Divergent lovers!...and other YA book lovers! discussion

8 views
what are you currently reading?

Comments Showing 1-11 of 11 (11 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Nicole (new)

Nicole (nics2) | 226 comments Mod
I'm reading narnia , actually I was supposed to be reading the blood of Olympus, but I have a serious problem about idk where I've put this ... :B


message 2: by Nicole (new)

Nicole (nics2) | 226 comments Mod
Cool ! Is it good ??


message 3: by Nicole (new)

Nicole (nics2) | 226 comments Mod
Ahaha yeah ... I never thought of it ... :p


message 4: by Justyna (new)

Justyna | 3 comments Legend is good but next one I gave up, didn't like how the story evolved :/ but who knows maybe you'll like the series


message 5: by Justyna (new)

Justyna | 3 comments And I'm reading maze runner but didn't have much time lately so it's going little long to finish it


message 6: by Jaireh (new)

Jaireh  (jaicey) | 3 comments Justyna wrote: "And I'm reading maze runner but didn't have much time lately so it's going little long to finish it"

That's great, I am now finishing death cure, but most of my time my mood wouldn't agree with myself to finish Death Cure.


message 7: by Emmanuel (new)

Emmanuel (Emmanuelson334) What you Currently reading? Gone -- Its a book where everybody from 15 years just disappear out of the world. Then just Teenagers from 1 - 14 are just living in this strange world. If you turn 15 you just disappear.

Reading about this world is kind of fun.

I recommended this book to you guys.

Gone

-------------------------------------------------------
There are more Info from the book, if you want More , just ask.


message 8: by Nicole (new)

Nicole (nics2) | 226 comments Mod
The maze runner is totally AMAZING a little slow in the start, but it's great


message 9: by Nicole (new)

Nicole (nics2) | 226 comments Mod
@Justyna yeah prodigy wasn't the best book of the series, but I liked it ... The end is like soooo OMG WTF


message 10: by Jaireh (new)

Jaireh  (jaicey) | 3 comments Nicole wrote: "The maze runner is totally AMAZING a little slow in the start, but it's great"

I know! :) One of my favs.


message 11: by Nicole (new)

Nicole (nics2) | 226 comments Mod
YASSS


back to top

154957

Divergent lovers!...and other YA book lovers!

unread topics | mark unread


Books mentioned in this topic

Gone (other topics)