+REINCARNATION,SOULMATES ,KARMA & WITCHCRAFT discussion

25 views
_THE KARMA_

Comments Showing 1-50 of 270 (270 new)    post a comment »
« previous 1 3 4 5 6

message 1: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
GUYS ENJOY HERE.
DISCUSS EVERYTHING ABOUT KARMA....


message 2: by Emily (new)

Emily Karma's cool, but hubris is cooler


message 3: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
karma is like looking your reflection @ the mirror..


message 4: by Emily (new)

Emily Hubris is like if you do anything narcissistic you pay MWAHAHAA!


message 5: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
like karma too...what you do to others,it get back to you,,,,,,,,


message 6: by Emily (new)

Emily Yeppo, how fun!


message 7: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
yeah.espescially to those bullies........


message 8: by Emily (new)

Emily YAY!


message 9: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
is there someone who likes bullying you?


message 10: by Emily (new)

Emily Yeah, most of the girls at my school hate me


message 11: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
but why? do you consider yourself bad?


message 12: by Emily (new)

Emily No, it's just girls have hated me ever since 4th grade, I developed fast, REALLY fast


message 13: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
they envy you.....coz maybe your more mature compare to them,physically and mentally?


message 14: by Emily (new)

Emily Yeah, both those I guess, but sometimes it's annoying to always hangout with guys that are always staring at me like I'm from Mars


message 15: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
yeah.......guys are always like that.especially when youre one of a kind.........
gal i gtg i have class ryt now......i'll be back ok?
i really enjoyed talking to you.........


message 16: by Emily (new)

Emily Me too! Bye, c ya later!


message 17: by [deleted user] (new)

Karma seems to love me, I think I was Adolf in a past life cause Karma will bite me in the ass even if I didn't do anything.


message 18: by Emily (new)

Emily That sucks...


message 19: by Emily (new)

Emily Okay


message 20: by Emily (new)

Emily Nothing, it's just it was sorta random, it surprised me


message 21: by Emily (new)

Emily Okay, cool, are you like, wiccan?


message 22: by Emily (new)

Emily I'm a physic, jk, I'm not. I just made a guess! Is it cool?


message 23: by Emily (new)

Emily HAHAHA Really, omg, that's weird. I never ever guess things right, it's always really awkward


message 24: by Emily (new)

Emily ..........................


message 25: by Emily (new)

Emily *Bends thumb to hand* I'm double jointed!


message 26: by Emily (new)

Emily Cool! *Stands on hands* TADA!


message 27: by Emily (new)

Emily LOL! Thanks, I wanted to be an acrobat, but that's never gonna happen


message 28: by Emily (new)

Emily It won't, I started training too late, it's never ever gonna happen ever, and please don't try and say it will, cuz those acrobats start training at 2, I'm 13


message 29: by Emily (new)

Emily *Laughs at his singing*


message 30: by Emily (new)

Emily lol!


message 31: by Emily (new)

Emily lool!


message 32: by Emily (new)

Emily ...*Stares at and moves away from* lol jk


message 33: by Emily (new)

Emily lol! My favorite Muse is Thalia


message 34: by Emily (new)

Emily Yeah, I'm obsessed with Greek Mythology the Gods rock!


message 35: by Emily (new)

Emily You spelled some of those wrong


message 36: by Emily (new)

Emily I doubt it, I tink my little bro is


message 37: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
count me in........


message 38: by Emily (new)

Emily lol!


message 39: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
hey.emz!lol


message 40: by Emily (new)

Emily Sup?


message 41: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
em good.......
how bout you? errr let me guess?
the sky!!!! again.........lol


message 42: by Emily (new)

Emily YA! lol!


message 43: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
lol...see?hahahahha


message 44: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
i'm good,,,,wbu?


message 45: by Emily (new)

Emily I'm good


message 46: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
good....lol
so what are u doin?


message 47: by Emily (new)

Emily Rping, you?


message 48: by Hexa, (MYSTIQUE MODS) (new)

Hexa (HexaMorphia) | 169 comments Mod
hmmmmmmmmmmmm nothin........lol


message 49: by Emily (new)

Emily Good you?


message 50: by Emily (new)

Emily AWESOME!!!!!!!!!!!!!!! My hair is wet!!!!!


« previous 1 3 4 5 6
back to top