Immortal Books discussion

77 views
Evernight > Team Lucas or Team Balthazer?

Comments Showing 1-45 of 45 (45 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by [deleted user] (new)

Do you even have to ask? Team Lucas all the way :)


message 2: by [deleted user] (new)

umm i dont no im only on the first book but im thinkin balthazar


message 3: by Lisa (new)

Lisa  (lisao_0) Balthazar... ( i always pick the OTHER GUY dunno why i guess i like them better...vampire academy Adrian Twilight Jacob haha)


message 4: by Xxcarolinexx (new)

Xxcarolinexx | 3 comments umm balthazar ..... but i do like lucas .... but gotta go with balthazar i always pick the other guys lol like ... vampire academy adrian !! secret circle ... nick


 Soph - Lock&Key | 107 comments hmmm i would have to say balthazar I dont know why I never liked Lucas!!!!!!!!!


message 6: by Evelyn (new)

Evelyn Amaro (paromantasy) | 5 comments I love Balthazar!! He is just so loyal, honest and hot :-)


message 7: by Chantal (new)

Chantal | 5 comments Balthazar! Lucas annoys me. So immature. Balthazar is a good guy and he's awesome :)


 Soph - Lock&Key | 107 comments he does but I still dont like him


message 9: by Alyssa (new)

Alyssa (shyluck13) | 6 comments lucas although balthazar is a definite good guy. sometimes i find myself drawn to balthazar, but i rememeber how cute lucas is.
i also have to say that yeah, in stargazer, its tru that the "star-crossed couple" dont know too much about each other - they "fell in love" before she even told him she was a vamp, and he was a black cross...kinda important info, eh? seriously tho, thats like nto telling a guy yur number after a really great date...


☮HayleyMariie←♥ (hayleylovesteenwolf) | 64 comments Mod
Team Lucas!:)


message 11: by Anne (new)

Anne (ecyore) Team Lucas all the way!!!!!


message 12: by Isabella (new)

Isabella (isarap) Team lucas! I adored him in hourglass at first honestly i didn't like the series much but after i read hourglass i fell in love with it.. lol that's why i never quit books.


message 13: by Heidi (new)

Heidi (rangababe) | 3 comments team lucas!! <3 but i still love Balthazar


 Soph - Lock&Key | 107 comments Im on team Balthazar


message 15: by Gris (new)

Gris (strangecharacters) | 9 comments im on team lucus .... Balthazar is loyal but lucus is the better choice


message 16: by Alex :D :p :) (new)

Alex :D :p :) | 13 comments Lucas


message 17: by Alex :D :p :) (new)

Alex :D :p :) | 13 comments is hot


message 18: by Skye (new)

Skye Scarlett (Skye_Zary) | 149 comments i think Lucas is suppose to be with Binks


message 19: by Skye (new)

Skye Scarlett (Skye_Zary) | 149 comments both of them isn't really that bad i mean they are they're really... umm what the word.... Awesome!!!


message 20: by Alex :D :p :) (new)

Alex :D :p :) | 13 comments yeah i agree but lucas is still suposidly hotter

lol


message 21: by Chantal (last edited Jul 05, 2010 05:24PM) (new)

Chantal (tangledbooks) | 6 comments TEAM BALTHAZER for sure. he is the better choice and i don't like lucas, never have, never will


 Soph - Lock&Key | 107 comments Chantal wrote: "TEAM BALTHAZER for sure. he is the better choice and i don't like lucas, never have, never will"

right on!!!!! same here


message 23: by Chantal (last edited Jul 05, 2010 06:27PM) (new)

Chantal (tangledbooks) | 6 comments Chantal wrote: "Balthazar! Lucas annoys me. So immature. Balthazar is a good guy and he's awesome :)"

Dude we have the same name and we both go for TEAM BALTHAZAR.


message 24: by Skye (new)

Skye Scarlett (Skye_Zary) | 149 comments ohh My GOD!!! Lucas... he's like the bad guy... well sort of only to vampires


KittyKitty Fompledump (Courtney) (eurosweetheart) Team Lucas! You always go with who they love, duh. Just like in Twilight. She ends up with Edward. He's the main vote. Bianca went to Balthazar as a rebound and same with Bella with Jacob..


message 26: by Skye (new)

Skye Scarlett (Skye_Zary) | 149 comments I LUV LUCAS......!!!!!!!!


 Soph - Lock&Key | 107 comments meh he seems jerkish to me


message 28: by Skye (new)

Skye Scarlett (Skye_Zary) | 149 comments nu uh....


message 29: by [deleted user] (new)

TEAM LUCAS ALL THE WAY!! !


message 30: by Haylee (new)

Haylee (HayVamp101) | 3 comments TEAM LUCAS! Do you even have to ask? I also like Balthazar but I loooove LUCAS more.
-Haylee


message 31: by Fawn (new)

Fawn (fauningoverbooks) Team Lucas!!! -sigh-


Amber. Vampire Queen. (booklovingqueen) | 38 comments Lucas is awesome but seriously who could resist Balty!!


message 33: by Gris (new)

Gris (strangecharacters) | 9 comments Team LUCAS!!!!!


Amber. Vampire Queen. (booklovingqueen) | 38 comments BALTY!!!!


message 35: by Alipeli (new)

Alipeli | 1 comments Lisa (Badass Bookie) wrote: "Balthazar... ( i always pick the OTHER GUY dunno why i guess i like them better...vampire academy Adrian Twilight Jacob haha)"
me too


message 36: by Skye (new)

Skye Scarlett (Skye_Zary) | 149 comments Amber (loves Dimka and Edward and Shane! + more) wrote: "Lucas is awesome but seriously who could resist Balty!!"

meeeee! lol...


Amber. Vampire Queen. (booklovingqueen) | 38 comments Balty!!


Geraldine (MissGee) Matiwane | 2 comments this is always had 2 pick! (i was pic d other guy...i jst dunno y!) but I go 4 Balthazar, he is a gently guy.
I jst don understand y all d inmortal female characters aways disapoint d good guys at first!


 Soph - Lock&Key | 107 comments Amber (loves Dimka and Edward and Shane! + more) wrote: "Balty!!"

AGREE


message 40: by Midnight Walker (new)

Midnight Walker | 3 comments I love Lucas


message 41: by tcb4ts (last edited Mar 27, 2012 10:32PM) (new)

tcb4ts | 3 comments Balthazar,dont get me wrong, i like lucas too but i like balthazar more.oh, and K.J Stormy...........MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA lol XP


message 42: by Midnight Walker (new)

Midnight Walker | 3 comments lol gem!


message 43: by tcb4ts (new)

tcb4ts | 3 comments Death Angel wrote: "lol gem!"

lolBERRIES!!! top that!


Amber. Vampire Queen. (booklovingqueen) | 38 comments Soph...*Lock&Key* wrote: "Amber (loves Dimka and Edward and Shane! + more) wrote: "Balty!!"

AGREE"


HES AWESOME!!!!


message 45: by Skye (new)

Skye Scarlett (Skye_Zary) | 149 comments Lucas!! he's the best and the cutest


back to top