Laugh Out Loud discussion

17 views
CHOCOLATE!!!

Comments Showing 1-31 of 31 (31 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Alex (new)

Alex who loves chocolate???!!!! MMMEEEE!!!! whats your favorite kind...KIT KAT...not dark chocolate


message 2: by Teresa 8-22 (new)

Teresa 8-22 ooooooh!!!!!!! chocolate!!!!!!!!!! energy food!!!!!!!!!!! FAVORITE???!!! how can you have a favorite??? as long as its not dark chocolate, or 7-month-old-chocolate-thats-been-in-the-fridge-for-a-really-long-time chocolate, its good!!!!!!!


message 3: by Alex (new)

Alex me too!!! man it's like the best EVER i could eat it all day maybe with a couple glasses of milk but still all day!!


message 4: by Veronica (new)

Veronica (v_a_b) I like chocolate, but anything make by hersy(except for recees) sucks! So do m&ms. they are gross.


message 5: by Alex (new)

Alex really???? man thats wierd...but thats ok!


message 6: by Teresa 8-22 (new)

Teresa 8-22 *gasp* gross??? how come????? i love reeses!!! i could eat them FOREVER!!! (okay, maybe not...)


message 7: by Alex (new)

Alex haha


message 8: by Chris (new)

Chris | 14 comments i like kit kats and other crunchy chocolate!!


message 9: by Alex (new)

Alex ooo me too!!oh and i like the chewy kind too


message 10: by Teresa 8-22 (new)

Teresa 8-22 What do you mean by 'chewy' and 'crunchy' chocolate? Oh, like the soft stuff, and the crunchy chocolate? It's all so good!!!


message 11: by Alex (new)

Alex i know really


Isabella Marie Swan | 44 comments Mod
I LOVE DARK CHOCOLATE!AND ANY OTHER TYPE1 AS LONG AS IT IS NOT TOO CRAPPY TASTING OR WITHOUT NUTS. I HAVE ALLERGIES!


message 13: by Alex (new)

Alex ok...ok i got it


message 14: by Alex (new)

Alex thats cool


message 15: by Teresa 8-22 (new)

Teresa 8-22 yay for chocolate!!!!!


message 16: by Alex (new)

Alex i dont think i could live without chocolate


message 17: by Soul Glow (new)

Soul Glow  | 5 comments i really dont care i will eat anythin thats chocolate im a chocoholic i like dark milk or even white chocolate i think its wierd when people only like one kind of chocolate or even wierder when they hate chocolate


message 18: by Alex (new)

Alex wait you hate chocolate??


message 19: by Soul Glow (new)

Soul Glow  | 5 comments no thats a crime


message 20: by [deleted user] (new)

duh!! lol


message 21: by Alex (new)

Alex oh gotit!


Isabella Marie Swan | 44 comments Mod
hey i am confused what's a crime? you mean hating chocolate or liking it?


message 23: by Alex (new)

Alex huh?


Isabella Marie Swan | 44 comments Mod
idk


message 25: by Alex (new)

Alex ok


message 26: by Teresa 8-22 (new)

Teresa 8-22 wow. :P


message 27: by Alex (new)

Alex haha LOL


message 28: by Teresa 8-22 (new)

Teresa 8-22 LOL


Isabella Marie Swan | 44 comments Mod
lol


message 30: by Alex (new)

Alex huh?


message 31: by Alex (new)

Alex hey guys ever been to sees chocolate at the mall?? they have like the BEST chocolate


back to top