Hogwarts School For Witchcraft and Wizardry discussion

note: This topic has been closed to new comments.
278 views
The Archives > The Great Hall

Comments Showing 1-50 of 4,709 (4709 new)    post a comment »
« previous 1 3 4 5 6 7 8 9 94 95

message 1: by Airi , Head of Gryffindor, the figurehead mod (new)

Airi  (master-of-nothing) | 4833 comments Mod
*It's dinner. She runs, screaming wildly to get attention, and grabs an entire platter of treacle tarts from the Slytherin table. Makes an obscene hand gesture as they watch disgusted. She leaves before anyone can react.*


message 2: by [deleted user] (new)

Uh... don't you think that was a LITTLE unnessisary?


message 3: by Airi , Head of Gryffindor, the figurehead mod (new)

Airi  (master-of-nothing) | 4833 comments Mod
*talks inbetween mouthfuls of tart and gives her a quizzical look* Tis is Slytherin wear talkin abou. Dey deserve it.


message 4: by [deleted user] (new)

Okay... well have fun I guess... *eats slowly and scooches away from Sup Woman*


message 5: by Airi , Head of Gryffindor, the figurehead mod (new)

Airi  (master-of-nothing) | 4833 comments Mod
((LOL!!)) *is oblivious to the multitude of crumbs encompassing her mouth* Oh I bill.


message 6: by [deleted user] (new)

... ((Lol!!!))


message 7: by Hannah, Mistress of Hogwarts/Head of Ravenclaw/Prof. of Art (new)

Hannah (normalgirl) | 9761 comments Mod
((Hey, what Hannah is in the tornament?))


message 8: by [deleted user] (new)

'Sup Woman..Away!!!, please refrain from disrespect to your fellow classmates. Or I might just take your treacle tart. ;)

(Has anyone really tried treacle tart? I have...it's good!)


message 9: by Jamie (new)

Jamie (jamietlo) | 532 comments ((What's that?))


message 10: by [deleted user] (new)

(You don't know what treacle tart is? See http://en.wikipedia.org/wiki/Treacle_... to know.)


message 11: by Jamie (new)

Jamie (jamietlo) | 532 comments ((That looks good.))


message 12: by [deleted user] (new)

I know. It's amazing. Nice and sweet.


message 13: by Jamie (new)

Jamie (jamietlo) | 532 comments Yum lol


message 14: by [deleted user] (new)

Go steal some from 'Sup Woman..Away!!!


message 15: by Jamie (new)

Jamie (jamietlo) | 532 comments Nahh I'll just get my own. You want some?


message 16: by [deleted user] (new)

I already have some. *Holds up grubby hand caked in treacle*


message 17: by Jamie (new)

Jamie (jamietlo) | 532 comments Oh okay. *goes to get some*


message 18: by [deleted user] (new)

That always scares people. Ah, well.


message 19: by Jamie (new)

Jamie (jamietlo) | 532 comments *comes back with tart in hand and sits down*


message 20: by [deleted user] (new)

Yum.


message 21: by Jamie (new)

Jamie (jamietlo) | 532 comments Haha *looks at Taylor with the tart all over his hands*


message 22: by [deleted user] (new)

Aaaaah, this is heaven. I do need to gain a good 10 pounds, and this'll be a good way to do that.


message 23: by Jamie (new)

Jamie (jamietlo) | 532 comments Uh huh... *looks away and shakes head*


message 24: by [deleted user] (new)

Again, I do kinda scare people that way.


message 25: by [deleted user] (new)

*overhears everyone else and chuckles to self*


message 26: by Jamie (new)

Jamie (jamietlo) | 532 comments Hahaha


message 27: by [deleted user] (new)

Hey, Professor Lexi,

Are you laughing at my weight problem, or my treacle obsession? :)


message 28: by Jamie (last edited Mar 01, 2010 03:34PM) (new)

Jamie (jamietlo) | 532 comments *looks over to Lexi, holding a spoon of tart*


message 29: by [deleted user] (new)

Ooooh. That's cold.


message 30: by [deleted user] (new)

((Actually, just so ya know everywhere except for Charms I am Lexi the student unless I say I'm walking in as professor))

Both... no, I'm just kidding :) Treacle obsession... I've never had one but they seem really good.


message 31: by [deleted user] (new)

Well treacle obsessions don't seem really good, the treacle tarts do haha.


message 32: by [deleted user] (last edited Mar 01, 2010 03:37PM) (new)

((Okay, but I am a fellow professor. So why not talk as equals.))

Yeah, treacle is good. Especially dark treacle.


message 33: by [deleted user] (last edited Mar 01, 2010 03:39PM) (new)

((Okay.))

Seems pretty cool. I should attempt to make it sometime... But I already know I'm going to fail, because I'm a horrible cook ;)


message 34: by [deleted user] (new)

You can't really make dark treacle. Try buying some. I actually went to a restaurant for the stuff.


message 35: by [deleted user] (new)

Nice! I mean just make plain treacle... But I'd mess up on both, so it wouldn't make a difference.


message 36: by [deleted user] (new)

Dark treacle is just a different kind of treacle. It's not like the relationship between milk and dark chocolate, it's just different stuff. In fact, I'll find out if there is a recipe.


message 37: by Anna (new)

Anna | 1538 comments Taylor wrote: "Aaaaah, this is heaven. I do need to gain a good 10 pounds, and this'll be a good way to do that."



see? this is y i dont eat foods like that they make u gain weight


message 38: by [deleted user] (new)

Lol wow!!! I did not expect you to say ANYTHING LIKE THAT! What a SURPRISE!!!!! Not.


message 39: by [deleted user] (new)

You girls really are concerned about your weight? *Shakes head in awe*


message 40: by Anna (new)

Anna | 1538 comments r u serious? of course im worrid about my weight but obviously ur not


message 41: by Anna (new)

Anna | 1538 comments ★ Lexi ★ Daughter of Poseidon ★ wrote: "Lol wow!!! I did not expect you to say ANYTHING LIKE THAT! What a SURPRISE!!!!! Not."

hahaha u kno me so well


message 42: by [deleted user] (new)

Of course not.


message 43: by [deleted user] (new)

I'm not worried about weight that horribly much. XP I should be... a little... but I'm not.


message 44: by Anna (new)

Anna | 1538 comments Taylor wrote: "Of course not."



GASP! if u keep thinking like that ur gonna b fat


message 45: by [deleted user] (new)

High metabolism. Haha.


message 46: by [deleted user] (new)

Taylor wrote: "High metabolism. Haha."

Ooh, lucky.


message 47: by Jamie (new)

Jamie (jamietlo) | 532 comments Hahaha!


message 48: by Anna (last edited Mar 01, 2010 03:59PM) (new)

Anna | 1538 comments Taylor wrote: "High metabolism. Haha."

ha yeah rite


message 49: by [deleted user] (new)

Yeah, I should be 107, but I'm only 97 pounds.


message 50: by Jamie (new)

Jamie (jamietlo) | 532 comments Oh so you're underweight?


« previous 1 3 4 5 6 7 8 9 94 95
back to top
This topic has been frozen by the moderator. No new comments can be posted.