-st-st-stutter rap


message 33: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
erin :) wrote: "st-st-st-st-st-stutter rap"

okay??????


message 34: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
Dogluver wrote: "I ♥ Zach! He's adorable!"

hahaaaa. he is


message 35: by Anika (new)

Anika | 47 comments Rae*The Ultimate Percabeth Fan* wrote: "erin :) wrote: "st-st-st-st-st-stutter rap"

okay??????"


thats exactly what i was thinking :)


message 36: by [deleted user] (new)

SNAP CRACKLE POP!


message 37: by Jem (new)

Jem  (toomanybooksforfaviourates) | 140 comments Just like a milkshake...only crunchy!


message 38: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
hahaaa. good for you.


message 39: by Anika (new)

Anika | 47 comments erin :) wrote: "SNAP CRACKLE POP!"

I love those Singing with the Bars commercials :)


message 40: by Dogluver, Spy-In-Training (new)

Dogluver | 154 comments Mod
Rae*The Ultimate Percabeth Fan* wrote: "Dogluver wrote: "I ♥ Zach! He's adorable!"

hahaaaa. he is"


Wait till u read OGSY!


message 41: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
lolz. don't spoil it for me! hahaa


message 42: by Anika (new)

Anika | 47 comments I read a chapter in Dont Judge a Girl by Her Cover and it sounds great! I was dieing to know what happened next. :)


message 43: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
lolz. yeah, it's a great book


message 44: by Dogluver, Spy-In-Training (new)

Dogluver | 154 comments Mod
It's a freaking amazing book!


message 45: by ɐzzıɹʞ (new)

ɐzzıɹʞ can't wait to read the next :)


message 46: by [deleted user] (new)

i dont like cocopops >.<


message 47: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
im sorry. lolz what'd they do to offend you?


message 48: by [deleted user] (new)

nothing im just stateing i dont like cocopops

do you??


message 49: by Rebekah Faith, Welcome to Mod-dom, Dogluver (new)

Rebekah Faith (musicalradiance) | 182 comments Mod
lolz. it's been a while


message 50: by Anika (new)

Anika | 47 comments yeah it has :)


« previous 1
back to top